- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že je aut čím dál víc, když populace stagnuje?
Pan Charouz zřejmě ani zdálky neviděl situaci na Pasteurově ulici.Tato ulice je každý všední den neprůjezdná díky křižovatce Na Pile, která se nachází až za vyústěním uvažovaného obchvatu, tedy před podjezdem u čerpací stanice Shell.Tím by se samozřejmě situace nevyřešila.Místo, aby se řešila situace obchvatem mimo město, a vyústění obchvatu bylo za čtvrtí Týneček, chtějí "experti" zprznit nejžádanejší lokalitu k bydlení v Olomouci.V celé Evropě se obchvaty řeší mimo město a to ve vzdálenosti od centra která počítá ještě s budoucí výstavbou.Jen zde žijeme zřejmě v jiné době.
Pane Adamon, severní spoj není obchvat města. Nikdo to nikdy netvrdil a ani se tak nesnaží tvářit. Severní spoj je městská komunikace vedená jinudy než dnešními nevhodnými místy blízko historického centra (tedy především v Dobrovského a Komenského, částečně v Hynaisově). Podobně, jako třeba Velkomoravská, nebo Okružní také nejsou obchvaty města. Pokud by severní spoj vedl úplně mimo město, tak by po něm ani nikdo nejezdil!
A situaci v Pavlovičkách ÚP také řeší - tramvajovou dopravu svede mimo dnešní blokovou smyčku, přejezd s tratí na Šumperk bude také zrušen a nahrazen upraveným vedením tratě a doprava z Pavlovické a Chválkovické bude svedena na východní tangentu na kterou se budou moci řidiči dostat přes průmyslovou zónu U Panelárny. Křižovatka Na Pile sice zůstane, ale vhodnou úpravou se může stát lehce průjezdná.
Jediný "expert" jste tady vy.