- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oprava mostu: https://www.youtube.com/watch?v=ZuV8v9_FizQ
Výměna vozovky: https://www.youtube.com/watch?v=4FwTfYl7Pq8
Jako chápu, nejsme v USA ani v Německu, ale to, co oni umějí udělat za den, bychom mohli stihnout jenom 5x pomaleji ne?
Tedy to, co jim trvá jeden den, stíhat za týden. Když to někde jde, udělat za dva dny nový povrch v délce 4,5 kilometru, proč to u nás nejde stihnout za dva týdny, ale zabere to dva měsíce?
Pripojovci pruh u Olsan se ma budovat od listopadu 2016 nasledujicich 11 mesicu. Aspon dle poslednich zprav. Soucasti teto upravy bude i novy most, atd...to bude zavreny minimalne jeden pruh ale spis cela jedna strana...lepsi tama asi vubec nejezdit
Kdyby takový povrch, jako je (byl) mezi PV a OL, byl všude, tak by jsme si mohli gratulovat. Jen kecy, že to bylo havarijní. Prostě to nějaký blbec od stolu naplánoval a tím to hasne. A když dělali ty mosty několik měsíců, tak k tomu mohli v klidu přidat na těch zavřených úsecích ten povrch, o kterém tvrdí, jak je v havarijním stavu. Něco jako člověk - řidič nepochopí, proč u Zábřehu směrem k Mohelnici dali na krásný hladký povrch bez děr ten hrubý paskvil, kdy to jen brousí pneumatiky a z ticha v autě je najednou hučení. Nakopal bych někomu do ....
Místní už jezdí prakticky trvale po staré. Já chápu, že se musí opravovat-ale už dlouho nechápu, že se na tomto úseku musí platit dálniční známka!!
Za poslední 3 roky ten úsek jel bez oprav sotva pár měsíců. Můstek pob Babou opravovali snad loni a letos už na něm opět mění koberec...Rychlostní limit nízký ovšem dálniční známka je třeba.....A tempo opravy je opravdu vražedné na stavbě se pohybuje pravidelně opravdu asi 5 až 10 lidí včetně řidičů sklopek.
Moc nechapu, co na tom asfaltu bylo havarijniho. Asi musim byt odbornik a ne tudy jezdit nekolikrat do tydne... A ze postupuji nejrychleji jak to jde? Tezko! Kazdy den je tam videt maximalne pet lidi a par kusu techniky.
Je to o (ne)dobře postavených smlouvách s výhodami pro pár jedinců.To hlavní-k čemu má dálnice sloužit-jde stranou; jde o "byznys" v českém pojetí...
Uzavírka je od 7.8., takže článek navýsost aktuální...
Jezdím tudy často a povrch mne zdaleka tak netrápil jako stále chybějící (a na letošní rok mnohokrát slibovaný) připojovací pruh u Olšan (na který však, alespoň při pohledu na staveniště, při nynější opravě nedojde).
dojde na to, ale az 11/2016 viz muj prispevek vyse.