- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řekl bych že přívěs je stále zapojený, tedy jho oje a přední náprava. Co se pokazilo je točna, která se utrhla. řidič na tom má vinu pouze tehdy pokud vědomě zapojil za auto šrot. Titulek článku je patný.
V titulku do svodidel narazil řidič, v článku přívěs. Tak jak to bylo doopravdy?
klika, že to dopadlo takhle, 2000 veme čert, škodu zaplatí pojišťovna. Vězte, že šofér po této zkušenosti bude kontrolovat zapojení jako nikdo jiný. Co je ale hodně špatný, když mátě soupravu zapojeou správně, udláte přestávku na parkovišti a nějakej ***** vám to vycvakne. Ano jasně, že tohle je povinností řidiče kontrolovat i po přestávce, ale kdo to dělá, jen si sáhněte do svědomí. A můžete nadávat na řidiče kamionů jak chcete, řidič osobáku, který zaparkuje osobáka s vozejčkem po příchodu k vozu taky nekontroluje, jestli mu přívěs někdo neodpojil a na kouli jen tak nepoložil.
Ten prives ale neni odpojeny, takze skoda vaseho slohu
Jak píšou níže, řidič nemohl přívěs špatně zapojit, jelikož je stále připojen k náklaďáku. Jednoznačně se jednalo o technickou závadu na přívěsu. Otázka zní. Kdo je povinen kontrolovat technický stav přívěsu? Měl platnou technickou kontrolu? Průser mohl být veliký, teď je na policajtech aby to vyšetřili.
Na dálnici? A jen dva tisíce? Ano, to je zanedbaná údržba a kontrola. Kolik mohlo být mrtvých, kdyby přívěc potkal autobus? Ještě že nejel s kombajnem, to by, i když se nic nestalo, dostal půl milionu!!
a jesteze po dalnici nesla zrovna zena s kocarkem
Dle fotografií za to řidič pravděpodobně vůbec nemohl, přívěs má stále připojen k vozu, tedy pouze jeho přední kola. Utrhla se točna, technická závada, netuším jak se to mohlo stát Tento článek opravte, je to mimo mísu ...
Ten článek musel psát úplný de*il. Tomu přívěsu se normálně vytrhla točna. Jak tohle může řidič, kromě případně zanedbané kontroly a údržby, ovlivnit?