Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čeká rok uzavírek. Část má stejný termín, městu hrozí kolaps

Letošek bude pro Olomouc rokem uzavírek, které zasáhnou i několik klíčových dopravních tepen. První stavební práce navíc začnou už v březnu a poslední skončí až na podzim. Městu přitom kvůli souběhu některých staveb hrozí kolaps dopravy. Radnice proto vyjednává se staviteli o posunech termínů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a87r51t63i26n 27S84m32o35l86k29a 8209894582375

No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P

0/0
3.3.2015 22:22

V25á90c95l32a22v 94K57r84a55j51č49a 5786689949604

Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?

+2/0
3.3.2015 9:23

T50o68m71á94š 89J10u54r46e74č24k69a 3793502359793

Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil;-)

0/0
3.3.2015 14:10

M74i34r19o62s43l15a83v76a 50M23a78c40h66o18v74á 5773165638401

to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?;-D

0/0
3.3.2015 8:22

T36o77m51á28š 63J46u24r46e58č57k96a 3343762439293

Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.

0/0
3.3.2015 6:27

D71a73d53a58k 41P26e45t83r 7931530754308

Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.

0/0
3.3.2015 4:57

J24a79n 65V49a91l73o86u94c52h 6952827908980

Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.

0/0
2.3.2015 14:43

P96a89v47e27l 91K26u53r62f32ü87r13s13t 3618143975209

je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..

0/0
2.3.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.