- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pars Nova a její žlutozelený dobytčáky Regionova.V posledních letech společnost pro České dráhy zmodernizovala desítky zastaralých motorových vlaků na moderní soupravy jezdící na regionálních tratích pod názvem Regionova.
V posledních letech společnost pro České dráhy zmodernizovala desítky zastaralých motorových vlaků na moderní soupravy jezdící na regionálních tratích pod názvem Regionova Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/sumpersky-pars-nova-vylepsi-lokomotivy-cd-fkf-/olomouc-zpravy.aspx?c=A120515_1778327_olomouc-zpravy_sot
Railjety, které podporovali kmotři ODS, nebudou. A ty peníze se utratí ve Škodovce, pod níž dílny Šumperk patří a je těžce prolobovaná kmotry z ČSSD. Ti slaví zjevné úspěchy - viz nově schválená zbytečná a předražená stavba vozovny PMDP. Za nitky tahá Appian Group, peníze tečou do daňového ráje i do kapes politiků. Ti hodní kluci, kteří jim to přihráli, byli předseda vlády Gross a jeho ministr financí Sobotka
Pars Šumperk je jeden z nejhorších diletantů mezi postsocialistickými opravci kolejových vozidel. Zásadní konstrukční chyby se snoubí se vzácným řemeslným neumětelstvím pracovníků a výsledky jsou opravdové paskvily - poruchové a nepohodlné. Za kapitalismu by poprávu zkrachovali, ale náš režim jim otvírá světlé zítřky.
A ještě otázka: Kdo ví, proč se nedavno elektrizovala málo významná trať do Šumperka?
"Zásadní konstrukční chyby se snoubí se vzácným řemeslným neumětelstvím pracovníků a výsledky jsou opravdové paskvily" Přesně tak. O hlučných Regionovách už bylo napsáno hodně, ale ani řídicí vozy 961 nejsou zrovna zázrak, což je vidět i v detailech: Např. příliš velké překážející nesklopné stolky nebo žaluzie, které se dají jen velmi obtížně stáhnou, protože se zasekávají a když se už stáhnou, tak stejně prakticky vůbec nestíní, protože nejsou dost husté.
nevybavuju si takhle spatra, že by někdy dělali reko hdv. Ale těžko budou zasahovat do vnitřností. A že je RN příšernost, o tom neni pochyb.
Motoráky 854, pro Cargo přestavby 163 na 363.5... Vnitřnosti dodá Škodovka, jejich majitel.
Doufám, že to nebude podobné fiasko jako Regionovy. Alespoň, že v tom nebudu muset jako cestující sedět.
Přinejmenším v tom nebudete sedět jako cestující.