Diskuze

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

3 8
možnosti

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

1 0
možnosti

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

4 3
možnosti

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

2 0
možnosti

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

4 2
možnosti

E81r55i11k 44M31o97l48a28t35a

17. 5. 2015 13:03

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

7 1
možnosti

V30o73j92t16a 73S18u60k

17. 5. 2015 12:26

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

3 2
možnosti

I27v12a44n 48P25a70p

17. 5. 2015 14:29

Smutný příběh-((((

0 0
možnosti