Diskuse k článku

VIDEO: Sál znovuotevřeného kina Metropol se v propagačním spotu proměnil na obývací pokoj

Olomoucké kino Metropol se po zhruba měsíčním uzavření a přebudování znovu otevřelo. Součástí první projekce byl i nový propagační spot, který se zde v sobotu natáčel, a jenž si můžete jako první prohlédnout na iDNES.cz. Jeho motivem je dle hesla "vaše domácí kino" přeměna obývacího pokoje na kinosál plný lidí v domácím oblečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

snow-flake

mainstream-ový spot artového kina

Na to, že se kino chce prezentovat jako artové, mi spot přijde dost mainstream-ový (třeba už image hlavní postavy)... ale možná to byl záměr, jak právě takového diváka přivést do pořádného kina. Snaha se cení. Jan Ambrož

0/0
12.2.2011 0:16



Najdete na iDNES.cz