- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak proč se tam musí platit dálniční poplatky?Pokud je to jen obyč silnice.
...a až teprve když jsem začal vyhrožovat, že to někoho bude stát křeslo, tak se najednou rychle řešení našlo...
----------
Opravdu odborník na slovo vzatý!
Na této silnici se 130 jezdilo až do nešťastné nehody,která se ale stala takřka ve 200km/hod s nezkušenou řidičkou.Na vině jak všichni poukazovali byla svodidla.Ta se vyměnila,zlepšil se povrch a dneska si myslím,že až na vyjímku se tam dá jet opravdu 130 a bezpečně.Ven srovnání s tím je silnice Olomouc-Mohelnice naporostá tragédie a nikomu 130 nevadí.Souhlasím s ministrem.Těm co si to nemyslí snad jen to,že 130 je maximální,ne doporučená rychlost.Tak,že když pojedete jen 100 v pravém nic se neděje.
Žák - Mein Kampf - Můj boj: "nutné svést boj s policií i s dopravními odborníky"
inu SPOZ jak vyšítý před volbami pro vás nikdo neudělá, co já vám naslibuju
Podle mě na R46 snížením rychlosti vznikla schizka. Většina řidičů tam sníženou rychlost nedodržovala. Na druhou stranu, ti co ji dodržovali, ji dodržovali i v levém pruhu (správně). Tím ovšem narůstá nervozita řidičů. Někteří znervózní, protože chtějí v levém pruhu předjíždět a někteří znervózní, protože je za zadkem prudí nějaký nervózní rychlík. A do toho, samozřejmě, předjíždějící se náklaďáky.
Do snížení rychlosti byla pro mě cesta Olomouc - Brno (a naopak) relaxační pohodovka. Při snížené rychlosti docela stresující záležitost. A stres = chyby.
Co tak označit striktně, výrazně kritické úseky (např. Olšany) a hlavně tam stát z radarem a lapat a lapat? Bezpečné úseky, kterých je většina nechat bez omezení. Věřím, že by policii, za trošku nepohodlí, na prémie přibyla do pokladničky velká kupa złotých.
Konkrétně u Olšan jsem policajty neviděl s radarem nikdy, i když tam snížená rychlost byla odjakživa. Pak se nesmí divit, že řidiči, na základě statistické zkušenosti, na tu červenobílou placku s číslem s.rou z vysoka.
Mě spíše udivuje to, že jak je možné, že na rychlostní komunikaci Olomouc - Brno je jeden úsek s kvalitním povrchem omezený na 100km a druhý v mnohem horším stavu (samej výmol) je povoleno 130km. A co je tady pak bezpečnější?
K té rychlosti...někteří i kdyby byla maximálka 180km, jedou stejně 200 a více, prostě furt budou nespokojení, zvláště ti v Audi, BMW, Superbech, prostě ona klasika, pro kterou asi dopravní značení neplatí.
Už to lidi pochopte. Po silnici, kde za horizontem stojí odstavený kamion přímo v jízdním pruhu, protože odstavný pruh tam není anebo je úzký, se nemůže jezdit 130. A to ani v Německu na starých úsecích dálnic. Až to do Vás naperou ve 130, budete se soudit se státem, protože kašle na normy ? 130 na mnoha silnicích pro motor.vozidla byl omyl už od začátku.
Cestu znam, jel jsem po ni mnohokrat. Pravdu maji obe strany. Da se tam v pohode jet 130 i vic, ale cesta je v nekterych usecich nebezpecna (asi nejnebezpecnejsi je v te rovince, jak je to letiste, protoze jinak si nedokazu predstavit jediny duvod, proc to je takove oblibene misto policistu).
Pravdou je, ze zkuseny ridic pozna, kdy se ma skutecne prispusobit pravidlum a kdy je tam jakysi polstar, ktery umoznuje pravidla mirne porusit. Problem je, ze takovych ridicu je mizive mnozstvi. Nekteri si to o sobe pouze mysli a realita je jina.
Ridici by primarne meli jezdit bezpecne. Predvidat. A teprve pote by meli brat v uvahu pravidla.
Na okreskách se taky dá jet 90 a víc. Ale je na nich spousta neoznačených (!!!!) úseků, kde to ani 60 nejde
Po této komunikaci jsem najezdil snad desetitisíce kilometrů. A věřte mi, že až na několik málo míst, se opravdu dá projet velmi rychle. Ta povolená 100 km/h rychlost byla neskutečně únavná a zbytečná, protože ji stejně nikdo nerespektoval - většina řidičů byla "rozjetá" z dálnice do Olomouce, nebo do Vyškova a této spojce R46 jela prostě stejně rychle. Nicméně uznávám, že čtyřproudová komunikace bez odstavných pruhů je sama o sobě nebezpečná kombinace, na většině německých silnic podobného ražení bývá rychlost snížena na 120 km/h. Ale ne vždy, jsou i úseky podobně postavených dálnic, kde není rychlost omezena vůbec.
Na R46 odborníci a policisti totiž zaměňují příčiny a následky: zvýšená nehodovost není zaviněna a priori nekvalitou komunikace, ale jednak zvýšeným páteční a pondělním provozem, kdy trasu Vídeň - Polsko využívají polští gastarbeiteři - a seč se považují za "lepší" řidiče, víme všichni, jak řídí, a jak je jim naprosto ukradené nějaké rychlostní omezení. A také rozklíčujeme-li statistiku, pak v roce 2011 je z osmi mrtvých šet z oné zmiňované jediné nehody, která by se stala úplně stejně, byla-li by rychlost omezena na 130, nebo 100, neboť ona řidička jela téměř 200 km/h, předchozí tragickou nehodu měli zase na svědomí celníci, kteří v noci zastaví kamion na nepřehledném místě bez odstavného pruhu, pro jistotu vypnou majáky a do kamiónu to pak napasuje polospící Polák s plným autem...