Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie kvůli normám ruší přechody, Olomouc je nestíhá malovat zpátky

Z olomouckých ulic neustále mizí přechody pro chodce. Město o řadu z nich bojuje, velké množství „zeber“ ale nesplňuje normy, a proto musí podle dopravní policie i z velmi frekventovaných ulic pryč. Radnice se je snaží vracet zpět, ale nestíhá. A dokonce připouští, že některé přechody zmizí nadobro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z35d87e39n20ě15k 22S71t24a47c29h 1136229441671

Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !

Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.

Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...

Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající  autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ... R^

Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu Rv prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???

0/0
20.8.2015 12:49

R10a50d29o74v64a72n 24D22l89u80g38o56s97z 3896371528846

;-DTakto se bojuje s bezpečnosti provozu.

Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí. 

Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.;-(

+2/0
19.8.2015 11:33

M73a76r31i90e 34C90a85l58á34b40k69o30v47á 3440392237635

Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!  :-P

0/−1
19.8.2015 9:16

R69a39d66o25v84a18n 36D22l96u58g80o57s24z 3806851948436

Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt. 

Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit. ;-D

+1/0
19.8.2015 11:34

Z38d45e22n75ě74k 59S43t25a40c42h 1536909521451

už mě ty EU normy na přechody ... pomazánkové máslo ... guláš .... tvarůžky a pod. lezou krkem .....

R^

0/0
20.8.2015 12:50

J98i42ř44í 30R97o84z69e88h68n93a78l 5372423144119

Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
19.8.2015 8:59

K20a58r83e35l 13V16a93c10h87u93t 9783332989543

Téhle větě vážně nerozumím:  "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."    :-(

0/0
19.8.2015 8:33

L75a82d31i54s22l81a24v 78B60u86r20d73a 2497754288965

Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.

+1/0
19.8.2015 8:38

R47a27d38o24v30a82n 68D65l48u39g15o41s56z 3356291608696

Z hlediska češtiny věta tvrdí něco jiného. A to, že ulici nejde přejít ani v době, kdy žádné auto nejede. 

Ač význam měl být ten, že přejít ulici, kdy nejede žádné auto, je nemožné, protože zde stále jezdí.

0/0
19.8.2015 11:36

L44a91d21i57s81l29a32v 85B40u97r96d25a 2397654278815

Z hlediska češtny to samozřejmě správně není, ale význam je snad jasný.

+1/0
19.8.2015 13:56

D89a56d60a93k 84P33e92t23r 7651160814758

Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn  množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude  situace řešit.

+1/0
19.8.2015 5:07
Foto

P81e32t34r 66P58r14o15c82h16á48z65k97a 3162386892834

Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.Rv

+7/0
18.8.2015 18:55

D71a49d18a72k 87P58e65t78r 7671650834208

Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou  šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.

0/0
19.8.2015 5:10
Foto

P98e97t91r 74P46r56o13c18h73á39z65k34a 3602436752504

Ano, třeba přechod s ostrůvku tramvaje na chodník, kdy chodec musí překonat vzdálenost asi tři metry je nutné okamžitě zrušit.Totéž u školy kde je uprostřed silnice tramvajový pás. Tam se bude ostrůvek dělat velmi snadno.A takových míst na Hodolanské, ale i jinde je spousta. Chápu, že konečné řešení bude pro chodce lepší a hlavně bezpečnější, je to však nutné dělat takovým způsobem? Nebylo by lepší postupně nahrazovat jeden typ přechodu druhým? Lepší méně bezpečný přechod než žádný. Mě za volantem je to jedno, stačí jen svislá a vodorovná značka a dám jim přednost,to samé teď dělám i když tam žádný přechod není. Chodci za logiku našeho systému nemohou.

+2/0
19.8.2015 5:36

L89a62d87i56s43l18a50v 25B96u19r86d32a 2657544988915

V tramvajovém pásu se právě ostrůvek bude dělat hodně těžko, koleje přece nikdo neposune.

0/0
19.8.2015 8:43

L29u93k83á17š 56W89a60g59n34e81r 7197425828834

Já nejsem z Olomouce, takže nevím o jaký přechody se jedná, nemám ani moc představu co takový úpravy přechodů obnáší, ale to všechno je snad úplně jedno. Nejhlavnější myšlenka je to, že je lepší špatnej přechod než žádnej a pokud se přechody budou nahrazovat má se to dělat postupně novej za starej a nezrušit hned všechny nevyhovující přechody a potom x let čekat než budou peníze na nový. To je demence nejvyššího kalibru.

+4/0
19.8.2015 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.