Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náhrada D1 pro půl Moravy vede přes Olomoucký kraj. Zásah dostane R35

Přes Olomouc a Mohelnici dále na Hradec Králové. To je na následující měsíce při modernizaci dálnice D1 trasa, na kterou vyrazí řidiči ze střední, severní a také východní Moravy ve snaze vyhnout se kolonám. I tato objížďka má však slabé místo, je jím most u Mohelnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77o20s70e47f 60N80o76v97á32k 9663364437633

Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?

0/−1
7.5.2013 12:52

J53a55n 69S25o40u86k27u89p 1754774956845

Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.

+1/0
7.5.2013 13:18

P18e26t66r 83H86o20r45á23k 1629743739644

A co smer ostrava - zlin hradiste a olomouc - zlin hradiště ? Tam jezdi dost aut, mnohem víc než nekde v bystřici.

0/0
7.5.2013 14:38

P78e60t95r 22H16o14r39á72k 1299433499124

Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.

0/−3
7.5.2013 12:28

J54i72ř28í 12C30í32s89a92ř 7795706819840

Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.

+2/0
7.5.2013 11:27

J91a89n 16S98l51o56v53í17k 3429167500658

Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...

+1/0
7.5.2013 12:19

J32i47ř38í 79C64í88s79a77ř 7525476509470

Ano, ale to není podstatné. Současný stav je vyhovující, problém je v jiných místech...

0/0
7.5.2013 14:00

P17a90v49e43l 71R53e42n87z67a 2257517336298

Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.

+4/−1
7.5.2013 11:18

J47a82n 23S44o96u55k10u65p 1854944796655

Protože byl budován novou a převratnou metodou...

+1/0
7.5.2013 12:08

P67e55t50r 89H27o94r21á22k 1629613119184

Taky nechápu, proč ho teď zavírají na celý červen. To bude nějaká mizerná koordinace.

+2/0
7.5.2013 14:41

J45a26n 92K71a77š22p89a58r 9701633230647

Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.

Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.

+1/0
7.5.2013 11:09

T60o39m69á33š 15Z49e61m89a82n 3575768724755

Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.

To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.

+2/0
7.5.2013 11:18

J29a22n 73K60a16š33p36a69r 9591823940467

Tomu říkám systémové řešení. Obchvaty, po kterých po dostavbě R35 nebude jezdit skoro nic. ;-D

0/−2
7.5.2013 11:23

T63o49m91á32š 12Z52e77m95a79n 3365138394595

Obchvaty měly být součástí R35, stejně jako obchvat Tábora je součástí D3 (přesněji řečeno je jedinou částí D3)

+1/0
7.5.2013 11:41

J81a92n 37S95o67u83k35u19p 1244104486235

Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.

+10/0
7.5.2013 10:34

H39o58n88z62a 57F36á13t98o73r 2329545244350

Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat ;-D

+2/0
7.5.2013 10:50

J43a65n 53S70o32u51k26u93p 1344134926755

Taková novinka to nebude. Kdyby chytré hlavy dlouhodobě tlačily aspoň na zprovoznění úseku Opatovice - Časy, mohlo být o 2/3 problémů okolo HK méně.

+3/0
7.5.2013 11:06

J87a66n 54K98a77š79p23a81r 9181113130637

To by pan Ivo Toman - vládní zmocněnec pro R35, a další darmožrouti státních peněz, museli začít pracovat pro obecné blaho a ne pro blaho sponzorů politických stran.

+1/0
7.5.2013 11:12

P65e30t46r 50H80o33r77á92k 1639723239694

A co přes kunětice a ráby, to by mohla být lepší cesta. Těch par osobaků přežijí, lepší než otravovat v hradci.

0/0
7.5.2013 12:22

J98a75n 58S56o77u89k86u42p 1944384546425

Většina přes HK pojede, než byla křižovatka u Opatovic, tak se jezdilo přes Čeperku, Sokolská v HK věčně ucpaná.

0/0
7.5.2013 12:25

T37o21m16á77š 54Z45e55m29a82n 3455698294865

Přesně tak, na R35 problém nebude, ten bude (a už dlouho je) na I/35.

+1/0
7.5.2013 11:15

K59a72r86e62l 21N52o19v72á90k 1360633190240

Hloupost. Cesta z Mohelnice po Litomyšl je bezproblémová, neprojíždí se obcema, jsou tam předjížděcí pruhy. Menší problém je cesta z Litomyšle do Holic, kde se sice obcema projíždí, ale stále je to celkem kapacitní silnice s lepšími parametry. Velkým problémem je to, že je potřeba nesmyslně projíždět přes HK, protože jiná rozumná varianta neňý. Kdyby už byla R35 z Opatovic k Holicím, tak se cesta zkrátí o dobrých 15 minut a bude konkurenceschopnou alternativou k D1.

0/0
7.5.2013 12:50

O16l59d53ř35i73c78h 87J51a21n36e89č50e81k 8569946683331

Přesně tak. Nejprve se měla postavit R35, až pak dělat šaškárny na D1 (jakkoliv uznávám, že tam už je 5 minut po dvanácté... spíš ještě víc...

+1/0
7.5.2013 12:51

L52i55b74o21r 17W70a10l82i31c50h91i31e84w11i42c86z 3288806457154

Ano, R35 se měla postavit. Problém je ten, že R35 Mohelnice-HK tu v lepším případě bude za 10-20 let a to už modernizace D1 nepočká.

+1/0
7.5.2013 12:56

J75a84n 25S92o23u80k84u45p 1504844626685

Ano a některé části mohly být hotovy již dávno, třeba právě ta Opatovice - Časy, která by HK a okolí velmi pomohla. Takhle to vypadá, že největší stres se dělá okolo R35 v úseku HK - Turnov, což je minoritní a téměř nepodstatná část celé trasy).

0/0
7.5.2013 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.