- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj ty bože, vždyť ti šuli.i v EU ani neví, kde nějaký Přerov leží.... Kdo z našich parchan.ů se chce zase napokavat-čeká na tučnou obálku ... Je my z toho blujno ...
Problém vidím hlavně v tom, že zdravý rozum a EU nejdou dohromady...
Ti "ochranáři" většinou vydírají. Čekají na výpalné.
Doporučoval bych všem, než začnou diskutovat, kde je potřeba jaká dálnice, obchvat nebo jiná silniční stavba, aby se napřed podívali na mapu znázorňující hustotu dopravy...
d1 je jak barak ktery si cely postavite a pak tam nedate okna abyste usetril...to je ten 25km spunt durch prerovem
Páni euroúředníci a co takhle posudek vlivu na Přerov? Ten už pan starosta napsal a trvalo mu to jen půl dne. Krátce, jasně a výstižně.
.... a má mnohem větší váhu, než ty vaše bláboly.
Projíždět Přerovem je zlý sen. Už to dostavte a na sobce Pištěka kašlejte.
Cim pozdej, tim lip. Jezdim do Zlina a je to parada jak se u Vyskova dalnice vyprazdni.
Zkrátka to postavte a na nějaké sluníčkářsko-eko fanatické předpisy a spolky nedbejte.
typická ukázka krátkozrakosti ministrů financí, kteří v 90 letech odmítli dát peníze na dopravní infrastrukturu dle potřeby místních a upřednostnili potřeby centrálního Práglu ... obchvat Frýdku - Místku měl stát v roce 1995 něco málo přes miliardu ... dnes přes 5 a i při financování z EU dá stát víc, než kdyby si tehdy vzal komerční úvěr. 40000 aut denně, z toho 1/3 kamionů, to tu máme díky "národním hospodářům" ... proti Přerovu máme aspoň 4 proudý průtah, ale určitě i cena jejich obchvatu by tehdy stála mnohem méně ... jenže, proč by Prágl měla zajímat cesta kolem nějaké Horné Dolné, o tom je celá dopravní strategie tohoto Kocourkova. D8, D3, R tam, R onam, hlavně když pavouk z Práglu roste, ať se může jezdit do Špindlu, na Lipno, do Drážďan, Varů a do Alp pohodlně ...