- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobře udělali. I kdyby se dálnice posunula (jakože se posunout nemůže), tak by to tam měli hned u dálnice. Tak dostanou 15 % navíc a pořídí něco jinde v klidu.
Tak jsem zjistil, že tam už ani nebydlí, že se už dřív přestěhovali do přerova.
Cim pozdeji tim lip pro me. Jezdim do Zlina, takze ted si uzivam poloprazdne dalnice od Vyskova az do Zlina.
Tady tím camfrňousem se nic nezmění, fungovat to bude, až to bude celé propojené až do Lipníku resp. Olomouce.
Vzhelem k současným cenám dálnic si myslím že by lidem od kterých pozemky nebo nemovitosti vykupují měli nabízet mnohem vyšší ceny než tržní. V tom rozpočtu se to ztratí a lidí nebudou až tak moc dělat obstrukce
"Ten připomněl, že se ŘSD rozhodlo vyjít vstříc TJ Sokol Dluhonice, jejíž sportovní areál leží také v trase dálnice, a jako kompenzaci postavit z vlastních prostředků areál nový."
to myslí vážně? Adekvátní náhrada snad musí být naprostý základ jakéhokoli jednání.
Postavit je nadstandard, standard je výkup za stanovenou cenu.
Díky médiím litujeme lidi, kterým se kvůli dálnici musí zbourat barák a jak je chce stát obrat. Jenže Ti jsou na tom lépe než Ti, kterým sice barák nikdo nezbourá, ale zůstane jim stát přímo u dálnice, v lepším případě s protihlukovou stěnou před oknem a bez šance na odkup. Ty nikdo nelituje ?
já je lituji, ale v tomto případě nelze určit náhrada - jak daleko od stavby jsou nemovitosti znehodnoceny? Jsou opravdu znehodnoceny? Jak dalece máte právo na využití svého pozemku?
uvedu příklad: někdo je samotář a postaví si dům na kraji lesa. 100m od něj majitel pozemku začne těžit písek. Najednou tam samotářovi jezdí desítky aut a on má dům ze svého pohledu znehodnocen. Dle higiény je vše v pořádku. Má právo na odškodnění?
Ať se omezí podstupování zakázky na desátého subdodavatele a ušetřené peníze se dají do zahrabání do země. Za peníze, co stavíme dálnice u nás, by to jinde byly schopni védst tunelem!!!
Každé řešení problému dopravy obchvatem města, je řešením na úkor druhého. Obyčejně nějaké okolní vesnice. (viz třeba taky F.M.)
Pokud se týká výkupu domu, nebyl by spravedlivý způsob "Klíč za klíč"? Ovšem nejméně ve stejné kvalitě domu. A to samé pozemky.
Od toho jsou snad peníze, ne? Už vidím ty nekonečné soudy o tom, zda byl ten dům opravdu ve stejné ceně a v obdobné lokalitě, a jak daleko to teď má dotyčný do hospody nebo k babibčce...
Doporučuji všem co se tu rozčilují o nějaké tržní hodnotě, újmě, něco navíc atd... Google Street view a podívat se o jaké nemovitosti se jedná... polozbořená stavení, neobydlené domy a staré trosky, za které mohou být majitelé rádi, že vůbec něco dostanou a nebudou muset s tím mít náklady v budoucnu až by jim to spadlo samo. Jinak ale souhlas některých s postupem ŘSD a jimy najatých odborných kamarádčoft firem na výkupy.... úředníkovi je to jedno, včšak to řeší firma a firma o jedné brigádnici to neřeší, bo jen shrábla prachy za služby
Jen na mapku koukat nemůžete, není to tak jednoduché. I posun o pár metrů doprava nebo doleva znamená problém a velký problém nastává v oblouku. A celý obchvat Přerova je jeden velký oblouk. Pokud posunete jen malou část, musíte upravit trasu celého oblouku a jeho návaznosti na zbytek trasy, aby byla dodržena niveleta, související s plynulou jízdou a návrhovou rychlostí (rozhled, sklony). Ke všemu je tam spousta mostů a sítí a to vše je nutné přizpůsobit. Posunete-li trasu doprava tam, musíte zase na jiném místě doleva a už jste zase u baráku někoho jiného.
Proč se to vlastně vede kolem Přerova vlevo, proč to nejde pod Přerovem zprava? Bylo by to do Ostravy blíž.
Tu obec tam teda dost nehezky oříznou. Proč to nevezmou radši přes průmyslový areál. Bourání baráků a dálnice za plotem by měla být až jako poslední možnost. To už tady bylo za komančů, kdy z jednoduchosti bourali hlava nehlava - pod zájmem většiny. A když, tak by měli (původním majitelům, ne spekulantům) nabídnout víc než tržní cenu..