- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Město to chtělo zrušit, a a tak jen hledalo transparentní důvod. Kdo chce psa bít, hůl si najde. Běžná praxe. Ze zkušeností vím, že obecní infocentra velmi brzy degenerují a jejich kvalita brzy dramaticky upadá. Už nyní se dočítáme, že se zde nebudou prodávat suvenýry. Samozřejmě, město se nechce trápit s odvody DPH. Od toho už je jen krůček k tomu, že se zde nebudou poskytovat ani další služby, na které byli turisté zvyklí a které jsou jinde naprosto obvyklé..
A proč si tam nemůžou koupit suvenýry? To je zase článek.
Dobrý den, v článku je to uvedeno: "Do opravy zchátralé historické budovy Katovna, kam si budou turisté od podzimu nově chodit pro informace, se Jeseník pustil díky dotaci v rámci česko-polské spolupráce, na místě proto vzniklo i česko-polské informační centrum. Má to ale háček, dotační podmínky totiž nařizují, že nové „íčko“ má být nekomerční. V Katovně se tak nemohou prodávat například mapy nebo upomínkové předměty."