- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji všem, jménem Klubu, za ohlas. Aby nevzniklo nedorozumění, z lávky bude odebráno 13 menších dílů, které budou uloženy v našem depozitu, kde budou určeny pro potřeby již provozuschopného vozu M120.417. Třeba se v budoucnu užijí pro potřeby vozu jiného, to nevylučujeme. Toto shromažďování dílů je v železničních klubech běžná činnost, jen v našem případě to bylo náhodou zmedializováno. Tomaseq má pravdu. Ikdyž jsou rozprodávané vozy drahé, vyjdou stále levněji než stavba repliky. Náš klub nemá v současné chvíli v plánu ani jedno, ani druhé.
Za Klub přátel kolejového autobusu
Petr Tylšar, jednatel
kpka@kpka.cz
Tedy pokud někdo s té lávky opět udělá skříň motoráku tak klobouk dolů.Skoro bych řekl,že to za tu námahu nestojí.Existuje spousta jiných vozů kde by se ta snaha spíše vyplatila.
jednodušší opravit nějaký ze současných provozních motoráků? Za chvíli nebude z čeho vybírat neboť všechny skončí ve šrotu. Náklady budou několikanásobně nižší než stavba repliky.
Současný vyřazený motorák si málokterý spolek může dovolit koupit. Navíc, pokud jsou už skoro vraky nabízeny za nehorázné ceny, vyhrají šrotovací firmy.
V případě malého motoráčku byť i s nepůvodním motorem se navíc mohou náklady v budoucnosti vrátit v uspořených provozních nákladech.