- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady čtu, že náměstek hejtmana snad odkýval seznam staveb bez dokončení D1. Tak to by bylo tak na demisi.
http://olomouc.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110111_1512917_olomouc-zpravy_sot
Je třeba připomenout, že ODS slibovala dokončení tohoto úseku jako samozřejmost ve volebním programu 2006 do roku 2010. Stavba byla připravena k zahájení již v červnu 2010, pak odsunuta na 2012 a nakonec neuvěřitelně na rok 2025. Stavba D1 u přerova má přitom zpoždění už nyní několik let. Je to dálnice evropského významu, součást transevropského dálničního koridoru a její výstavba zachrání především přerov a výrazně ulehčí všem obcím kolem R46, která je zrůdně vystavěna místy doslova pod okny domů (zejména v prostějově, kde je její brutální vedení přes město raritou možná středoevropskou) a je v současné době užívána neuvěřitelně jako součást transevropského dálničního koridoru. Bárta jenom přihrál peníze na jiné staby (předpokládám v čechách) pod směšnou záminkou, že D1 se přeprojektuje, aby byla levnější (jestli možná ani ne o půl miliardy, že škrtnou dva nájezdy). Pevně věřím, že bárta nezpůsobí odsunutí této připravené stavby, v opačném případě padnou ihned žaloby na hluk z R46.
svou minulou laxnost k výstavbě dálnice teď tak populisticky nabízí formou petice. Na jedné straně je špatná doprava v Přerově a na druhé straně je alibismus neschopné radnice, která se teď schovává za podpisy obyvatel města... Když se občané v petici před lety bouřili proti výstavbě Penny Marketu, tak to radnici vůbec nezajímalo a petice pro ně byla jen cár papíru... To by si měly uvědomit všechny ovečky, než to Jirkovi podepíšou...