- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen z Prostějova do Olomouce, omezení na 100 je už za Vyškovem, takže po celé délce Vyškov - Olomouc, někde jen 80... Nechápu. To si nemusíme snad ani kupovat dálniční známku a zrovna jet po staré!!! Za chvilku tam bude moct jezdit snad i traktor!
To oemzení je v pořádku, ta silnice nemá odstavné pruhy ani ve stoupání, nemá nájezdy a vede pod okny domů. Zasloužila by zbořit.
Navrhuji s okamžitou platností zakázat vjezd na kteroukoli komunikaci, na které se stala nehoda! Zachráníme životy kaskadérů a miliardy ze státního rozpočtu na opravy silnic a dálnic.
TO by mě zajímalo, který horlivý úředník to tam dal už od Vyškova až p Olomouc a pro jistotu v obou směrech, když se od počátku mluvilo jen o úseku okolo Prostějova. To by tam tedy mělo být povinných dálničních nálepek...
Všude se hovoří, jak už je Ostrava napojena na dálniční síť....tímto opatřením se tomu nasadilo korunu....
Omezeni na 100 neni PV->OL ve smeru od Brna, ale v OBOU smerech a uz od Vyskova. Komplet cely usek Vyskov-Olomouc je ted 100. Primo v PV byla 100 uz o par dni driv, kvuli hluku. Dale: najezd se v soucasne dobe nedela u Brodku, ale u Vranovic a omezeni tam bylo pochopitelne uz mnohem driv (klasicka 80, protoze je tam jen jeden pruh).
S tim vsim je spojena jedna zajimavost - ve smeru na Brno byla mezi Prostejovem a Vranovicemi uz docela hodne dlouho 90 - kvuli vyjetym kolejim. Asi to nebylo nebezpecne ci co. S kolejemi se nestalo vubec nic, ale 90 je pryc a stejne jako jinde je tam 100. Asi uz ty koleje nejsou nebezpecne tak moc:-)
No a za omezenim u tech Vranovic je znacka konec vsech zakazu, takze na tomhle miste je kilometr a neco 130...
byrokratické řešení. Za 3 roky už druhá bouračka - omezíme rychlost. Má to jednu nevýhodu: dá se to dělat jen do nuly Km/h. Níž to nejde. A co Pak?
POlaci trefili stojici kamion nebo co ve 170, Ukrajinka v BMW bez jakekoliv brzdne drahy asi taky vzduchem neplachtila v 130. Snad tam nebude (v rychlosti 160+) smrtak ted, kdyz je tam 100. By tam dali 80 a tak postupne dolu a porad se budou divit, ze ackoliv tam jsou znacky, tak porad se zahadne boura...
100 km/hod? Aha, to aby se mohlo i nadále vybírat mýtné i dálniční poplatky! Když něco nevyhovuje na 130 km/hod, tak podle čeho to vyhovuje na 100 km/hod?
Ať jdou do Prčic!
jak od vyškova, tak i od Olomouce. To je zase (Ý)děs.
I před vyškovem u letiště? Jestli to, to zase budou mít pomáhači a chrániči hody.
R46 je ve špatném stavu, ale úplně by stačilo dát 100vku do prudších zatáček nebo k nájezdům, po celé trase je to zbytečné.
Většina těch mrtvých, minimálně u zmíněných poláků jsem si toho jist, zaplatila za to, že jeli mnohem více než 130. Snížením na 100, toho moc nenadělají, protože pořád budou tací, co to rozpálí na 170. A 100 by se mohlo jet i z brna do Prahy na 80% dělky trasy, i jkdyž to "splnuje parametry dalnice". Je to hnus, ale budem za nej platit vic a vic.
... na ně, prostějovské ... sníží rychlost a auta se tam automaticky zdrží delší dobu ... copak neznají Zákon o zachování hluku?
to by bylo horší v případě semaforů apod., kdby doprava stála, pokud se sníží průjezdová rychlost (rychlost za kterou auto projede kolem domu) sníží se i hluk. Mezi hranicí 130 a 100 uz to jde poznat dost.