- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?
Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.
Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.
Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.
Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...
Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.
Protože byl budován novou a převratnou metodou...
Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.
Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.
Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.
To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.
Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.
Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat