Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V86r91a76t36i66s86l51a18v 80C64h60a37r72v26á61t 4941682452963

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

+3/−8
17.5.2015 15:46

A63n52t91o52n83í45n 66S76v81o76b78o84d97a 3464553849772

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

+1/0
17.5.2015 15:59

J46i83ř76í 75K14o72c66u69r81e49k 6245894975618

Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. ;-O

0/0
17.5.2015 16:15

A15l85e48x32a88n94d48r 92K89o98s20t69k41a 8112798616904

Zato rozkrádání bylo.

0/0
18.5.2015 7:29

J26a41r82o57s83l68a30v 58F79r34a82n12t94i52š86e82k 25B73r97ü59m23m66e88r 1391526923770

Tobě opravdu záleží na tom, že to patří Honztovi, a ne Hanzovi, Johnovi nebo Takumi?

0/0
18.5.2015 14:20

P26a37v80e11l 76V59e52b53r 8144899903632

Mily Vrato, nevim, jake mas zkusenosti s modernimi motory, ale 'ty vase fabriky' nikdy neprodukovaly loziska na vysoke urovni. Osobne jsem rad, ze si dnes mohu vybrat mezi svedskou a ceskou spickovou kvalitou !!                                P.S.  'investicni pobidky......ne 'pobydky'......chodil jsi do zvlastni skoly, nebo co ??

0/0
30.5.2015 15:51

L47a69d92i81s46l54a38v 67K22v51a80s41n49i57č28k72a 1613987303425

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

+4/−3
17.5.2015 15:36

J57i25r37k17a 27B81r47u16n71n97e40r 4358622599707

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

+2/0
17.5.2015 22:12

M10a71r18t57i11n 93S28e13d84o10n69a 2365116336799

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

+4/−2
17.5.2015 12:38

E52r90i69k 31M64o32l41a85t63a 3637166316958

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

+7/−1
17.5.2015 13:03

M24a21r54t77i88n 86S27e11d52o50n29a 2475396216529

O vyse mzdy na olomoucku primarne muj prispevek neni. Je o tom ze firma nema extra prijem na hlavu, aby bylo nutne o ni psat. Kdejaky vetsi prodejce cehokoliv ma lepsi ekonimicke vysledny.

Podle vyrocni zpravy je prijem delniku v Koyo neco pres 23 tis, to neodpovida ani prumerne mzde v CR. Pak se firmy nemuzou divit ze do prumyslu se moc lidi nehrne. Jinak Olomoucky kraj ma dlouhodobe jedny z nejnizsich mezd v CR.

0/0
18.5.2015 6:52

A17n57t55o45n81í90n 54S49v65o41b93o48d68a 3854543939942

Jsou firmy, které mají vysokou přidanou hodnotu a firmy, které mají nízkou. Tato firma nakoupí suroviny a vyrobí hotový výrobek. Jinde nakoupí drahé díly a složí je, potom taková firma má velký obrat a malý zisk. Podle obratu se nedá firma posuzovat. Máme firmu, která má podle vás malý obrat na hlavu, ale náklady jsou velmi nízké, kanceláře máme vlastní. Zadlužení nula

0/0
18.5.2015 10:24

M71a32r88t72i54n90a 46V24e16s78e98l49á 1508826352204

Tady je 15000 standard.., ktery nema kdekdo.

0/0
17.5.2015 14:13

M87i77l15a17n 69V49á14c68h70a 4885464931477

Tržby na úrovni 850 miliónů při 400 zaměstnancích znamenají více než 2 milióny na zaměstnance a to se Vám zdá málo? Existuje, nebo živoří, v Česku nemálo firem s tržbami pod 1 milión na zaměstnance. Určitě je méně těch firem, jako např. Škoda, které mají lepší výsledky. U mne firma Koyo palec nahoru.;-)

+4/0
17.5.2015 14:24

D57a24v97i56d 33B74o17u31c78h61a66l 8189310749

Mluvíte o obratu, pane kolego. Odhadněte si, kolik z toho činí náklady, spočtěte si, kolik z toho ukradený zlodějský socialistický stát na daních a odvodech za zaměstnance, posléze znovu ještě jednou z toho, co dostane zaměstnanec a zjistíte, že je to tristní výsledek. Samozřejmě tem ještě musí zbýt i nějaký zisk pro firmu, aby například mohla investovat, inovovat atd. Je to hodně špatné.

0/−3
17.5.2015 14:58

A22n55t98o25n58í68n 37S79v17o48b85o34d32a 3274303129652

Pracoval jsem i pro Japonce. Neměli tolik zbytečných šéfů, optimalizované řízení, výrobní podnik nemá vývoj, jen vyrábí stejné výrobky jako další výrobní podniky. Zase optimalizace nákladů, stroje jedou 7x24 a tak se vše využije co nejlépe. Na jedno místo u strojů jsou 4 operátoři na směnách, technologie se vytěží rychle a může se častěji měnit. Potom to vychází jinak než u jednosměnného a nebo dvousměnného provozu, tam je návratnost 4x a nebo 2x delší, proto mohou platit vyšší mzdy. Osobně bych volil lidštější dvousměnný provoz, kdy se udrží vyšší kvalia a lidé tolik netrpí nočními, ale takový provoz je méně ekonomický :-(

+4/0
17.5.2015 15:31

F53r51a75n57t63i10š92e26k 17L28o88s 2190253482986

V článku je uvedeno že tržby mají 850 mil Kč a 400 zaměstnanců, takže to je 2,15 mil Kč na pracovníka za rok, měsíčně je  to 177 tis. Kč ale obvykle se to počítá za rok a hodnota přes 2 mil Kč je slušná, to za prvé, za druhé je třeba vzít v potaz to že zahraniční firmy obvykle prodávají mateřské společnosti za transfer ceny, tedy něco málo nad výrobní náklady, zisk se tímto transferuje na matku, to ale ví jen ten kdo někdy v nějaké zahr. společnosti pracoval. Nespornou výhodou těchto firem je, že platí řádně lidem mzdy bez zpoždění a že za ně odvádí zdravotní a sociální pojištění, což se u celé řady domácích firem neděje

+4/0
17.5.2015 14:28

D48a73v91i22d 71B72o87u35c20h76a16l 8599690989

Vykládáte tu nesmysly.

0/−3
17.5.2015 15:00

M52i88l10a76n 95V22á65c54h27a 4575554161977

Kde nic není ani čert nebere.:-/

0/0
17.5.2015 16:45

M50a49r48t70i91n 10S85e85d57o34n18a 2395916656269

Tak to cteme jiny clanek. 750 mil je obrat za 2014, 850 mil je vize pro tento rok.

0/0
18.5.2015 6:44

V65o80j57t50a 32S27u64k 3387875417281

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

+3/−2
17.5.2015 12:26

I35v43a92n 56P44a66p 9658742

Smutný příběh-((((

0/0
17.5.2015 14:29

L47a84d70i15s24l59a82v 22K93v63a91s46n14i56č48k87a 1463107153825

Jak se poznají "česká" ložiska, má to nějaký vliv na funkci ?

0/0
17.5.2015 15:48

J80i84ř20í 60K39o72c73u52r91e11k 6895504735278

Jsou z české ocele a ta je je z české železné rudy a výroba jede na základě jen a pouze českého výzkumu... no prostě žádný cizák na to nesmí šáhnout a nesmí se použít čádná cizácká techologie, jako například telefon a, checht, polovodiče, natož třífázový střídavý proud. Tesla přece nebyl čech. A dokonce ani narození v Praze nemusí znamenat, že budete čech - stačí, pokud nějakou dobu budete žít v zahraničí. Aby to bylo opravdu české, tak se to nesmí vyrábět na Moravě.

PS: Vliv na funkci to nemá, narozdíl od použitého materiálu a výrobního postupu.

+3/−1
17.5.2015 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.