Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na Červenohorském sedle riskují. Vjíždějí na trasu, kde se kácí

S hazardéry z řad řidičů se v těchto dnech setkávají dělníci pracující na velké opravě jižní části silnice přes Červenohorské sedlo. Přestože je cesta od začátku října uzavřena, část lidí zkouší projet. V rámci přípravných prací se přitom na některých úsecích nyní kácí stromy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O15l28d27ř54i33c12h 88V56y69k84y80d77a31l 1869601359714

Metrostav? Tak bude tunel, či nebude?:-P;-)

0/−1
7.10.2014 13:39

O19n18d80ř97e31j 62P83o70k60o93r90n27ý 7105182107442

Ne. I když se o něm v těchto místech uvažuje.

0/0
8.10.2014 0:33

J73i68ř81í 48B87á19r88t58ů 7322204559943

Objízdná trasa není o mnoho delší tak možná na mapě pro redaktora někde z Prahy,ale pokud místní jezdí z Filipovic nebo Domašova do práce do Šumperka každý den a musí odjíždět půlku Jeseníků kvůli pár stromům tak se není čemu divit,že to riskne.

+4/0
6.10.2014 20:57

L60u68b91o93š 86M23a19r52e58k 1872435666321

Přestaňte bulit, že tam vjíždí řidiči a zabezpečete si laskavě pracoviště.

+2/−2
6.10.2014 20:45

M62i15c11h80a55l 35K20o22n94e82č98n51ý 8469232862961

Moc se mi líbí fotografie Libora Teichmanna se dvěma hokejisty připtavenými na bully.

0/0
6.10.2014 20:40

P34a13v70e93l 90R75y72b80á81ř 7742511299660

Pamatuji se, jak se plánoval pod Červenohorských sedlem tunel. Výstavba tunelu měla mnoho odpůrců, kteří nakonec plán smetli. Hlavně pak "ochránci" přírody, kteří proti brojili nejvíce. To, že se kvůli silnici již vykácela a ještě vykácí spousta stromů, to jim nevadí. Hlavně, že tunel nebude. Kdyby se tunel postavil, tak by se většinou silnice uzavírat nemusela. O kolik méně by vzniklo škodlivin, kdyby auta mohla projet po rovině místo velkého stoupání, to nikdo nepíše. Jistě tunel by byl dražší, ale netrpěl by na počasí, které je tady drsné.

+14/−1
6.10.2014 19:51

L77i51b15o75r 46B16e62n62á47t20s24k71ý 3952198327781

Co dělat s ekoteroristy?

+1/−1
6.10.2014 20:41

M17i89c87h15a81l 64K95o66n92e51č80n40ý 8599612882561

Totéž co se škodnou.

+6/−2
6.10.2014 20:44

L68i16b29o46r 91B87e82n74á76t81s62k17ý 3602708227681

Souhlasím

+3/−1
6.10.2014 21:21

M82i91c75h91a86l 32K98o83n10e34č44n85ý 8549732152781

Ten tunel by byl v Olomouckém kraji. A víte jak to dopadlo s tříletým zpožděním tunelu Blanka v Praze, která má teď primátora z Olomouce. Takže nic.

0/−2
6.10.2014 20:44

M13a94r35t13i31n49a 13V40e17s35e97l31á 1928836972204

obdivuhodná asociaceRv¨

jakože za Blanku může Hudeček, ten Hudeček, co je tam rok?

+1/−1
6.10.2014 21:03

R58o14b48e72r38t 89H72o68m80o83l59k46a 2240762952721

Hudecek sedi na MHMP rok, ale docilil dalsi zpozdeni otevreni tunelu (o rok) a fest ho tim prodrazil.

+1/0
7.10.2014 6:55

R86a36d13e38k 31N19o38v74a65k 9774693929480

No ono se to za Hudečka neprotáhlo, zatímco Metrostav stál, tak ČKD DIZ plynule montovala technologie. Metrostav 30.9. ukončil stavební práce, ale technologie ještě nejsou.

0/−1
7.10.2014 11:13

J10a73k50u29b 95M23a26t82ě42j19ů 5315202751665

Otazkou je, jestli by se pak jeseniky nestaly transportni trasou z polska. navic v udoli desne nepostavite vetsi a sirsi silnici, nez tam je. Takze si nemyslim, ze by byl tunel idealnim resenim

+2/−4
6.10.2014 21:24

R17o72m17a66n 30V98í93c92e70n74e69c 2449922368772

Ideálním by byl ve variantě, kdyby v dalším tubusu byla prodloužena železnice z Koutů n/D do Jeseníku.

+2/0
7.10.2014 18:05

J78a88k88u98b 27M61a87t45ě30j40ů 5435852501755

a k cemu by to bylo, kdyz existuje trasa ze zabrehu pres ramzovou prakticky za kopcem?

0/0
9.10.2014 0:07

D59a46n31i58e11l 70K54o65r83o76u32s 9731404389560

Důvodem nepochybně bylo brojení ochránců přírody.

Jste naivní. Rv

+2/−1
7.10.2014 6:58

V91l27a44d36i92m42í91r 69F31i40b46i75g38e30r 5264531481564

18 měsíců to je slušný na 8km silnice předpokládám že to bude delší protože se budou hádat o ceně. Jestli to napočítali na 450mega a vysoutěžili za 200 tak to bude buď šizené nebo se bude navyšovat a nebude to tam jak na mraveništi ale bude to tam pomalu patlat pár chlapů jak známe u jiných oprav silnic.

0/−1
6.10.2014 19:41

R70o21m72a98n 89P37o52l11á56č25e58k 5706699685

Můžou být rádi... Jak dlouho se dělal most v Brandýse nad Labem? 3-4 roky?

0/0
6.10.2014 20:11

T11o92m47á10š 93K79n54a29i10f54l 6303800547100

Nebylo to ale v tom Brandyse tak, ze castbdoby se nedělalo nic, bonnejaky potizista si stále stěžoval?

0/0
6.10.2014 20:13

V26l36a15d20i11m40í47r 29F49i26b86i20g43e71r 5314111611384

To ještě nic není u Chlumce nad cidlinou opravují most od září 2009 do ledna 2015. To by snad bylo snažší ten most odstřelit a postavit nový

0/0
8.10.2014 7:30

J52a38k37u35b 45M98a29t56ě26j90ů 5905542881205

Tech 18 mesicu je kvuli terenu a hodne dlouhym a tuhym zimam. Zkuste si to projet pres streetview a pridejte si k tomu, ze tam snih slejza az v kvetnu a v listopadu se tam uz zase pracovat neda

+3/−2
6.10.2014 21:27

V25l94a45d24i27m32í49r 29F53i23b81i13g38e72r 5784921891564

Párkrát jsem tam jel je to taková opičí dráha. Je to složitější ale každá stavba se dá urychlit na stránkách ŘSD jsem našel rekonstrukci rovné silnice něco přes 2km. Prakticky rovina, žádný most, protihluková stěna, nic složitého na stavbu a 2,5 rokuRv

0/0
8.10.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.