Diskuze

Na předposlední úsek D1 vyjedou řidiči do 4 let, stavba začne v červenci

Konečně je to potvrzeno oficiálně. Stavba roky odkládaného úseku dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Přerova může brzy odstartovat. Vítězem výběrového řízení je definitivně firma Skanska, která za stavbu čtrnáctikilometrového úseku žádá nejnižší částku. Výsledek tendru nikdo nenapadl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J98a92n 60S10l25o37v77í44k

9. 6. 2015 11:54

Jsem zvědavý, jestli se D1 stačí dokončit alespoň na své 80.-té výročí, co se v roce 1939 začala stavět :-)

0 0
možnosti
Foto

tato stavba vytvoří obchvat Prosenic, Oseku nad Bečvou a Lýsek u Přerova, co se týče Přerova, tam doprava né o moc, ale trošku zhoustne - na předmostí, kde je to ucpané už dnes, takže se situace bohužel výrazně zhorší, jenže nelze začít stavět obchvat Přerova dříve než úsek Lipník - Přerov, jelikož chybí vykoupit pozemky, dořešit změnu územního rozhodnutí, doprojektovat PDPS RDS/AD, ZDS RDS/AD, ... zkrátka reálně se začne pracovat 2018 po střižení pásky na úseku Lipník - Přerov, což mimochodem bude pro Přerov ještě horší, jelikož během stavby budou stavební stroje a náklaďáky brázdit Přerov, takže doprava zhoustne ještě víc v centru hlavně na Kojetínské, Husově a Tovární ... hodně zdaru Přerove !!

0 0
možnosti
JS

J15a29n 42S38o37u49k36u45p

9. 6. 2015 10:41

To zhoustne skrz stavbu tak jako tak. O tom, že stavby se nepovede dělat zároveň, se ví už snad deset let.

0 0
možnosti
RP

Tak se poplácáme, že to máme vysoutěžené za nejnižší cenu... Já bych se plácal, až po poslední faktuře a schválně jestli ŘSD bude stejně pět i na konci a jestli cena bude reálně odpovídat...

5 0
možnosti
PM

14km? 4 roky? Skanska? Výběrové řízení nikdo nenapadl? Hlad po ubývajících státních zakázkách?

Zvláštní. Už proto, že před několika týdny jste zde psali, že státních zakázek je tolik, že o ně často stavební firmy ani neprojeví zájem a tendr se úplně ruší. A nikdo si nestěžoval? Dokud jste nepatřili tomu estébákovi, co si do vlády přitáhl ředitele Skanska, běžně jsme zde četli o poměrech v branži, kde si firmy rozdělují podobné zakázky předem, právě proto, aby měly klid a lízli si všichni "co spolu mluví".

4 2
možnosti
PS

Silniční stavby jsou poněkud specifické, potřebujete na ně jiné stroje a "jiné lidi",

4 0
možnosti
PN

Tak to mi přijde logičtější nejdřív postavit obchvat Přerova a pak pokračovat než svést auta do Přerova po dálnici

12 0
možnosti
LN

Přesně tak. To bude právě největší problém. Už teď se Přerovem nedá projet a až se sem svede doprava z dálnice, tak to bude děs. Začali jsme poněkud z jiné strany.

4 0
možnosti
ZD

Hlavně to už dostavte, opravte D1 ať můžou lidi klidně jezdit a plnit pracovní úkoly bez zbytečných zdržení a komplikací.

4 0
možnosti
KV

To jo ... :-( ... aby byla D1 ucpaná nehodou autocisterny a objízdná trasa neprůjezdná (jako je to DNES kolem Velkého Meziříčí) to je fakt STRAŠNÉ! ;-€

6 0
možnosti
JJ

Ale podívejme,najednou stavíme za 192 mil/km. A před krizí jsme stavěli za 1 miliardu /km Tedy 5 krát více.. To musel být tehdy tunel..

10 1
možnosti
JS

J23a36n 63S92o45u31k54u66p

9. 6. 2015 8:25

Nechci Vám do toho nějak extra skákat, ale úsek Lipník - Přerov patří mezi nejjednodušší dálniční úseky, jaké se jen u nás dají dělat. Napojení bude už na existující dálnici z jedné strany a z druhé strany jen jedna část múk, k tomu jedna další múk a pár přeložek.

8 0
možnosti
MB

Dejte to postavit raději číňanům, bude to za rok a třetinu konečné ceny.

0 4
možnosti
MB
OP

Pockejme si 4 roky a uvidime jaka bude konecna cena...

5 1
možnosti