Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie kvůli normám ruší přechody, Olomouc je nestíhá malovat zpátky

Z olomouckých ulic neustále mizí přechody pro chodce. Město o řadu z nich bojuje, velké množství „zeber“ ale nesplňuje normy, a proto musí podle dopravní policie i z velmi frekventovaných ulic pryč. Radnice se je snaží vracet zpět, ale nestíhá. A dokonce připouští, že některé přechody zmizí nadobro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z89d15e51n39ě64k 44S41t82a18c39h 1366659501501

Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !

Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.

Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...

Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající  autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ... R^

Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu Rv prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???

0/0
20.8.2015 12:49

R19a89d86o79v24a46n 40D78l60u53g29o84s61z 3746871898546

;-DTakto se bojuje s bezpečnosti provozu.

Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí. 

Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.;-(

+2/0
19.8.2015 11:33

M48a92r69i85e 82C42a51l48á33b93k16o36v30á 3880332637415

Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!  :-P

0/−1
19.8.2015 9:16

R39a66d68o53v82a56n 76D21l53u96g20o78s82z 3656941278836

Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt. 

Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit. ;-D

+1/0
19.8.2015 11:34

Z87d72e80n64ě36k 57S45t41a89c52h 1346529401641

už mě ty EU normy na přechody ... pomazánkové máslo ... guláš .... tvarůžky a pod. lezou krkem .....

R^

0/0
20.8.2015 12:50

J31i29ř44í 30R31o11z64e45h91n73a39l 5442403684509

Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
19.8.2015 8:59

K37a21r18e45l 11V59a81c76h13u19t 9323222919133

Téhle větě vážně nerozumím:  "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."    :-(

0/0
19.8.2015 8:33

L51a67d22i42s24l57a62v 31B73u95r82d32a 2367874898965

Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.

+1/0
19.8.2015 8:38

R22a14d72o49v25a23n 43D94l63u45g49o51s41z 3216971878726

Z hlediska češtiny věta tvrdí něco jiného. A to, že ulici nejde přejít ani v době, kdy žádné auto nejede. 

Ač význam měl být ten, že přejít ulici, kdy nejede žádné auto, je nemožné, protože zde stále jezdí.

0/0
19.8.2015 11:36

L42a50d15i26s12l25a20v 86B16u47r22d61a 2777324928865

Z hlediska češtny to samozřejmě správně není, ale význam je snad jasný.

+1/0
19.8.2015 13:56

D15a95d28a49k 51P87e38t33r 7261780784188

Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn  množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude  situace řešit.

+1/0
19.8.2015 5:07
Foto

P21e88t61r 96P93r58o93c47h83á79z20k88a 3612616182744

Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.Rv

+7/0
18.8.2015 18:55

D31a42d84a22k 55P64e35t25r 7791480304548

Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou  šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.

0/0
19.8.2015 5:10
Foto

P21e80t98r 33P45r12o75c27h84á24z66k29a 3382556122354

Ano, třeba přechod s ostrůvku tramvaje na chodník, kdy chodec musí překonat vzdálenost asi tři metry je nutné okamžitě zrušit.Totéž u školy kde je uprostřed silnice tramvajový pás. Tam se bude ostrůvek dělat velmi snadno.A takových míst na Hodolanské, ale i jinde je spousta. Chápu, že konečné řešení bude pro chodce lepší a hlavně bezpečnější, je to však nutné dělat takovým způsobem? Nebylo by lepší postupně nahrazovat jeden typ přechodu druhým? Lepší méně bezpečný přechod než žádný. Mě za volantem je to jedno, stačí jen svislá a vodorovná značka a dám jim přednost,to samé teď dělám i když tam žádný přechod není. Chodci za logiku našeho systému nemohou.

+2/0
19.8.2015 5:36

L84a38d86i89s78l62a12v 83B93u65r62d55a 2627464268545

V tramvajovém pásu se právě ostrůvek bude dělat hodně těžko, koleje přece nikdo neposune.

0/0
19.8.2015 8:43

L38u48k35á12š 80W86a52g59n85e90r 7887175748644

Já nejsem z Olomouce, takže nevím o jaký přechody se jedná, nemám ani moc představu co takový úpravy přechodů obnáší, ale to všechno je snad úplně jedno. Nejhlavnější myšlenka je to, že je lepší špatnej přechod než žádnej a pokud se přechody budou nahrazovat má se to dělat postupně novej za starej a nezrušit hned všechny nevyhovující přechody a potom x let čekat než budou peníze na nový. To je demence nejvyššího kalibru.

+4/0
19.8.2015 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.