Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čeká rok uzavírek. Část má stejný termín, městu hrozí kolaps

Letošek bude pro Olomouc rokem uzavírek, které zasáhnou i několik klíčových dopravních tepen. První stavební práce navíc začnou už v březnu a poslední skončí až na podzim. Městu přitom kvůli souběhu některých staveb hrozí kolaps dopravy. Radnice proto vyjednává se staviteli o posunech termínů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a76r93t95i98n 88S96m20o58l55k50a 8799734612275

No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P

0/0
3.3.2015 22:22

V35á76c70l63a44v 49K53r71a97j47č23a 5616569139234

Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?

+2/0
3.3.2015 9:23

T31o68m89á45š 79J37u21r34e61č52k69a 3653292299453

Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil;-)

0/0
3.3.2015 14:10

M20i90r67o63s93l89a65v85a 22M75a72c32h32o97v60á 5743445628541

to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?;-D

0/0
3.3.2015 8:22

T41o29m20á82š 25J47u96r64e45č11k91a 3783872529773

Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.

0/0
3.3.2015 6:27

D12a13d70a88k 48P28e40t12r 7131330134648

Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.

0/0
3.3.2015 4:57

J87a12n 63V91a94l30o65u73c13h 6892797838470

Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.

0/0
2.3.2015 14:43

P56a91v10e50l 20K83u92r44f78ü29r57s71t 3738733155229

je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..

0/0
2.3.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.