- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chválím subtilní podobu kruháče a ne pokus o Říp, jak se často děje, který zastíní úplně všechno. Špatně se ale zdá být vlastní umístění kruháče, kdy z jednoho směru se dá projet kruháč bez zpomalení.
Já mám teda řidičák blbej rok, auto tak třičtvrtě roku, ale přijet na tento kruháč zleva (ala první foto), tak normálně vím, že když chci doprava, tak je tam bipas a když jinam tak je tam kruháč... Kdybych náhodou přehlédl bipas, tak si myslím, že by se nic nestalo, když by normálně objel kruháč... Jak tady chce někdo zmatkovat?
První co mne při pohledu napadá:
Který dement dal zase přípravu na přechod pro chodce hned za výjezd z kruháku..
Takhle jeden chodec zablokuje celou křižovatku.
takhle nelogicky se to dneska řeší na většíně kruháčů
Tam by měli vodit exkurse, jak se rondel nemá stavět - odlehčovací spojka daleko, středový ostrov úzký, takže se rondelem dá projíždět v podstatě přímo (přitom ostrov je koncipován jako částečně projížděný velkými vozidly, tedy nějaké poškození o patníky nehrozí)... Že našinci na rondelech neumějí jezdit je věc jedna, že některé rondely svým provedením kolizní situace vyvolálají je věc druhá.
A že se kruháče staly "módní záležitostí" a je snaha je cpát kamkoliv, bez ohledu, jestli se tam hodí nebo nehodí je věc třetí.
Značení je snad normální standard ! Jestli udělali kruháč bez značení, tak není divu, že byli lidé zmatení.
Pokud udělali kruháč bez značek, tak to není kruháč a platí přednost zprava.
A co takhle tam namalovat nějaké vodorovné značení, aby bylo zřejmé, kde jsou dva pruhy a kde jen jeden?
Jen co položí poslední vrstvu asfaltu... Čtete ten článek někdo?
Ono je obcas lepsi se do tak avantgardnich reseni nepoustet. Zkusenosti z praxe to jasne dokladuji.
Podle fotek mi to taky nepřijde nějaké matoucí..Problém je, že většina lidí v čr neumí jezdit vůbec na kruhovém objezdu.