Součástí investice byla i výměna označení kina na fasádě budovy. Dosavadní neonový poutač, který byl již za hranicí životnosti, radnice nechala nahradit moderním LED systémem.
„Měli jsme již problém získat kladný posudek elektro revize. Nový poutač nám doporučila stejná firma, která zhotovila i ten původní. Navíc respektuje aktuální logotyp,“ řekl provozovatel kina Petr Hanák, jemuž město před nedávnem prodloužilo nájemní smlouvu o dalších deset let.
„Jsme rádi, že se podařilo zachránit kino v centru města a že má i další přidanou hodnotu,“ uvedl primátor Antonín Staněk.
Kino, které ročně navštíví až 100 tisíc lidí a uspořádá zhruba sedm stovek filmových projekcí, má v nabídce třeba i přenosy z Metropolitní opery v New Yorku. Pódium biografu slouží také hostujícím divadelním souborům jako jeviště. O přízeň diváků Metropol bojuje se dvěma multikiny, která jsou součástí olomouckých nákupních center.