"V portfoliu nyní máme více než tři sta druhů produktů a během příštích měsíců chystáme určité menší inovace. Každopádně ovšem chceme využívat a rozvíjet tradiční značky, jako jsou Stará myslivecká, Hanácká vodka, Starorežná Prostějov a Klášterní tajemství. Rozvíjet budeme i nové značky, třeba Vodku 42," nastínil plány ředitel společnosti Pavel Kadlec.
Nové logo přebírá klíčové vizuální prvky obou firem, tedy český granát a strom s letopočtem. "V letošním roce chceme zvýšit produkci o dvacet procent na 120 tisíc hektolitrů. Například Staré myslivecké se letos prodává o třicet procent víc než loni," dodal Kadlec.
V Prostějově nyní pracuje pětaosmdesát lidí, o propouštění nebo přijímání nových ale zatím firma neuvažuje. Celkem má nově vzniklá společnost sto šedesát zaměstnanců.
Bývalá Palírna u Zeleného stromu Starorežná Prostějov byla založena roku 1518, v roce 2010 šlo o čtvrtou likérkou na českém trhu s exportem do Evropy, USA a Austrálie. Klíčovými produkty jsou Hanácká vodka, likéry Missis a Starorežná (více o unikátní kořalce zde). Granette vznikla v roce 2008 jako nástupce divize KB Likér navazující na 163letou tradici výroby likérů v Krásném Březně.