Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přerovská radnice vzdala snahu o novou vlakovou zastávku v Předmostí

Přerovská radnice už nebude usilovat o zřízení nové vlakové zastávky ve čtvrti Předmostí. Rozhodlo o tom po emotivním jednání zastupitelstvo. Město by totiž na její vznik muselo přispět 23 miliony korun, což je podle odpůrců příliš vysoká cena vzhledem k využití. Zastánci i část místních s tím nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K62a95r41e79l 72M61a46l47í92k 1653300125668

Prerov je proklety,to je jasne. Nejhorsi prujezd ze vsech moravskych mest. A zustane to i nadale.

+1/0
24.8.2016 6:29

P81a87v75e69l 19Ř93a18p94e50k 7572946619425

Přerov, to je to město, kde radnice chce na sídlišti financovat výstavbu parkovacího domu za cenu 1 milion/stání? Nebylo by smysluplnější začít se konečně věnovat hromadné dopravě, než stavět tyhle pomníky nesmyslného masového automobilismu?

+1/0
23.8.2016 19:46

F63r33a81n93t24i28š87e45k 60V32a70n80ě10k 1917934697707

Bohužel SŽDC nechápe, že každá zastávka může nalákat lidi do vlaku. Jen že SŽDC ty lidi nevozí, takže je to této společnosti šumák.

+2/0
23.8.2016 17:35

J79i35ř97í 19P33r64ů54š62a 7385232665919

K čemu zastávka když dopravci nemají zájem tam stavět?

+1/−2
23.8.2016 17:39

F22r47a45n27t39i97š23e64k 97V50a11n23ě30k 1317654147877

Když je veřejná doprava objednána krajem či státem, tak zastavuje dopravce tam kde mu určí objednavatel. Tudíž toto neurčuje dopravce.

+2/−1
23.8.2016 17:46
Foto

P18e12t24r 34P79r76o68c62h32á40z68k37a 3412856142314

Ne vždy je jednoduché zastávku zřídit. Docela často se jedná o technický problém, jehož řešení je opravdu drahé. To je myslím i případ Předmostí, kde se nachází silniční podjezd, dělí se tam trati na Olomouc, Ostravu a Přerov, respektive Břeclav. K zastávce by se musela zbudovat přístupová cesta od sídliště. Myslím, že jednodušší je posílit autobusovou dopravu, která opravdu vyjde levněji. Stejně by na zastávce zastavoval jen osobní vlak a to ještě ne každý.

+3/0
23.8.2016 19:24

J53a47n 83V34a62l69o93u80c15h 6712387348830

Zastávka by byla situována tak, že dopravce by se musel rozhodnout, na které nádraží jet. Tedy vše OV-OL by jezdilo po spojce na Předmostí, to s trasou BV, BO pak na staré. A přestupní vazby v háji, takže ve výsledku by možná přibylo vlaků někde v PR stavících, v praxi pak (kvůli nemožnosti přestupu) by možností pro cestujího ubylo. Těžko počítat se stavem současným plus EC/IC PHA-OV na Předmostí (a to pak třeba i na úkor Hranic).

0/0
24.8.2016 7:23
Foto

P88e12t98r 49P74r29o21c52h67á41z70k76a 3632176662544

Souhlas.

0/0
24.8.2016 18:20
Foto

M37i66l64o96s91l76a82v 80Z79í34t47k18a 8430294177470

Jednoznačně chybný krok, město rezignuje na zapojení veřejné dopravy pro zajištění mobility obyvatel místo hledání řešení a zdrojů na spolufinancování zastávky. O to víc bude nadále zahlcováno automobily a v budoucnu bude hledat ještě dražší řešení pro zkapacitnění silnic a zajištění parkovacích míst pro ty, co nemohou přijet vlakem......;-€. Ing. Tužínovi se nedivím, že se nechce podílet na takové prasárně starosty, který mění názory.....

+1/−1
23.8.2016 17:35

J44i78ř43í 38P68r86ů65š66a 7925782845169

K čemu bude zastávka kdesi za městem kde právě z toho důvodu ani dopravci nemají zájem stavět?

+1/−1
23.8.2016 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.