Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Everybody do školky, láká svaz mladé k zahradníkům. Sklízí kritiku

  15:15aktualizováno  15:15
Kandidát pro hvězdnou pěchotu, naprostý průšvih, duševní a hudební terorismus, otřesné a na hranici poslouchatelnosti. Podobně ostré reakce sklidil na sociální síti nový propagační spot Svazu školkařů České republiky, jehož cílem je zvýšit zájem o střední zahradnické školy.

Klip nazvaný Everybody do školky nasbíral řadu negativních ohlasů například na facebookovém profilu ministerstva zemědělství.

„Sdílíte video, které je naprostý průšvih svou kvalitou. Hudebně, filmařsky, „virálně“ - to není parodie, není to ani žert - to je prostě jen špatné video pro smích,“ napsal například uživatel Nikolaj Ryfr.

„Technické provedení skladby je naprosto otřesné a na hranici poslouchatelnosti,“ souhlasí David Sebastian Greguš.

„Gratuluju, tohle je zatím nejhorší video kampaň roku. Viděl jsem desítky amatérů a prváků na filmových školách, kteří natočili několikanásobně hodnotnější a kvalitnější věci,“ přidává se Markus Krug.

„Duševní a hudební terorismus - tímhle sice zabít nejde, ale nedobrovolný úprk na záchod je taky něco,“ nebere si servítky také Anton Cik.

Školy chtěly propagaci a s klipem jsou spokojeny, říká svaz

Předseda v Olomouci sídlícího Svazu školkařů Jiří Veleba je ale s kvalitou spotu cíleného na žáky 8. a 9. tříd základních škol spokojen.

„Myslím, že se povedl, zatím na něj máme kladnou odezvu. Cílem je dostat zahradnické školy a jejich obory, které děti často neznají, do povědomí. Chceme zvýšit se počet těch, kteří se na ně přihlásí a budou mít zájem o zahradnické povolání,“ shrnul Veleba.

„Ředitelé středních zahradnických škol nás požádali o pomoc s propagací, ten spot je určen pro prezentace na základních školách a také se bude promítat v rámci velké propagační kampaně na letní etapě výstavy Flora,“ doplnila tajemnice svazu Marie Horáková ke klipu, jehož výroba přišla na 32 tisíc korun a přispěl na něj také Olomoucký kraj.

„S výsledkem jsme spokojeni, dle ředitelů video naplňuje jejich představy - je vtipné a oslovuje cílovou skupinu. Negativní reakce nás mrzí, ale co člověk, to názor. Je to prvotina, snažíme se prostě propagovat obor, protože spousta lidí si pod zemědělstvím vybaví jen krávy a řepku, a o našem oboru se ví jen málo, přestože pěstujeme stromy pro krajinu i na ovoce,“ dodala.

Jaký máte názor na propagační spot Svazu školkařů?

celkem hlasů: 4091

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 4. srpna 2016. Anketa je uzavřena.

Líbí se mi 2601
Nelíbí se mi a jeho úroveň je špatná 1233
Nelíbí se mi, ale nepovažuji ho za nekvalitní 183
Nemám jasný názor 74
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Posíláme slevový kód, řekl ženě falešný operátor. Přišel ji na tisícovku

O tisíc korun přišla v uplynulých dnech žena z Jesenicka, které zavolal neznámý muž a představil se jako operátor telefonní společnosti volající kvůli slevě....  celý článek

Po několikaleté přestávce je Plumlovská přehrada opět napuštěná a tamní voda je...
Sinic v Plumlovské přehradě ubylo, přesto dál platí zákaz koupání

Zákaz koupání na Plumlovské přehradě u Prostějova, který platí od minulého týdne, bude trvat dál. Také poslední odběry z pondělka potvrdily, že ve vodě je...  celý článek

Prostějovská radnice.
Prostějov zůstává bez tajemnice, vítězka tendru se neshodla s primátorkou

Magistrátu v Prostějově se napoprvé nepodařilo obsadit uvolněné místo tajemníka, přestože z výběrového řízení vzešla vítězná kandidátka. Ta porazila další dva...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.