Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragický pád vrtulníku na Olomoucku způsobilo špatné nastavení vrtule

Špatné nastavení hlavní vrtule. Tak zní - laickými slovy řečeno - podle vyšetřovatelů nejpravděpodobnější příčina nehody, při níž v prosinci 2013 na Olomoucku havarovala malá ultralehká helikoptéra a její pilot na místě zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o58m49á65š 92Ž29i42t48n76ý 6961830191381

kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...

+2/0
2.3.2015 22:54

T85o21m90á61š 41Ž92i56t61n64ý 6431140631571

dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.

pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...

+1/0
2.3.2015 19:48

S90e78i91d55l 64P96e19t55r 1611181195794

Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN  a tyhle novinářské  nesmysle nechte plavat ;-), viz:

http://www.uzpln.cz/pdf/incident_KTYMTeYQ.pdf

0/0
2.3.2015 20:24

M40i84c98h54a87l 27C74h40a15l33u79p91a 6918520779743

Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?

+1/0
2.3.2015 19:00

J54o38s25e45f 11P44e37t63r56á31s42e85k 4104825337123

Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...

+1/−2
2.3.2015 18:15

D80a81v10i17d 56B17o76u25c39h33a51l 8679970109

Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...

0/0
2.3.2015 18:34

L62u22k28á43š 10H33á92b73a 6780955576456

italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.

0/0
2.3.2015 17:44

D96a66n84i87e39l 32U98r76b20á20n51e70k 6277468609108

Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.

+1/0
2.3.2015 19:04

P15e77t91r 69N64e56j68e30p67s66a 6812985190171

Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-) 

Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))

+8/0
2.3.2015 17:39

L12u14k59á21š 19H19á40b50a 6930295676306

cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.

+2/0
2.3.2015 17:45

S88e51i69d57l 26P62e72t92r 1671101135874

;-D jo, a "kolektiv" budou nespíš členové BSP na dílně ..;-)

+3/0
2.3.2015 18:12

L80í50d97a 63J30e71l50í10n67k12o17v47á 4205160370506

Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...

0/0
2.3.2015 17:35

J69a64k83u72b 11B43ř66í26z59a 2196499280360

a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?  ;-)

0/0
2.3.2015 18:03

D26a49v12i10d 71B39o68u21c75h30a31l 8779670629

Nevím, proč by měl něco instruktor brát na sebe, když dotyčný letěl sám...

+2/0
2.3.2015 18:35

P86e43t32r 46S19t35e31j33s12k26a39l 3859468824806

ze dal sebevrahovi chalitebne i kdyz delal nepochopitelne chyby

0/0
3.3.2015 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.