Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i40r71i 21R20u19s49n24o69k 4365882197253

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0/0
8.10.2015 21:48

P89e86t93r 70N76i15v98n49i97c67k27ý 3972354745197

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0/0
8.10.2015 10:43

M63i33r52o19s17l74a55v 27V45i17d72l57i86č88k81a 3304354555563

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0/0
8.10.2015 10:35

I68v90a84n87a 21N39e56j45e24d72l54í22k83o44v39á 6608464833793

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0/0
8.10.2015 9:52

J12a50n 43D68l58o62u13h57ý 8216600263460

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

+1/0
8.10.2015 8:50

P90e51t77r 15N27e78c45h40a78n59i38c41k54ý 7893946878220

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0/0
8.10.2015 8:35

P57ř38e44m46e55k 53P16a34v32k36a 8358182818441

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0/0
8.10.2015 9:23

P84e96t35r 62N70e16c38h21a80n11i52c11k51ý 7213116248670

Já chodím od nádraží do italského obchodu, tam mi pomůže vzdálený světelný přechod, co to docela zpomalí

0/0
8.10.2015 9:24

P66a24v44e63l 31O80b10d45r97ž71á80l94e52k 6196324958242

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0/0
8.10.2015 8:32

D52a44d29a37k 34P81e82t45r 7571430924538

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0/0
8.10.2015 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.