Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37i91r14i 22R91u67s42n65o36k 4105822767343

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0/0
8.10.2015 21:48

P23e20t49r 89N24i66v88n77i17c75k47ý 3922974365877

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0/0
8.10.2015 10:43

M90i40r63o38s91l32a97v 29V32i23d42l63i82č64k32a 3814684395673

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0/0
8.10.2015 10:35

I69v15a53n93a 78N56e74j77e30d25l65í28k93o41v54á 6738944463543

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0/0
8.10.2015 9:52

J83a12n 25D90l26o75u81h13ý 8156220843930

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

+1/0
8.10.2015 8:50

P78e62t39r 65N81e47c46h83a80n27i53c77k13ý 7663936478320

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0/0
8.10.2015 8:35

P38ř90e36m45e23k 55P65a54v23k37a 8278962538681

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0/0
8.10.2015 9:23

P65e44t31r 85N65e64c74h71a36n58i61c73k66ý 7573466868580

Já chodím od nádraží do italského obchodu, tam mi pomůže vzdálený světelný přechod, co to docela zpomalí

0/0
8.10.2015 9:24

P81a43v79e75l 30O57b57d65r17ž72á20l67e19k 6286854368572

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0/0
8.10.2015 8:32

D86a42d80a80k 37P82e56t66r 7641770824488

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0/0
8.10.2015 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.