- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není nad pohodu na lince 27 - o víkendu za hodinu 23 minut jízdy a 37 stání na konečných, prac dny (mimo odpolední špičku, kdy jede na Povel) o pár minut jízdy více.
Ano, JŘ jsou špatně nastavené, ale naopak - o víkendu se mnohé busy courají s bídou 30, aby netrčely na každé zastávce (a automatická převodovka neumožní podtáčet motor a ten pak více žere).
Pokud mám kvůli zpoždění za zády další spoj téže linky (a může všechny lidi pobrat), je lepší ten zpožděný hnát rychle na konečnou, kde vyjede na čas, než zpoždění přenášet dál. Stavět JŘ na nejdelší možné časy znamená, že v 90% čekáte na čas odjezdu, cesta trvá dlouho - a lidi půjdou do aut. Když stojí v koloně, zpoždění pochopí, ale courání ne. A budu-li JŘ stavět na teoretickou hustotu provozu co hodina to jiná jízdní doba, pak se rozpadnou přestupy i zapamatovatelné časy pro cestující.
Pan řidič by měl MHD sledovat jako celek (a z hlediska zpoždění je na tom OL velmi dobře), ne že nemá občas čas na řízek.
Nerozumím v čem je problém. To se v Olomouci jízdní řády nesestavují podle toho, jestli se jedná o jízdu ve špičce, mimo špičku nebo v pracovní/nepracovní den?
neví o tom, co se děje v DPMO vůbec nic...z kanceláře se to nedozví....
Vždycky umí řešit zpoždění. Před pár lety ČD platili pokutu za časté zpožďování couráků a tak se rozhodlo, že courák radši odveze vzduch, než aby čekal na rychlík.