Diskuse k článku

Nová trať vrátí Olomouci tramvaje 3 a 5, musí svézt milion lidí ročně

Milion cestujících ročně. Takový závazek má před sebou právě budovaná nová část tramvajové trati v Olomouci mířící kolem vznikající Galerie Šantovka na Nové Sady. Šlo o jednu z podmínek k získání čtvrtmiliardové dotace ze švýcarských fondů. Podle údajů města by to ale neměl být problém. Také už se ví, že se díky nové trati vrátí linky číslo tři a pět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P10e85t73r 72P54r11o92c43h77á62z38k48a 3502436412144

Jedna věc je úvaha magistrátu a jeho toužebné přání a druhá realita.Moc nevěřím v takovou vytíženost linky která bude navíc jezdit jen čas od času.I když spádovou oblastí je velké sídliště tak trasa snad s vyjímkou 5 není natolik atraktivní aby ji lidé v takové míře využívali.Čas ukáže.Je ale dobře,že se město vůbec k něčemu rozkývalo a že se využije jinak zanedbaná část po bývalém Milu.

+1/−2
12.6.2013 5:54

Z83d60e51n40ě58k 50L27e69ž13a12t39k48a 7238561424251

Autore Poláčku,

nesmíte věřit všemu, co Vám na magistrátu nakukají. Před časem Váš deník šířil nepravdivou informaci o tom, že v Rooseveltce není na tramvaj místo. Dnes papouškujete podobný nesmysl „bude každý všední den mezi Novými Sady a centrem města jezdit každou hodinu šest spojů“. Přece i Vám musí být jasné, že tramvají č. 5 se do centra nedostanete.

A v tom je ten největší nedostatek trasy kolem Šantovky. Nejde jen o všeobecně známé vyšší provozní náklady v důsledku delší a klikatější trasy ale hlavně o to, že obyvatelé Nových Sadů nebudou moci využívat při cestách do centra tramvaj číslo 5. Oproti původní trase, při které měly všechny tramvaje z Nových Sadů jezdit přes Tržnici (viz http://lezatka.blog.idnes.cz/c/247561/ ), budou mít z tohoto důvodu k dispozici o třetinu spojů méně.

A pomalu začněte smolit článek o cestujících, kteří se dožadují návratu zrušených autobusů. A v něm můžete popsat své pocity po příjezdu z Prahy. Před dvěma hodinami a čtvrt jste byl v centru Prahy (250 km) a třičtvrtě hodiny Vám bude trvat cesta na Nové Sady (pod 3 km). Příšerné. A nebude to zlý sen. Bude to Olomouc v září 2013.

+3/−6
11.6.2013 18:54

P33e66t50r 95V25e96s45e77l84ý 2759678683546

Vám ty tramvaje ale musí ležet v žaludku.

+4/−2
12.6.2013 7:34

M25a42r97e33k 76Z85á87p92o93t71o59č68n13ý 3681528718546

BlbostiRv Ja u Rooseveltky bydlim, ta tramvaj by se tam sice vesla, ale rozhodne by tu stavbu nekdo namitkami zablokoval a nestavelo by se nic. Kdo by taky chtel bydlet 1,5 metru od tramvajove trati...?

Navic ta trat bude ted postavena tak, ze stejne budou moct jezdit vsechny tramvaje pres trznici (v pripade nezajmu o cesty na nadrazi), ale o tom rozhodne trh a poptavka, ne vy. Proc tedy stavet trat, ktera jednu z moznosti dopredu vylouci?

+1/−2
13.6.2013 15:06

M30a30r30e23k 24Z82á92p44o87t85o24č73n55ý 3811818578246

Takze pokud budu chtit jet z Novych Sadu na nadrazi (bez objizdeni centra), tak tam pojede jenom petka jednou za pul hodiny? Nic moc teda...

+5/0
11.6.2013 15:23

D87a68d40a24k 45P69e54t31r 7391940894378

Tak si prostě na tržnici přesednete na tramvaj směr nádraží mimo centrum.

0/−2
13.6.2013 5:46

Najdete na iDNES.cz