Diskuze

Dráhy slibují pro krajské regionální tratě nové vlaky i hezčí nádraží

Modernější a pohodlnější. Tak lze shrnout budoucnost, jakou vybraným regionálním tratím i nádražím v Olomouckém kraji slibují České dráhy. Jako důkaz už koupily od poloviny září do včerejška pro užívání v regionu postupně čtyři nové soupravy Regionova Trio za sto padesát milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomaseq

21. 10. 2010 12:44
Vlaková stanice Olomouc hln

V tisku se psalo, že rekonstrukce ŽST Olomouc byla zastavena. Změnilo se něco? Mě je celkem jedno jestli si kupuju jízdenku u okýnka nebo u otevřené pokladny. Ta nová pokladna spíš bude problém pro zaměstnance. Neustálé průvany vyhánějící bezdomovce z vestibulu asi neprospějí celodennímu komfortu personálu, který tak bude přes zimu trpět chladem...

0 0
možnosti

Ozzar

21. 10. 2010 8:41
vozový park

Na méně frekventovaných tratích ty Regionovy beru.  Ale kdy se dočká změn vozový park na hlavních tratích? Zvláště osobáky jsou ve velmi špatném stavu. Někdy to vypadá jako exkurze do cestování 70. let :-(

0 0
možnosti

Tomaseq

21. 10. 2010 12:48
Re: vozový park

Regionovy beru na vedlejších tratí typu Olomouc - Senice na Hané... Na tratích do Šternberka nebo Krnova nejsou vhodné. Jedná se vlastně o rekonstrukci starých jednotek. Proč se jim asi říká Šukafon? Jedniné výhody rekonstrukce jsou, že jednotka je celá průchozí, že je částečně nízkopodlažní a že kabiny strojvedoucího jsou na obou stranách. Je vybavena modernízmi sedačkami a infosystémem... U těchto jednotek mi vadí konstrukce pojezdu (která se používal u tramvají před 100 a více lety).

0 0
možnosti

Trupman

21. 10. 2010 0:09
Podle toho článku...

...to vypadá, jako kdyby radostným cílem bylo nacpat Regionovy na každou trať. Je vidět, že je to jen smutná propaganda, protože každý ví, že Regionova je jen nutné zlo na ty nejméně vytížené tratě. Rozhodně ne moderní náhrada za vlaky na rychlíkových tratích.

0 0
možnosti

Tomaseq

21. 10. 2010 12:49
Re: Podle toho článku...

Náhrada na rychlíkových tratích by měla být něco na způsob CityElefantu (na nezávislé trakci v dieslové podobě). Na méně frekventované tratě jednopatrová varianta na způsob Žabotlamu 451-2.

0 0
možnosti

Karboxyl

20. 10. 2010 21:19
Nádraží

Dráhy si opravou nádraží zajišťují, aby nebyly převedeny na SŽDC, ale přitom tenhle krok je nezbytný pro opravdovou konkurenci na železnici.

0 0
možnosti

Franta Jetel jr.

20. 10. 2010 21:16
Českým Drahám už nevěřím ani slovo

a regionovy se u mně oblíbenými určitě nestaly....hlučné, nepohodlné, zatéká do nich, nebetyčně to v nich smrdí (nevím, jestli to natřeli nějakým lakem, nebo jinou sra**ou, ale smrdí to tam i při otevřeném okně)....tohle není nevděčnost, ale kritika naprosto zmršeného konceptu s dobrou myšlenkou :-/[>-]

0 0
možnosti