- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedna věc je úvaha magistrátu a jeho toužebné přání a druhá realita.Moc nevěřím v takovou vytíženost linky která bude navíc jezdit jen čas od času.I když spádovou oblastí je velké sídliště tak trasa snad s vyjímkou 5 není natolik atraktivní aby ji lidé v takové míře využívali.Čas ukáže.Je ale dobře,že se město vůbec k něčemu rozkývalo a že se využije jinak zanedbaná část po bývalém Milu.
Autore Poláčku,
nesmíte věřit všemu, co Vám na magistrátu nakukají. Před časem Váš deník šířil nepravdivou informaci o tom, že v Rooseveltce není na tramvaj místo. Dnes papouškujete podobný nesmysl „bude každý všední den mezi Novými Sady a centrem města jezdit každou hodinu šest spojů“. Přece i Vám musí být jasné, že tramvají č. 5 se do centra nedostanete.
A v tom je ten největší nedostatek trasy kolem Šantovky. Nejde jen o všeobecně známé vyšší provozní náklady v důsledku delší a klikatější trasy ale hlavně o to, že obyvatelé Nových Sadů nebudou moci využívat při cestách do centra tramvaj číslo 5. Oproti původní trase, při které měly všechny tramvaje z Nových Sadů jezdit přes Tržnici (viz http://lezatka.blog.idnes.cz/c/247561/ ), budou mít z tohoto důvodu k dispozici o třetinu spojů méně.
A pomalu začněte smolit článek o cestujících, kteří se dožadují návratu zrušených autobusů. A v něm můžete popsat své pocity po příjezdu z Prahy. Před dvěma hodinami a čtvrt jste byl v centru Prahy (250 km) a třičtvrtě hodiny Vám bude trvat cesta na Nové Sady (pod 3 km). Příšerné. A nebude to zlý sen. Bude to Olomouc v září 2013.
Vám ty tramvaje ale musí ležet v žaludku.
Takze pokud budu chtit jet z Novych Sadu na nadrazi (bez objizdeni centra), tak tam pojede jenom petka jednou za pul hodiny? Nic moc teda...
Tak si prostě na tržnici přesednete na tramvaj směr nádraží mimo centrum.