Diskuze

Náhrada D1 pro půl Moravy vede přes Olomoucký kraj. Zásah dostane R35

Přes Olomouc a Mohelnici dále na Hradec Králové. To je na následující měsíce při modernizaci dálnice D1 trasa, na kterou vyrazí řidiči ze střední, severní a také východní Moravy ve snaze vyhnout se kolonám. I tato objížďka má však slabé místo, je jím most u Mohelnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?

0 1
možnosti

J94a75n 81S73o48u84k85u66p

7. 5. 2013 13:18

Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.

1 0
možnosti

P71e82t62r 15H57o98r46á20k

7. 5. 2013 12:28

Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.

0 3
možnosti

Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.

2 0
možnosti

J55a17n 56S13l36o42v49í25k

7. 5. 2013 12:19

Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...

1 0
možnosti

Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.

4 1
možnosti

J24a64n 58S85o80u63k25u18p

7. 5. 2013 12:08

Protože byl budován novou a převratnou metodou...

1 0
možnosti

Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.

Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.

1 0
možnosti

Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.

To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.

2 0
možnosti

J16a33n 80S73o58u74k52u40p

7. 5. 2013 10:34

Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.

10 0
možnosti

Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat ;-D

2 0
možnosti