Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V63r36a47t88i66s75l86a87v 53C23h61a46r23v52á81t 4671272952283

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

+3/−8
17.5.2015 15:46

A45n86t71o91n35í10n 37S69v20o71b66o91d38a 3694333269522

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

+1/0
17.5.2015 15:59

J71i65ř21í 55K80o65c96u76r95e98k 6365814285728

Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. ;-O

0/0
17.5.2015 16:15

A90l58e10x69a27n49d74r 95K41o74s58t28k42a 8512938536834

Zato rozkrádání bylo.

0/0
18.5.2015 7:29

J15a15r94o58s13l38a42v 38F53r93a11n78t68i62š97e13k 95B68r79ü79m31m47e64r 1351126553520

Tobě opravdu záleží na tom, že to patří Honztovi, a ne Hanzovi, Johnovi nebo Takumi?

0/0
18.5.2015 14:20

P97a69v31e27l 34V46e10b37r 8434689103822

Mily Vrato, nevim, jake mas zkusenosti s modernimi motory, ale 'ty vase fabriky' nikdy neprodukovaly loziska na vysoke urovni. Osobne jsem rad, ze si dnes mohu vybrat mezi svedskou a ceskou spickovou kvalitou !!                                P.S.  'investicni pobidky......ne 'pobydky'......chodil jsi do zvlastni skoly, nebo co ??

0/0
30.5.2015 15:51

L71a30d84i13s96l98a52v 14K23v94a52s69n37i92č88k19a 1833677393325

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

+4/−3
17.5.2015 15:36

J11i82r89k39a 83B72r83u54n31n62e69r 4698372679967

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

+2/0
17.5.2015 22:12

M87a50r90t25i77n 58S68e25d27o80n45a 2275746616599

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

+4/−2
17.5.2015 12:38

E94r22i43k 44M30o51l78a19t98a 3717606206918

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

+7/−1
17.5.2015 13:03

M79a14r27t33i80n 51S15e17d40o23n23a 2615696396649

O vyse mzdy na olomoucku primarne muj prispevek neni. Je o tom ze firma nema extra prijem na hlavu, aby bylo nutne o ni psat. Kdejaky vetsi prodejce cehokoliv ma lepsi ekonimicke vysledny.

Podle vyrocni zpravy je prijem delniku v Koyo neco pres 23 tis, to neodpovida ani prumerne mzde v CR. Pak se firmy nemuzou divit ze do prumyslu se moc lidi nehrne. Jinak Olomoucky kraj ma dlouhodobe jedny z nejnizsich mezd v CR.

0/0
18.5.2015 6:52

A50n89t85o51n92í85n 65S35v46o46b59o13d13a 3584213719132

Jsou firmy, které mají vysokou přidanou hodnotu a firmy, které mají nízkou. Tato firma nakoupí suroviny a vyrobí hotový výrobek. Jinde nakoupí drahé díly a složí je, potom taková firma má velký obrat a malý zisk. Podle obratu se nedá firma posuzovat. Máme firmu, která má podle vás malý obrat na hlavu, ale náklady jsou velmi nízké, kanceláře máme vlastní. Zadlužení nula

0/0
18.5.2015 10:24

M79a27r69t71i73n91a 74V89e19s15e83l26á 1428466882254

Tady je 15000 standard.., ktery nema kdekdo.

0/0
17.5.2015 14:13

M46i50l81a28n 76V74á65c93h48a 4915864431917

Tržby na úrovni 850 miliónů při 400 zaměstnancích znamenají více než 2 milióny na zaměstnance a to se Vám zdá málo? Existuje, nebo živoří, v Česku nemálo firem s tržbami pod 1 milión na zaměstnance. Určitě je méně těch firem, jako např. Škoda, které mají lepší výsledky. U mne firma Koyo palec nahoru.;-)

+4/0
17.5.2015 14:24

D59a50v30i13d 22B23o86u22c70h88a84l 8129510139

Mluvíte o obratu, pane kolego. Odhadněte si, kolik z toho činí náklady, spočtěte si, kolik z toho ukradený zlodějský socialistický stát na daních a odvodech za zaměstnance, posléze znovu ještě jednou z toho, co dostane zaměstnanec a zjistíte, že je to tristní výsledek. Samozřejmě tem ještě musí zbýt i nějaký zisk pro firmu, aby například mohla investovat, inovovat atd. Je to hodně špatné.

0/−3
17.5.2015 14:58

A76n34t10o87n56í27n 14S79v43o41b93o40d35a 3334553139112

Pracoval jsem i pro Japonce. Neměli tolik zbytečných šéfů, optimalizované řízení, výrobní podnik nemá vývoj, jen vyrábí stejné výrobky jako další výrobní podniky. Zase optimalizace nákladů, stroje jedou 7x24 a tak se vše využije co nejlépe. Na jedno místo u strojů jsou 4 operátoři na směnách, technologie se vytěží rychle a může se častěji měnit. Potom to vychází jinak než u jednosměnného a nebo dvousměnného provozu, tam je návratnost 4x a nebo 2x delší, proto mohou platit vyšší mzdy. Osobně bych volil lidštější dvousměnný provoz, kdy se udrží vyšší kvalia a lidé tolik netrpí nočními, ale takový provoz je méně ekonomický :-(

+4/0
17.5.2015 15:31

F82r97a62n27t88i50š66e39k 78L86o26s 2680403612726

V článku je uvedeno že tržby mají 850 mil Kč a 400 zaměstnanců, takže to je 2,15 mil Kč na pracovníka za rok, měsíčně je  to 177 tis. Kč ale obvykle se to počítá za rok a hodnota přes 2 mil Kč je slušná, to za prvé, za druhé je třeba vzít v potaz to že zahraniční firmy obvykle prodávají mateřské společnosti za transfer ceny, tedy něco málo nad výrobní náklady, zisk se tímto transferuje na matku, to ale ví jen ten kdo někdy v nějaké zahr. společnosti pracoval. Nespornou výhodou těchto firem je, že platí řádně lidem mzdy bez zpoždění a že za ně odvádí zdravotní a sociální pojištění, což se u celé řady domácích firem neděje

+4/0
17.5.2015 14:28

D85a69v90i11d 91B92o87u55c58h55a70l 8859710289

Vykládáte tu nesmysly.

0/−3
17.5.2015 15:00

M82i61l87a24n 85V83á29c52h49a 4595444581317

Kde nic není ani čert nebere.:-/

0/0
17.5.2015 16:45

M26a47r26t62i74n 10S41e66d49o63n63a 2125186886209

Tak to cteme jiny clanek. 750 mil je obrat za 2014, 850 mil je vize pro tento rok.

0/0
18.5.2015 6:44

V16o67j43t79a 80S67u60k 3147645807261

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

+3/−2
17.5.2015 12:26

I38v18a20n 70P85a25p 9218332

Smutný příběh-((((

0/0
17.5.2015 14:29

L59a83d74i39s42l42a91v 11K77v50a57s86n21i96č92k83a 1653777823465

Jak se poznají "česká" ložiska, má to nějaký vliv na funkci ?

0/0
17.5.2015 15:48

J22i60ř61í 53K54o76c56u14r71e69k 6955744875538

Jsou z české ocele a ta je je z české železné rudy a výroba jede na základě jen a pouze českého výzkumu... no prostě žádný cizák na to nesmí šáhnout a nesmí se použít čádná cizácká techologie, jako například telefon a, checht, polovodiče, natož třífázový střídavý proud. Tesla přece nebyl čech. A dokonce ani narození v Praze nemusí znamenat, že budete čech - stačí, pokud nějakou dobu budete žít v zahraničí. Aby to bylo opravdu české, tak se to nesmí vyrábět na Moravě.

PS: Vliv na funkci to nemá, narozdíl od použitého materiálu a výrobního postupu.

+3/−1
17.5.2015 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.