Diskuze

Dostavbu D1 může až o tři roky zpozdit posudek vlivu na životní prostředí

Poslednímu chybějícímu kusu dálnice D1, který se dosud nezačal ani stavět, hrozí další až tříletý odklad. Vybudování úseku z Říkovic do Přerova může zpozdit vypracování nového posudku vlivu stavby na životní prostředí kvůli změně zákona. Primátor Přerova už proto napsal zástupcům Unie dopis.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj ty bože, vždyť ti šuli.i v EU ani neví, kde nějaký Přerov leží.... Kdo z našich parchan.ů se chce zase napokavat-čeká na tučnou obálku ... Je my z toho blujno ...

0 0
možnosti

Problém vidím hlavně v tom, že zdravý rozum a EU nejdou dohromady...

4 0
možnosti

Ti "ochranáři" většinou vydírají. Čekají na výpalné.

2 1
možnosti

Doporučoval bych všem, než začnou diskutovat, kde je potřeba jaká dálnice, obchvat nebo jiná silniční stavba, aby se napřed podívali na mapu znázorňující hustotu dopravy...

2 0
možnosti

d1 je jak barak ktery si cely postavite a pak tam nedate okna abyste usetril...to je ten 25km spunt durch prerovem

2 0
možnosti

J26i40ř49í 59T42e60p61r

29. 12. 2015 7:43

Páni euroúředníci a co takhle posudek vlivu na Přerov? Ten už pan starosta napsal a trvalo mu to jen půl dne. Krátce, jasně a výstižně. R^

.... a má mnohem větší váhu, než ty vaše bláboly.

2 0
možnosti

Projíždět Přerovem je zlý sen. Už to dostavte a na sobce Pištěka kašlejte.;-O;-O

1 0
možnosti

Cim pozdej, tim lip. Jezdim do Zlina a je to parada jak se u Vyskova dalnice vyprazdni.

0 7
možnosti

Zkrátka to postavte a na nějaké sluníčkářsko-eko fanatické předpisy a spolky nedbejte.

9 1
možnosti

L10u73b26o25š 70M80a43r56e97k

28. 12. 2015 22:43

Co to je sluníčkové?;-DRv

1 1
možnosti
Foto

typická ukázka krátkozrakosti ministrů financí, kteří v 90 letech odmítli dát peníze na dopravní infrastrukturu dle potřeby místních a upřednostnili potřeby centrálního Práglu ... obchvat Frýdku - Místku měl stát v roce 1995 něco málo přes miliardu ... dnes přes 5 a i při financování z EU dá stát víc, než kdyby si tehdy vzal komerční úvěr. 40000 aut denně, z toho 1/3 kamionů, to tu máme díky "národním hospodářům" ... proti Přerovu máme aspoň 4 proudý průtah, ale určitě i cena jejich obchvatu by tehdy stála mnohem méně ... jenže, proč by Prágl měla zajímat cesta kolem nějaké Horné Dolné, o tom je celá dopravní strategie tohoto Kocourkova. D8, D3, R tam, R onam, hlavně když pavouk z Práglu roste, ať se může jezdit do Špindlu, na Lipno, do Drážďan, Varů a do Alp pohodlně ...

13 3
možnosti