Diskuze

V Olomouckém kraji chtějí nasadit na dráhu hybridní vlaky s bateriemi

Na některé tratě v Olomouckém kraji by v blízké budoucnosti mohly vyjet hybridní elektrovlaky. Tedy soupravy, které mohou jet na elektřinu i po neelektrifikované trati, neboť je pohánějí akumulátory, jež se dají dobíjet. Jejich nasazení kraj zvažuje na Železnici Desná na Šumpersku a zavedení na vybrané regionální tratě nevylučuje ani společnost RegioJet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RumBum

2. 7. 2012 15:06
tak dlouho se bude opakovat ne nesmysl,

ze hybridy (jedno jestli auta, nebo vlaky) jsou ekologicke.... az tomu nakonec vsichni uveri.

2 0
možnosti

kozelina

1. 7. 2012 16:03
Mezi Olomoucí a Uničovem?

To asi elektriku budou dobíjet ve Šternberku ze zásuvek.

0 0
možnosti

kozelina

1. 7. 2012 16:21
Re: Mezi Olomoucí a Uničovem?

Ještě doplním.Na této cca 30 km trati je pod elektřinou úsek asi 750 metrů.Od Olo.Hl.nádraží po třetí výhybku.

0 0
možnosti

1216226

1. 7. 2012 13:59
A začne jezdit společně s vlaky kategorie Hightjet?

Nebo to je zastavený projekt, o kterém se nesmí mluvit? Já už se v těch Jančurových výrocích přestávám orientovat...

1 0
možnosti

jozko skocdopole

1. 7. 2012 13:29
...elektrifikaci úseku trati..jenže ty by stály stamiliony..

A jak to delali komunisti, ze zelektrifikovali tolik trati ? Nejenom ze  uz nevidim to komunisticke hospodareni tak spatne, ale to jak se hospodari dnes a na co "nejsou penize" prestoze se bere OBROVSLY dluh, tak ve srovnani to komunisticke hospodareni s dneskem by muselo exelovat !

0 0
možnosti

JPNB

1. 7. 2012 15:14
Re: ...elektrifikaci úseku trati..jenže ty by stály stamiliony..

Snadno tratě které se vyplatí elektrifikovat už elektrifikované jsou,navíc v poslední době se povedlo natáhnout dráty i tam kde je smysl silně pochybný.

1 0
možnosti

JPNB

1. 7. 2012 12:00
Po spočítání nákladů

na hybrid a nebo dvouzdrojový motorák se zjistí že přestup bude nejlevnější. Dvouzdrovový motorák bude levnější než hybrid,ale pořád o více než 1/3 dražší než normální. A poplatky za použití dopravní cesty budou vyšší protože bude cca 1/3 těžší.

1 0
možnosti

1216226

1. 7. 2012 14:15
Re: Po spočítání nákladů

Je to celé nesmysl, proč by měla zajíždět čtyřvozová jednotka o hmotnosti nějakých 150 tun někam, kde je frekvence maximálně pro 810+010/814...

2 0
možnosti