- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze hybridy (jedno jestli auta, nebo vlaky) jsou ekologicke.... az tomu nakonec vsichni uveri.
To asi elektriku budou dobíjet ve Šternberku ze zásuvek.
Ještě doplním.Na této cca 30 km trati je pod elektřinou úsek asi 750 metrů.Od Olo.Hl.nádraží po třetí výhybku.
Nebo to je zastavený projekt, o kterém se nesmí mluvit? Já už se v těch Jančurových výrocích přestávám orientovat...
A jak to delali komunisti, ze zelektrifikovali tolik trati ? Nejenom ze uz nevidim to komunisticke hospodareni tak spatne, ale to jak se hospodari dnes a na co "nejsou penize" prestoze se bere OBROVSLY dluh, tak ve srovnani to komunisticke hospodareni s dneskem by muselo exelovat !
Snadno tratě které se vyplatí elektrifikovat už elektrifikované jsou,navíc v poslední době se povedlo natáhnout dráty i tam kde je smysl silně pochybný.
na hybrid a nebo dvouzdrojový motorák se zjistí že přestup bude nejlevnější. Dvouzdrovový motorák bude levnější než hybrid,ale pořád o více než 1/3 dražší než normální. A poplatky za použití dopravní cesty budou vyšší protože bude cca 1/3 těžší.
Je to celé nesmysl, proč by měla zajíždět čtyřvozová jednotka o hmotnosti nějakých 150 tun někam, kde je frekvence maximálně pro 810+010/814...