Diskuze

Rozebírání tupolevu v Olomouci pokračuje, občas ho brzdí i jeden šroub

Nový spolumajitel olomouckého tupolevu Miloš Tarantík si přijel pro další části letadla. Postupně ho odváží na Plzeňsko, kde se svým otcem provozuje sbírku letecké techniky. Nyní došlo na kryty motorů a schodiště. Redaktor MF DNES se mu při tom snažil asistovat a sledoval i souboj s jediným šroubem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hbx

13. 10. 2012 6:45
tu

Konečně zmizí ten ruský a komunistický krám.[>-]

0 1
možnosti

Rosomak

12. 10. 2012 12:59
Ty šrouby vypadají velmi dobře

jen trochu povrchové rzi, asi slušná třída oceli.

Přemýšlím, jestli na ně nastříkal stříkačkou červenou brzdovou kapalinou (http://www.velvana.cz/syntol/vyrobky/?detail=8 dá se koupit za 120 Kč), nebo to stříkal něčím jiným, nebo to riskl napřímo.

0 0
možnosti

Der Beobachter an der Moldau

12. 10. 2012 12:45
TU 104

TU 104, OK-NDF, „České Budějovice“, cn 9350801, dodán Aeroflotu 31.1.1959, u ČSA od 25.2.1963, poslední let 25.4.1974, vyřazen v září 1974 v té době nebyla 154ka ještě ani na kreslících prknech;-)

1 0
možnosti

natvrdlý

12. 10. 2012 12:59
Re: TU 104

Autor článku to nějak nedotáhl, proto díky za rozšíření informací o TUčku. R^

0 0
možnosti

myskamiki001

12. 10. 2012 12:33
uchvatne

celou dobu psat o Tupolevu a ani jednou nezminit, o jaky Tu se jedna 8-o To je novinarina!! U CSA litalo nekolik druhu od Tu104 po Tu154.

0 0
možnosti

sanborn

12. 10. 2012 12:43
Re: uchvatne

jde o Tupolev kavárenský, prý tam bývala kavárna ...

0 0
možnosti