Diskuze
Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy
Děkujeme za pochopení.
J30a77n 56Z78e20m97a11n
Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?
P47e61t24r 26Ž52á93k
Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...
P32a90v68e40l 22K29r80a84l
Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?
P25a66v86e61l 46R77e57z76n69i65c29e80k
no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...
R50o56m40a54n 24V68í67c59e42n38e63c
Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.
J13i35ř61í 55S29t38r69ž23í63n63e50k
Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.
U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.
M46i97r68o87s93l30a18v 70D90v58o96ř70á53k
U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.
Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.
M59a24r25t52i61n 30R51o86t12t83e35r
Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.
D10a52v64i26d 10D20o41b85e36š
Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.
Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?
M74i46c50h71a46l 15P15a63l18e80č68e24k
Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít
M69i12r43o98s59l95a83v 61D19v98o79ř33á90k
Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.
J16i41ř53í 53E64n27g38l88i77š
Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!
M24i78r78o49s95l77a71v 74D49v68o33ř54á81k
Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?
Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.
T59o45m11á73š 64Š47e70b48e55s98t73a
Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi
P19e64t25r 50K84o64n90í87č64e29k
Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.
T98o16m89á44š 58H21e98ř45m33á78n70e52k
Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.
T14o81m37á25š 23V75y18k40o92u96k14a61l
Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!
J20i34n27d47ř89i90c74h 28Š80k49o46p93e82k
„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.
Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě
J30a87r58o48m19í75r 93M47a22t21o68u57š49e77k
Někde se sejde více negativních sounáležitostí, někde nejsou tato negativa žádná. Pokud někde soustavně (!) vznikají negativní události, měla by si jich "společnost" všímat (a většinou to dělají ...), a udělat další a další opatření k jejich zabránění. Já bych řekl, že lidský život za to stojí (neřkuli již zde i vícero lidských obětí). Konstatovat, že vše již bylo podle zákona uděláno, je holé farizejství. Nikdy není dobré přestat se snahou o další a další řešení. Lidská "hloupost" a nedokonalost je součástí našeho života. Jak již jinde bylo řečeno - NIKDO NENÍ DOKONALÝ. Ale platit za nedokonalost, či vlastí hloupst přímo životem - to je moc přísný trest. Kdo se podívá na tu fotku zde (https://www.google.cz/maps/@49.9055508,16.9185271,3a,90y,216.44h,79.44t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-ZbnXvB9vvPfgzdF4Ke_mw!2e0!7i13312!8i6656) , tak vidí (?) že kdo jede na přejezd, tak mu svítí slunce přímo do očí (!). A řek bych z vlastí skušenosti, že slunce svítí VÍCE !!! (kdo nevěří, ať si vezme luxmetr a jde si to přeměřit). tedy nemusí světla VŮBEC vidět !!!. No a sluch? někdo je "hluchý jak poleno" (není důvod nemít Ř.P !). Vlak také nevidí, ten mu vyletí 10 metrů (!) před přejezdem................. Jistě, člověk znalý, zdravý, opatrný ....ale každý den není posvícení.... A proto zase za nějaký čas půjdeme někomu na pohřeb. "My" to přece máme "podle předpisů" a nějaká smrt ?..... jeho problém (!). V češtině je i slovo CYNISMUS .....................
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na střelnici se smrtelně zranil muž. Policie to vyšetřuje jako sebevraždu
V pátek odpoledne se na střelnici v Olomouci zastřelil muž ve středních letech. I přes okamžitě...
Ostrava sestřelila mistra v prodloužení a má mečbol. Nymburk slaví postup
Nymburští basketbalisté suverénně zvítězili na palubovce Olomoucka 107:72 a čtvrtfinálovou sérii...
Vznik Velké Olomouce zažehl před 105 lety rozkvět, pomohl hlavně průmyslu
Dlouhá staletí stagnovala, 23. dubna 1919 ale dostala Olomouc pořádnou rozvojovou injekci. Bylo k...
Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek
Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...
Dvojice kvůli sporu odpálila v paneláku dělobuch, úlomky dveří zranily muže
Případ nastražené výbušniny vyšetřují policisté z Olomouce. Dva muži tam o víkendu umístili v...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...