- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vůbec nerozumím tomu proč se nedá jedna značka na každý vjezd do Olomouce, kde výjimku dostanou firmy vezoucí náklad do města, případně mající tam sídlo. Systém postupného zavírání ulic pouze přesune problém jinam. Erenburgova ulice je jasná, ale jsou další části, kolem fakultní nemocnice, Okružní, I.P. Pavlova, Hraniční. Proč je celá Nová ulice z tohoto návrhu vyjmuta?
Nedá se nesouhlasit. Kamiony či velké náklaďáky vyjma zásobování, sídel firem či pošty nemají ve městech absolutně co dělat, máme tu obchvat.
Masový automobilismus v současném pojetí nemá řešení. Je to státní systém postavený na násilí, debata je jen o tom, na kom toto násilí bude pácháno.
Nechci aby to vyznělo špatně, ale tohle je a bude boj s větrnými mlýny. My bydlíme v obci u Prahy a po rozbité silnici II. třídy nám kolem domu projede několik set kamionů denně, kteří si zde zkracují cestu mezi D11 a D1. A kompetentní krajští radní pouze vymýšlejí nesmyslné zákony a paragrafy, aby tím zastřeli skutečnost, že nejsou schopní dokončit pražský okruh či jakkoliv dopravu vyřešit. A starostům dotčených obcí je to obvykle jedno, komunikace totiž nepatří městům, nýbrž krajům a oni sami bydlí v klidných lokalitách pro VIP, takže se jich to netýká.
V takovém případě nepomůže nic jiného než síla. Pokud ji nechcete použít, tak vás asi ty uváděné problémy zase tak netíží. Ale na nějaké prosby, žádosti, rozumné argumenty, petice a pod každý dlabe, o proti byrokratické mašinérii není šance cokoli dosáhnout, pokud daný problém netíží i někoho s mocí.
Historický příklad: proč myslíte, že se RU monarchie jmenovala Rakousko-Uhersko? Protože Maďaři byli hodní a podávali žádosti a petice jako Češi?
Je prostě nutno použít přiměřenou (což však neznamená malou!) sílu a chytrou diplomacii, jinak ničeho nedosáhnete.
A obchvat Chválkovic by to chtělo.
Potom co to naši radní před časem zpackali a celý už vypracovaný projekt za milióny šel k ledu tak už se na něm začalo zase pracovat. Stavět se má 2020-21.
tak ono by úplně stačilo, pokud by na této zkratce byly pravidelné kontroly zaměřené na dodržování přestávek, kontrolu tech. stavu vozidel a stavu nákladu včetně vážení