Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čelí kvůli kamionům v ulicích ultimátu, obyvatelé hrozí blokádou

Obyvatelé některých olomouckých čtvrtí jsou připravení blokovat dopravu. Vadí jim, že ulicemi u jejich domů denně projíždí desítky nákladních aut. Zároveň mají pocit, že se to radnice nesnaží změnit. Podle primátorova náměstka je teď vše v rukou státní správy, která posuzuje návrh na omezení dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e82t84r 37V14á11c53l25a75v19e35k 6375338279907

vůbec nerozumím tomu proč se nedá jedna značka na každý vjezd do Olomouce, kde výjimku dostanou firmy vezoucí náklad do města, případně mající tam sídlo. Systém postupného zavírání ulic pouze přesune problém jinam. Erenburgova ulice je jasná, ale jsou další části, kolem fakultní nemocnice, Okružní, I.P. Pavlova, Hraniční. Proč je celá Nová ulice z tohoto návrhu vyjmuta?

0/0
19.5.2016 20:00
Foto

M16a51r70t18i18n 71R94o27t26t60e33r 2345322579797

Nedá se nesouhlasit. Kamiony či velké náklaďáky vyjma zásobování, sídel firem či pošty nemají ve městech absolutně co dělat, máme tu obchvat.

0/0
20.5.2016 9:23

P28a83v20e59l 41Ř79a36p37e41k 7692956179425

Masový automobilismus v současném pojetí nemá řešení. Je to státní systém postavený na násilí, debata je jen o tom, na kom toto násilí bude pácháno.

0/0
19.5.2016 10:27

P30a55v68l82í56n93a 28F62á75b13e49r71o79v64á 9676757809761

Nechci aby to vyznělo špatně, ale tohle je a bude boj s větrnými mlýny. My bydlíme v obci u Prahy a po rozbité silnici II. třídy nám kolem domu projede několik set kamionů denně, kteří si zde zkracují cestu mezi D11 a D1. A kompetentní krajští radní pouze vymýšlejí nesmyslné zákony a paragrafy, aby tím zastřeli skutečnost, že nejsou schopní dokončit pražský okruh či jakkoliv dopravu vyřešit. A starostům dotčených obcí je to obvykle jedno, komunikace totiž nepatří městům, nýbrž krajům a oni sami bydlí v klidných lokalitách pro VIP, takže se jich to netýká.

+6/0
19.5.2016 7:26

P30e66t94r 89M50u27n72z85a20r 1795241389476

V takovém případě nepomůže nic jiného než síla. Pokud ji nechcete použít, tak vás asi ty uváděné problémy zase tak netíží. Ale na nějaké prosby, žádosti, rozumné argumenty, petice a pod každý dlabe, o proti byrokratické mašinérii není šance cokoli dosáhnout, pokud daný problém netíží i někoho s mocí.

Historický příklad: proč myslíte, že se RU monarchie jmenovala Rakousko-Uhersko? Protože Maďaři byli hodní a podávali žádosti a petice jako Češi? ;-D

Je prostě nutno použít přiměřenou (což však neznamená malou!) sílu a chytrou diplomacii, jinak ničeho nedosáhnete.

+2/0
19.5.2016 8:01

P22e63t61r 95N69e91c50h76a38n38i27c52k79ý 7693876608250

A obchvat Chválkovic by to chtělo.

0/0
19.5.2016 7:18

D67a60n 60R91o74z49s46í40v15a50l 3190702820484

Potom co to naši radní před časem zpackali a celý už vypracovaný projekt za milióny šel k ledu tak už se na něm začalo zase pracovat. Stavět se má 2020-21.

0/0
19.5.2016 14:35

J47i46n65d37ř17i28c67h 97Š83k40o10p91e37k 4775461690565

tak ono by úplně stačilo, pokud by na této zkratce byly pravidelné kontroly zaměřené na dodržování přestávek, kontrolu tech. stavu vozidel a stavu nákladu včetně vážení

+8/0
19.5.2016 6:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.