- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.
Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.
Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!
Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem - tohle je asi náročné na pochopeni...
Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu...
Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není
Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.
Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.
Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).
Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........