- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakou délku bude mít druhé nástupiště? O kolik metrů bude prodlouženo? Dá se někde sehnat plánek budoucího kolejiště uzlu Olomouc hln? Ď.
v brne cekame na nove nekolik desetileti a kvuli penezum se odklada. to ze chce olomouc byt zahrnut do superstrategie my pripada jako spatny vtip!
Jestli to nebude tím, že Olomouc je kompletně nachystaná, všichni s tím souhlasí a čeká se jen na řádově několik miliard. Přestavba Brna má ještě hromadu nevyřešených problémů, spousta lidí je proti a především to má stát cca 15-25 miliard (přesně se to v podstatě neví).
Nejak mi unika smysl zrekonstruovat koleje, aby vlaky mohly jezdit nadrazim 160 km/hod, kdyz tam stejne budou zastavovat. A to vcetne vsech expresu a superexpresu.
Určitě má smysl rekonstruovat nádraží všude v republice. Při dodržení určitých standardů je to velmi pohodlný způsob dopravy. ČD se k tomu musí ještě propracovat...
A o možnosti rozšíření nedostačující kapacity a uspořádání nádražní haly opět ani slovo. Další věc - (bez)bariérovost. Nula nula nic. Opravdu bych nechtěla běhat po olomouckém nádraží s kočárkem, kufr na kolečkách mi úplně stačí. No a jak tak koukám na ty fotky a návrhy - nástupiště jsou poměrně úzká a po té úpravě na nich bude místa ještě míň. Všimněte si, že ty tři kusy osob stojí všechny až za bezpečnostní linií nástupiště, pokud nechtějí být nalepené na skle schodů. Pochybuju, že by třeba na rychlík / IC do Prahy čekali tři lidé. No a ohledně modernizace trati - ve stoje v chodbičce opravdu nepoznám, jestli jedu po novém či starém. Leda tak že na mě prší či sněží skrz střechu či nedovírající se okno kratší dobu.