Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena vystupovala z rozjíždějícího se vlaku, zachytil ji a smrtelně zranil

Tragickou nehodu vyšetřují od středečního večera policisté ze Šumperska. Žena v zastávce začala vystupovat z vlaku ve chvíli, kdy už se souprava znovu rozjížděla. Dveře jí zřejmě zachytily nohu. Vlak poté ženu vlekl několik set metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i19r84o49s78l82a13v 82K46a82v72k69a 5479737971

Když je někdo blbej a vystupuje za jízdy - není co vyšetřovat. Každej ví jak to skončí ... ale tady se veme právník a zažaluje ČD že vlak jel před nádražím větší rychlostí než měl a zaplatí se odškodnění pozůstalým ...;-€

0/−3
23.10.2015 8:22

M30a45r28t74i67n 54K34a88d30l83e74c 5261245503564

dveře se zavíraj než se vlak rozjede. Takže když začla vystupovat tak asi stál ještě. Takže za to nejspíš ani nemohla, ještě k tomu tohle určitě nebylo rychlý, takže je to prostě jen obrovský neštěstí.

+3/−1
24.10.2015 13:02

J42a10n27a 70Š15i27m13o80n52o66v24á 2286601229951

Nedávno se mluvčí ČD dušovala, že vlak se rozjede až poté, co se dveře zavřou, takže není možné, že by vlak jel s nedovřenými, ne to otevřenými dveřmi. Na případ otevřených dveří za jízdy už redaktoři svými články upozorňovali několikrát.

Paní nemusela být nutně Milka, jak v diskuzi někdo lakonicky poznamenal. Pro běžné lidi není lehké překonat vysoké vlakové schody s taškami a v kabátě, byste se divili kolikrát.

No - a ten výpravčí - ten by tomu fakt zabránil, protože by měl přehled, co se děje u dveří všech vagónů. Musíme se ale naučit obejít se bez ustavičných kontrol lidí u vagonů vlaků a metra. Až nás budou vozit automaty bez lidského vedení ...

+5/0
22.10.2015 20:40
Foto

J88a28r52o15s10l70a35v 50S30v26o39b30o64d65a 5141665875422

Opravdu není možné na jednoho cestujícího nasadit jednu kontrolu tak, aby se náhodou dotyčný nerozhodl vystupovat z rozjetého vlaku...

+1/0
22.10.2015 23:21

O89l49d71ř51i75c67h 79D27r64t75i17l 4520355735762

On se totiž bez té kontroly mohl rozjíždět, když už tam nějak visela a nestihla se vymanit. :-(

+2/0
23.10.2015 12:10

L33a93d55i73s18l50a84v 17P59o95l54i75c96k48ý 5256475981357

Myslím, že kdyby na nádraží byl výpravčí, jak tomu vždy bylo, mohl zasáhnout. Ale to by dráhy přišly o zisk.:-P

+5/0
22.10.2015 19:55

K85a69r71e33l 47Ř51e83h34á81č16e59k 9422760891642

Myslíte SŽDC?

0/0
22.10.2015 20:25

A53n40t70o57n91í79n 91Z14e42l22e54n31ý 2914823781496

Myslíte že myslí?

+3/−1
22.10.2015 22:34

R37o18b27e49r14t 14H98o55m13o89l82k67a 2780562262291

Milka...

0/−3
22.10.2015 19:09

J64i20ř53í 17K53o88c16u55r93e64k 6395214915308

Tak tohle je smůla. Co tam vlastně jelo za vagon?

0/0
22.10.2015 18:20

K91a51r13e65l 31Ř34e59h49á60č48e41k 9242540121952

Modernizovaný slovenský

0/0
22.10.2015 20:25

J33a35r84o94s35l66a80v 39K71a95d47l11e71c 5551489742871

To by se průvodčímu stávat nemělo.

+2/−1
22.10.2015 17:56

F63r82a96n41t64i23š34e91k 69V24a59n14ě75k 1387444147587

A co když začala vystupovat až se vlak rozjížděl?

+2/−1
22.10.2015 18:03

J69a39r53o25s65l62a20v 22K41a69d83l32e86c 5931219732521

Průvodčí na svém místě by zasáhl, Stejně jako dříve přednosta stanice.

+1/−2
22.10.2015 18:59

F60r71a14n64t68i21š60e12k 65V51a31n34ě94k 1677134967237

A jak?

+4/−1
22.10.2015 20:18

O84n19d30ř71e96j 29M86a28l33ý 3534503683813

Pokud šlo o spěšňák, tak tam se dají dveře, myslím, otevřít i za jízdy, takže průvodčí mohl být dávno ve vagonu, když ona začala "vystupovat". V každém případě Darwinova cena.

0/−1
22.10.2015 18:24

P29e47t39r 32M76a72j98e92r 7115271926

EC 120

0/0
22.10.2015 18:56

P22e10t20r 88V86e45s11e79l35ý 8735185122536

To nemá nic společného s typem vlaku. To souvisí jen s tím, jestli má vagon blokování dveří za jízdy.

+2/0
22.10.2015 20:00

P80e62t51r 27R45u45m67p19l42i82k 4319837949723

dneska byly skvrny na slunci.? Nevím jestli tohle měli vůbec zveřejnovat, ošklivá smrt a na dveřích nefungovalo dveřní čidlo.

0/0
22.10.2015 17:44

M89a40r97t29i83n 90S37l58e96z18á97č41e87k 6519693438185

U starých vozů jde otevřít dveře i za jízdy...

0/0
22.10.2015 18:08

J21i44ř85í 51K24o30c80u56r64e58k 6825784275888

Je to tak, žlutá cedule "Dveře nejsou blokovány"

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdt279.php

A přesto tiskový mluvčí tvrdil opak...

0/0
22.10.2015 18:19

K14a91r71e21l 49Ř37e53h33á21č25e31k 9652430291142

Zde byl celkem nový slovenský vagón. Dveře se zablokují až při rychlosti tuším 5 km/h. Takže je možné, že otevřela dveře přesně ve chvíli, kdy se vlak začal rozjíždět a při rychlosti 5 km/h ji dveře přivřely. U jednotek je ten systém trochu jiný, tam nedovřené dveře strojvedoucímu signalizuje čidlo a vlak se ani nerozjede. Každopádně nemá cenu nastupovat a vystupovat z rozjíždějícího vlaku. Lepší je nechat si ujet vlak, než nohy. Škoda ztraceného mladého života.

+3/0
22.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.