Diskuze

Olomoucké nádraží se má za miliardy změnit, vláda to ale může odložit

Už letos měla začít velká přestavba olomouckého hlavního nádraží v hodnotě několika miliard, která by zahrnovala hlavní podchod, nástupiště včetně výstavby jednoho nového, i koleje. Vše ale mohou zkomplikovat úspory na ministerstvu dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

holes4

8. 4. 2011 12:35
Olomouc?

tak to vláda odloží stoprocentně:-P

0 0
možnosti

Tomaseq

31. 3. 2011 20:32
Olomouc hl.n.

Jakou délku bude mít druhé nástupiště? O kolik metrů bude prodlouženo? Dá se někde sehnat plánek budoucího kolejiště uzlu Olomouc hln? Ď.

0 0
možnosti

djdave

31. 3. 2011 20:30
brno je dulezitejsi

v brne cekame na nove nekolik desetileti a kvuli penezum se odklada. to ze chce olomouc byt zahrnut do superstrategie my pripada jako spatny vtip!

0 0
možnosti

lmk

1. 4. 2011 18:04
Re: brno je dulezitejsi

Jestli to nebude tím, že Olomouc je kompletně nachystaná, všichni s tím souhlasí a čeká se jen na řádově několik miliard. Přestavba Brna má ještě hromadu nevyřešených problémů, spousta lidí je proti a především to má stát cca 15-25 miliard (přesně se to v podstatě neví).

0 0
možnosti

Makarov

31. 3. 2011 14:36
ma to vubec smysl?

Nejak mi unika smysl zrekonstruovat koleje, aby vlaky mohly jezdit nadrazim 160 km/hod, kdyz tam stejne budou zastavovat. A to vcetne vsech expresu a superexpresu.

0 0
možnosti

SHL

31. 3. 2011 17:15
Re: ma to vubec smysl?

Určitě má smysl rekonstruovat nádraží všude v republice. Při dodržení určitých standardů je to velmi pohodlný způsob dopravy. ČD se k tomu musí ještě propracovat...

0 0
možnosti

kytt 1.0

31. 3. 2011 14:32
hm

A o možnosti rozšíření nedostačující kapacity a uspořádání nádražní haly opět ani slovo. Další věc - (bez)bariérovost. Nula nula nic. Opravdu bych nechtěla běhat po olomouckém nádraží s kočárkem, kufr na kolečkách mi úplně stačí. No a jak tak koukám na ty fotky a návrhy - nástupiště jsou poměrně úzká a po té úpravě na nich bude místa ještě míň. Všimněte si, že ty tři kusy osob stojí všechny až za bezpečnostní linií nástupiště, pokud nechtějí být nalepené na skle schodů. Pochybuju, že by třeba na rychlík / IC do Prahy čekali tři lidé. No a ohledně modernizace trati - ve stoje v chodbičce opravdu nepoznám, jestli jedu po novém či starém. Leda tak že na mě prší či sněží skrz střechu či nedovírající se okno kratší dobu.

0 0
možnosti