Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třicet let staré vagony mohou po omlazení jet až 160 kilometrů v hodině

Jako kompromis mezi kvalitou a cenou označují České dráhy modernizaci třicet let starých vagonů, na níž nyní pracuje šumperská firma Pars. Do poloviny roku 2014 jich od ní dráhy dostanou celkem čtyři desítky. Budou mít nové brzdy, interiér či za jízdy blokované dveře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V78l21a81d71i59m74í25r 68Š87t40ě56r39b70a 2872711202367

Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.;-)

0/0
9.8.2013 4:38

L27u73m53í26r 23Č22t36v88r16t16n60í22č26e13k 7321417361

Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???:-/

0/0
8.8.2013 21:31
Foto

B15r27o31n78i38s36l44a80v 70G45a19b62r73y14š 2182799321

Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.

0/0
8.8.2013 23:00

T92o80m88á30š 66V84a91v64e53r24k13a 7521840182244

A co klimatizace?

0/0
8.8.2013 19:22

P13e65t69r 49Š41k97o89d38a 5717540764120

Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.

+1/0
8.8.2013 14:26

R72a25d12k96o 80K88ř32i31v43á20n69e30k 7340663355240

140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.

0/0
9.8.2013 10:57

L32e90o94š 61N31a16v96r13á63t76i81l 9423630185435

lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola...  stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucenRv

0/0
8.8.2013 13:11

R53a63d22k76o 61K55ř42i24v29á62n74e13k 7430453445820

Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.

+2/0
8.8.2013 11:55

R66o46s75t91i55s95l74a21v 47Q30u97i55s68e22k 9981660157178

Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes Rv

+2/−2
8.8.2013 10:21

M57a14r78t80i18n 71N42e86d27o72š61í67n80s69k97ý 1747263424

U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.

+2/0
8.8.2013 11:48

J50a97r67o46s64l23a34v 44J67o60s49e75f 5462370370854

Trubicové zářivky jde stmívat - je to jen problém technický - umí to např. fy ELKO.

0/0
8.8.2013 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.