Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragický pád vrtulníku na Olomoucku způsobilo špatné nastavení vrtule

Špatné nastavení hlavní vrtule. Tak zní - laickými slovy řečeno - podle vyšetřovatelů nejpravděpodobnější příčina nehody, při níž v prosinci 2013 na Olomoucku havarovala malá ultralehká helikoptéra a její pilot na místě zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T35o13m12á68š 67Ž10i33t58n42ý 6741730491131

kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...

+2/0
2.3.2015 22:54

T68o46m25á45š 22Ž35i27t34n90ý 6541960671521

dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.

pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...

+1/0
2.3.2015 19:48

S66e66i33d47l 57P33e81t84r 1411331135274

Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN  a tyhle novinářské  nesmysle nechte plavat ;-), viz:

http://www.uzpln.cz/pdf/incident_KTYMTeYQ.pdf

0/0
2.3.2015 20:24

M32i14c62h87a13l 28C85h95a64l98u92p16a 6228400559913

Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?

+1/0
2.3.2015 19:00

J85o43s58e15f 10P24e42t66r34á94s27e50k 4674285377223

Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...

+1/−2
2.3.2015 18:15

D22a27v88i30d 63B46o87u35c21h71a86l 8679730269

Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...

0/0
2.3.2015 18:34

L34u27k76á89š 97H96á73b96a 6270175706956

italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.

0/0
2.3.2015 17:44

D62a17n11i44e38l 46U71r79b92á93n50e34k 6377498559328

Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.

+1/0
2.3.2015 19:04

P92e38t37r 74N91e18j69e98p72s76a 6292395480241

Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-) 

Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))

+8/0
2.3.2015 17:39

L10u81k59á67š 82H79á34b75a 6430505946926

cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.

+2/0
2.3.2015 17:45

S32e39i76d52l 61P58e51t51r 1141881795944

;-D jo, a "kolektiv" budou nespíš členové BSP na dílně ..;-)

+3/0
2.3.2015 18:12

L13í54d47a 12J71e60l26í41n41k77o93v68á 4735690650746

Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...

0/0
2.3.2015 17:35

J97a27k93u86b 78B98ř84í39z31a 2306259690870

a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?  ;-)

0/0
2.3.2015 18:03

D96a20v21i11d 63B63o38u42c31h14a82l 8339630619

Nevím, proč by měl něco instruktor brát na sebe, když dotyčný letěl sám...

+2/0
2.3.2015 18:35

P53e45t18r 77S91t92e76j52s86k93a92l 3259148694176

ze dal sebevrahovi chalitebne i kdyz delal nepochopitelne chyby

0/0
3.3.2015 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.