- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou schopni opět snížit rychlost nesmyslně těsně před radarem jenom aby se jim penízky sypaly. Např. na rovném úseku při vjezddu do PV od Kroměříže a nebo od Kralic. To už tu bylo.
jejich větší bezpečnost a proto, aby vybrali co nejvíc do své (pardon obecní) kasy...
a za ně mohli v době krize nakupovat od známých umělců umělecká díla, která ani pořádně nevědí kde mají uskladněny. Ale povídali, že je to výhodné. Kéž by za pokuty spravili dezolátní chodníky, po kterých nejde chodit, každá dlaždice je uvolněná a praklá, a nebo přestali v zimě sypat sůl na fasádu mého domu. Mohl by SE někdo z těch zodpovědných lidí probudit a mohlo by mu konečně docvaknout, že levná zimní údržba chodníků je špatně, jelikož chodníky nejsou konstruovány na traktory a rozmetadla, že napáchají víc škody jak užitku. ALE TO UŽ BYCHOM CHTĚLI ASI MOC, KONČÍME U MĚŘENÍ RYCHLOSTI, TAM SI NAMASTí KAPSU MěSTO A URČITĚ NAPROSTO NEZNÁMÁ SOUKROMÁ FIRMA .
To vede k tomu, že maximalizuje zisk na úkor bezpečnosti - neměří tak, kde je to důležité a nebezpečné, ale tam, kde nejvíc vybere.
.
Soukromá firma by měla dostávat paušál a měřit podle instrukcí, které dodá nějaká komise - nebezpečná místa, školy, přechody. Zároveň by se ve městě měla přehodnotit dopravní situace a udělat audit dopravních značek a různých omezení.
.
Některá města třeba zrušila dopravní značky a na křižovatkách platí předost zprava - dle praxe to vede ke snížení rychlosti a menšímu počtu nehod. Samozžejmě nejze uplatnit na hlavních tazích a křižovatkách, ale na 60% města rozhodně ano.
Proč má soukromá firma ve spolupráci s obecní policií dělat práci státní policie?
Co to byl tentkrát za nápad povolit měšťákům měřit rychlost a odtahovat auta a tím dublovat práci dopraváků?
Když už, tak proč sou radary a odtahovky navíc soukromé a nikoli policejní?