Za ženou aby se v dnešní hyperkorektní, genderově vyvážené době muž bál otočit. Reklamy, kde pozornost publika přitahuje ženská krása, prý už dnes netáhnou. Přizpůsobily se tomu i automobilky.
Nutno říci, že když byly v osmdesátých letech tvářemi značek sportovkyně nebo topmodelky, měly reklamní materiály jinou šťávu než dnes. Ford s tím měl před pár lety oplétačky (čtěte zde).
O to překvapivější je nový krok sportovní divize Volkswagenu. Její tváří je teď nově Sara Sigmundsdottirová, islandská hvězda crossfitu (silový a kondiční tréninkový program). Osmadvacetiletá studentka psychologie žijící ve studeném Njardviku na oficiálních snímcích předvádí své svaly ve společnosti novinky značky v podobě T-Rocu R.
V naší supergalerii se podívejte, jak to autům ve společnosti krásných žen kdysi slušelo.