- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě za blahého ministrování V.Bárty byla jako priorita č. 1 na úseku dálničních dostaveb uváděna R 35 mezi Opatovicemi a Mohelnicí, přitom při současné návštěvě ministra Dobeše nebyla vůbec zmíněna a krajskými politiky asi vůbec nepřipomenuta. Zajímalo by mě, jak to tedy je, protože při pohledu na mapu je zřejmá značná úleva D1 vozidly ze střední Moravy i z Ostravska, kde z Olomouce by byla Praha a Severní 'Cechy dostupnější než přes Brno a navíc by se prpvoz vyhnul Vysočině s nepříznivými klimatickými podmínkami, zejména v zimě.
....Zvole není rodu středního, alébrž rodu ženskýho. Takže nikoli "Kdyby Zvole nedostalo obchvat....", ale samozřejmě "Kdyby Zvole nedostala obchvat...." Díky za opravu
pokud sem si vcera dobre vsimnul, tak se obchvat Rajce zacal budovat uz od zacatku tohodle tydne...
Tak ta D1 to asi opravdu potřebovala, lidi z okolí za tohle můžou být rádi , i když si nejsem jistý, jaký to bude mít vliv na životní prostředí!
Páni redaktoři, můžete nám vysvětlit, jak je to s tou I/44. Vždyť kolem Postřelmova je čtyřproudovka. To kolem Rájce dva pruhy chybí? A kolik pruhů bude kolem Zvole?
Rychlostní silnice I/44 budovaná mezi Mohelnicí a Šumperkem pomůže v rozvoji celého regionu, protože výrazně urychlí dopravu. Obchvat Zvole je ale teprve třetí stavbou, která se v celém úseku staví. Už sedm let uběhlo od postavení obchvatu Postřelmova, před třemi lety byl dokončen obchvat Rájce.
to ti vysvětlím já. kolem postřelmova je ve 4 pruhu I/44, ten dvoupruh, co je kolem Rájce, je do budoucna přivadeč z I/44 do Zábřeha. samotná I/44 bude vedle tohoto přivadeče překonávat mostem železniční trať a bude dál pokračovat za Zábřeh na začátek už postaveného obchvatu Postřelmova.
zdroj - ŘSD.