- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak za to Lajtoch tak silně agituje, tak bych těm spekulacím o pozemcích a něčím výnosným byznysu i věřil
asi by bylo třeba zminit genezi "prupichu". O obchvatu Přerova se mluví víc jak 30 let, bohužel jen mluví. proto vznikla idea prupichu která v ruzných obdobích byla zavrhována a opět vytahována na světlo. Někdy před 20 lety byla varianta samostatného obchvatu zamítnuta a místo ní zvitězila varianta, že obchvat bude tvořen dálnicí D1 Říkovice/Lipník. Jenže, ta měla být hotova před 10 lety a v současné době to možná bude v 2020 (Bárta to chtěl dokonce odsunout až za 2030). Proto se nelze divit, že město hledá alespoň nějaké řešení, byť asi ne ideální. V současné době prujezd městem brzdí 4 křižovatky, prupichem by se jedna eliminovala uplně a druhá zprujezdnila. . Každopádně, dokud nebude dálniční obchvat, tak situace bude pořád tristní.
Vypadá to, že se panu Lajtochovi hroutí další podnikatelský záměr, což je po jeho avizovaném odchodu z komunální politiky jistě nemilé. Jak může Prachařovi vytýkat, že jako přerovák nepodporuje průpich? To si myslel, že všichni přerováci zaujmou takový názor, jaký zaujala přerovská strana a vláda v osobě primátora? Argument, že do toho město hodně investovalo by měl být spíše podnětem pro rozšíření trestního stíhání některých představitelů radnice, stejně jako investice do letiště.
Tento Průpich je dle mého názoru zalepování díry dírou. Přerov, jakožto město stojící na hlavní trase z olomouce do zlína si zaslouží obchvat a ne další hlavní cestu skrz přerov.