Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová trať vrátí Olomouci tramvaje 3 a 5, musí svézt milion lidí ročně

Milion cestujících ročně. Takový závazek má před sebou právě budovaná nová část tramvajové trati v Olomouci mířící kolem vznikající Galerie Šantovka na Nové Sady. Šlo o jednu z podmínek k získání čtvrtmiliardové dotace ze švýcarských fondů. Podle údajů města by to ale neměl být problém. Také už se ví, že se díky nové trati vrátí linky číslo tři a pět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P75e16t76r 31P18r29o26c68h28á16z36k40a 3902916752544

Jedna věc je úvaha magistrátu a jeho toužebné přání a druhá realita.Moc nevěřím v takovou vytíženost linky která bude navíc jezdit jen čas od času.I když spádovou oblastí je velké sídliště tak trasa snad s vyjímkou 5 není natolik atraktivní aby ji lidé v takové míře využívali.Čas ukáže.Je ale dobře,že se město vůbec k něčemu rozkývalo a že se využije jinak zanedbaná část po bývalém Milu.

+1/−2
12.6.2013 5:54

Z15d27e38n37ě35k 24L80e29ž60a81t21k47a 7838881204561

Autore Poláčku,

nesmíte věřit všemu, co Vám na magistrátu nakukají. Před časem Váš deník šířil nepravdivou informaci o tom, že v Rooseveltce není na tramvaj místo. Dnes papouškujete podobný nesmysl „bude každý všední den mezi Novými Sady a centrem města jezdit každou hodinu šest spojů“. Přece i Vám musí být jasné, že tramvají č. 5 se do centra nedostanete.

A v tom je ten největší nedostatek trasy kolem Šantovky. Nejde jen o všeobecně známé vyšší provozní náklady v důsledku delší a klikatější trasy ale hlavně o to, že obyvatelé Nových Sadů nebudou moci využívat při cestách do centra tramvaj číslo 5. Oproti původní trase, při které měly všechny tramvaje z Nových Sadů jezdit přes Tržnici (viz http://lezatka.blog.idnes.cz/c/247561/ ), budou mít z tohoto důvodu k dispozici o třetinu spojů méně.

A pomalu začněte smolit článek o cestujících, kteří se dožadují návratu zrušených autobusů. A v něm můžete popsat své pocity po příjezdu z Prahy. Před dvěma hodinami a čtvrt jste byl v centru Prahy (250 km) a třičtvrtě hodiny Vám bude trvat cesta na Nové Sady (pod 3 km). Příšerné. A nebude to zlý sen. Bude to Olomouc v září 2013.

+3/−6
11.6.2013 18:54

P34e15t21r 36V84e98s95e62l28ý 2399368783566

Vám ty tramvaje ale musí ležet v žaludku.

+4/−2
12.6.2013 7:34

M69a75r78e55k 94Z11á69p12o28t12o60č35n56ý 3691368188786

BlbostiRv Ja u Rooseveltky bydlim, ta tramvaj by se tam sice vesla, ale rozhodne by tu stavbu nekdo namitkami zablokoval a nestavelo by se nic. Kdo by taky chtel bydlet 1,5 metru od tramvajove trati...?

Navic ta trat bude ted postavena tak, ze stejne budou moct jezdit vsechny tramvaje pres trznici (v pripade nezajmu o cesty na nadrazi), ale o tom rozhodne trh a poptavka, ne vy. Proc tedy stavet trat, ktera jednu z moznosti dopredu vylouci?

+1/−2
13.6.2013 15:06

M83a39r95e79k 15Z85á80p49o68t16o31č75n19ý 3941868128726

Takze pokud budu chtit jet z Novych Sadu na nadrazi (bez objizdeni centra), tak tam pojede jenom petka jednou za pul hodiny? Nic moc teda...

+5/0
11.6.2013 15:23

D89a15d42a91k 87P86e50t54r 7151120594118

Tak si prostě na tržnici přesednete na tramvaj směr nádraží mimo centrum.

0/−2
13.6.2013 5:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.