Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Everybody do školky, láká svaz mladé k zahradníkům. Sklízí kritiku

  15:15aktualizováno  15:15
Kandidát pro hvězdnou pěchotu, naprostý průšvih, duševní a hudební terorismus, otřesné a na hranici poslouchatelnosti. Podobně ostré reakce sklidil na sociální síti nový propagační spot Svazu školkařů České republiky, jehož cílem je zvýšit zájem o střední zahradnické školy.

Klip nazvaný Everybody do školky nasbíral řadu negativních ohlasů například na facebookovém profilu ministerstva zemědělství.

„Sdílíte video, které je naprostý průšvih svou kvalitou. Hudebně, filmařsky, „virálně“ - to není parodie, není to ani žert - to je prostě jen špatné video pro smích,“ napsal například uživatel Nikolaj Ryfr.

„Technické provedení skladby je naprosto otřesné a na hranici poslouchatelnosti,“ souhlasí David Sebastian Greguš.

„Gratuluju, tohle je zatím nejhorší video kampaň roku. Viděl jsem desítky amatérů a prváků na filmových školách, kteří natočili několikanásobně hodnotnější a kvalitnější věci,“ přidává se Markus Krug.

„Duševní a hudební terorismus - tímhle sice zabít nejde, ale nedobrovolný úprk na záchod je taky něco,“ nebere si servítky také Anton Cik.

Školy chtěly propagaci a s klipem jsou spokojeny, říká svaz

Předseda v Olomouci sídlícího Svazu školkařů Jiří Veleba je ale s kvalitou spotu cíleného na žáky 8. a 9. tříd základních škol spokojen.

„Myslím, že se povedl, zatím na něj máme kladnou odezvu. Cílem je dostat zahradnické školy a jejich obory, které děti často neznají, do povědomí. Chceme zvýšit se počet těch, kteří se na ně přihlásí a budou mít zájem o zahradnické povolání,“ shrnul Veleba.

„Ředitelé středních zahradnických škol nás požádali o pomoc s propagací, ten spot je určen pro prezentace na základních školách a také se bude promítat v rámci velké propagační kampaně na letní etapě výstavy Flora,“ doplnila tajemnice svazu Marie Horáková ke klipu, jehož výroba přišla na 32 tisíc korun a přispěl na něj také Olomoucký kraj.

„S výsledkem jsme spokojeni, dle ředitelů video naplňuje jejich představy - je vtipné a oslovuje cílovou skupinu. Negativní reakce nás mrzí, ale co člověk, to názor. Je to prvotina, snažíme se prostě propagovat obor, protože spousta lidí si pod zemědělstvím vybaví jen krávy a řepku, a o našem oboru se ví jen málo, přestože pěstujeme stromy pro krajinu i na ovoce,“ dodala.

Jaký máte názor na propagační spot Svazu školkařů?

celkem hlasů: 4091

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 4. srpna 2016. Anketa je uzavřena.

Líbí se mi 2601
Nelíbí se mi a jeho úroveň je špatná 1233
Nelíbí se mi, ale nepovažuji ho za nekvalitní 183
Nemám jasný názor 74
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Martin Kašpar, který usiluje o záchranu nádražní budovy v Náměšti na Hané na...
Nadšenci chtějí zachránit nádraží před demolicí. Zatím je vše proti nim

Skupina nadšenců se snaží zachránit zhruba 130 let starou nádražní budovu v Náměšti na Hané. Zatím ale všechno hraje proti ní. Odvrátit hrozící bourání už...  celý článek

Návrh proměny červeného kostela od architekta Miroslava Pospíšila.
Nové zázemí pro miliony knih. Olomoucký červený kostel čekají manévry

Cesta ke zpřístupnění olomouckého červeného kostela se po desítkách let otevírá. Novogotický svatostánek slouží od roku 1959 jako sklad knih vědecké knihovny....  celý článek

Jeden ze stálých radarů, které používal Prostějov k hlídání rychlé jízdy v
Prostějov dal miliony za radary, ani po roce pro ně nemá využití

Desítka radarů rozmístěných v ulicích Prostějova nemá od roku 2012 využití. Rychlost aut měřila na objednávku radnice soukromá firma, ukázalo se ovšem, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.