Diskuze

Zadlužený přerovský dopravce přišel o pět autobusů a omezil provoz MHD

Krizovou situaci v městské hromadné dopravě řeší od čtvrtka v Přerově. Dopravce, se kterým má město smlouvu, přišel o pět autobusů a některé spoje kvůli tomu nejezdily. Radnice zvažuje, zda dopravci vypoví smlouvu a vybere jiného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P74a49v67e18l 85Š56e58d23ý

9. 2. 2016 10:08

A já říkám dobře vám tak Přerove. Stále jen nesmyslné soutěže o nejnižší cenu. Nikdo nechápe, že pokud někdo takhle cenu podlezl jedna firma 190 a oni 130 mega tak to není zkrátka možné. A pak se staví nekvalitně cesty, dálnice, byty atd. atd.

0 0
možnosti

Tak co si kdo nadrobil, to ať si spapá.... Najmout si dopravce bez dopravních prostředků, to može fakt jen radní :-D. Okolo málo dopravců, co maj svoje autobusy, který jim nemá kdo vzít, že?

0 0
možnosti

J63i90ř36í 78J43o83z52a

5. 2. 2016 21:06

Nejlepsi resenim by bylo, kdyby MHD v Prerove prevzal Dopravni podnik mesta Olomouce... kvalitnich autobusu ma dostatek a sluzby vyborne ;)

0 0
možnosti
Foto

Dobrá smlouva, která neřeší případný krach společnosti. Žádné záložní řešení.

Máte v tom Přerově dobré zastupitele..... Dobře jste si zvolili.

0 0
možnosti

R81a34d74e14k 49M98á70d76r

5. 2. 2016 13:09

Zajímalo by mě, proč na obrázku na Přerovském nádraží jsou autobusy bývalého dopravce Veolie Transport Morava a. s., když už neexistuje a místo něj jezdí dopravce Arriva Morava a. s.?

0 2
možnosti

J53a26n 58E11t50t27l

5. 2. 2016 16:09

Dopravce je stále stejný, jen název je jiný.

2 0
možnosti

"... abychom napravili pochybnou soutěž, kterou zorganizovalo předchozí vedení města." - Toto myslíte p. Puchajský vážně? To chcete říct, že měli ve VŘ vybrat firmu, která byla o 60M dražší?

0 0
možnosti

No to nemohli, jelikož VŘ jsou u nás z 99% postaveny tak, že cena je rozhodující (ne-li jediné) kritérium. Takže i pokud je cena podezřelá, musí se onen zájemce vybrat nebo VŘ zrušit. A v obou variantách hrozí další (mnohdy dlouhé) průtahy, odvolání, dovolání...

Ale holt když chce město, kde "shluk náhodných spojů vydávaných za MHD" vytváří nepatrný zlomek emisí, dopravu "ekologickou plynovou" a tudíž musí vybrat jiného dopravce, jelikož tehdejší dopravce (Connex či Veolia či jak se to v době změny dopravce zrovna jmenovalo) na CNG ještě nejezdil, nemusí výběr dopadnout dobře...

0 0
možnosti

p. Klauda ! Svou skvělou zprávu o zprovoznění linek, jste vyhlásil v 11:28 hod ... Pod Vašim vedením to bude jezdit , za 120 minut ! Pane učiteli, sděluji, že cca za 35 minut bude zvonit ! Už jste jim to zprovoznil ? Nebo setrváváte u svého klávesového výkřiku a populismu !? ... Doba 13:28 hod se blíží ! ...

0 1
možnosti

MHD v Přerově....to co je za vtip?

1 6
možnosti

Takhle dopadají zakázky kde kritériem výběru je cena....

8 2
možnosti

netuším proč jste koupil i mínus, máte naprostou pravdu

3 1
možnosti

Tyto případy ale v autodopravě v ČR a možná i jinde ve světě nejsou ojedinělé. Nakonec o tom by mohl vypovídat i bazar užitkových vozidel. Případ z Přerova má naději na vyřešení, celkem snadné. Uhradit dlužné pohledávky a následný návrat dopravních prostředků na linky MHD. Ale osobně si myslím, že v těchto případech je ostudou vzdělání úředníků a majitelů firem. Insolvence není ukaz ze dne na den ale má většinou delší průběh a trvání. Takže by ve mezifiremních vztazích mělo platit to staré důvěřuj ale prověřuj.

1 0
možnosti

To jsou ty nádherné výsledky privatizace. Tak je to všude a se vším. Kvalita bazarová, ceny světové.

1 0
možnosti