- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na méně vytížených linkách by mohl jezdit minibus. Ten co jezdí na lince po Fakultní nemocnici. Plné spoje by mohl odvést autobus, který jezdil na odpolední lince a kolem jedné hodiny by zatáhl do garáže.
V nočních autobusech bylo několik problémů. Na zastávce Palackého nastupovali podnapilí vysokoškolští studenti, kteří dělali bordel ve vozidle. Nastupovali všemi dveřmi a odmítali předložit průkaz řidiči. Po zastavení autobusu na Palackého vystupují cestující všemi dveřmi a hned se do nich hrnou studenti. Po autobuse se pak rozlíná řev a smrad z načuchlích svršků z kouřového opojení z hospod. Občas se naskytl pohled jak jeden z cestujících vyprázdnil obsah svého žaludku buď ne zem, na sedačku, nebo v horším případě na ostatní cestující v dosahu.
Takovou dopravu zde nepotřebujeme... To je takový problém dojít z centra města na VŠ koleje v Neředíně? Taková cesta jim prospěje a pomůže k vystřízlivění a k vyvětrání se.
To samé panuje na trase z náměstí Hrdinů a Tržnice směr sídliště Povel.
Nakonec tu nepotřebujeme vůbec žádnou dopravu ani přes den. Olomouc je malá, všude se dá dojít pěšky...
ti ať v noci chodí pěšmo, co se mají kde courat, v noci mají spát aby přes den mohli řádně studovat, a ne se vozit po městě ................
Pravda, pořád lepší jak polské vlaky u jednoho článku z Prahy, ale přece jenom, pořád to není dokonalé...
To je vážně ještě fajn. Na Aktuálně.cz mají u podobného článku na tohle téma fotku z pražského Kulaťáku z počátku 90. let... :)