Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přerovská radnice vzdala snahu o novou vlakovou zastávku v Předmostí

Přerovská radnice už nebude usilovat o zřízení nové vlakové zastávky ve čtvrti Předmostí. Rozhodlo o tom po emotivním jednání zastupitelstvo. Město by totiž na její vznik muselo přispět 23 miliony korun, což je podle odpůrců příliš vysoká cena vzhledem k využití. Zastánci i část místních s tím nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K92a12r51e47l 86M48a88l80í23k 1883350535908

Prerov je proklety,to je jasne. Nejhorsi prujezd ze vsech moravskych mest. A zustane to i nadale.

+1/0
24.8.2016 6:29

P67a37v14e78l 71Ř59a35p23e94k 7942856609475

Přerov, to je to město, kde radnice chce na sídlišti financovat výstavbu parkovacího domu za cenu 1 milion/stání? Nebylo by smysluplnější začít se konečně věnovat hromadné dopravě, než stavět tyhle pomníky nesmyslného masového automobilismu?

+1/0
23.8.2016 19:46

F86r55a46n75t33i53š77e83k 97V97a71n53ě15k 1357254547987

Bohužel SŽDC nechápe, že každá zastávka může nalákat lidi do vlaku. Jen že SŽDC ty lidi nevozí, takže je to této společnosti šumák.

+2/0
23.8.2016 17:35

J80i68ř14í 87P56r24ů26š24a 7835942375219

K čemu zastávka když dopravci nemají zájem tam stavět?

+1/−2
23.8.2016 17:39

F96r26a90n10t10i91š51e15k 89V44a57n69ě91k 1697644597737

Když je veřejná doprava objednána krajem či státem, tak zastavuje dopravce tam kde mu určí objednavatel. Tudíž toto neurčuje dopravce.

+2/−1
23.8.2016 17:46
Foto

P45e44t79r 24P23r36o81c71h89á71z38k31a 3912376262664

Ne vždy je jednoduché zastávku zřídit. Docela často se jedná o technický problém, jehož řešení je opravdu drahé. To je myslím i případ Předmostí, kde se nachází silniční podjezd, dělí se tam trati na Olomouc, Ostravu a Přerov, respektive Břeclav. K zastávce by se musela zbudovat přístupová cesta od sídliště. Myslím, že jednodušší je posílit autobusovou dopravu, která opravdu vyjde levněji. Stejně by na zastávce zastavoval jen osobní vlak a to ještě ne každý.

+3/0
23.8.2016 19:24

J85a81n 16V70a53l22o82u19c63h 6632337978210

Zastávka by byla situována tak, že dopravce by se musel rozhodnout, na které nádraží jet. Tedy vše OV-OL by jezdilo po spojce na Předmostí, to s trasou BV, BO pak na staré. A přestupní vazby v háji, takže ve výsledku by možná přibylo vlaků někde v PR stavících, v praxi pak (kvůli nemožnosti přestupu) by možností pro cestujího ubylo. Těžko počítat se stavem současným plus EC/IC PHA-OV na Předmostí (a to pak třeba i na úkor Hranic).

0/0
24.8.2016 7:23
Foto

P28e90t64r 52P77r48o24c23h96á69z44k28a 3192386632294

Souhlas.

0/0
24.8.2016 18:20
Foto

M23i61l28o89s82l20a62v 92Z16í60t61k34a 8260594887380

Jednoznačně chybný krok, město rezignuje na zapojení veřejné dopravy pro zajištění mobility obyvatel místo hledání řešení a zdrojů na spolufinancování zastávky. O to víc bude nadále zahlcováno automobily a v budoucnu bude hledat ještě dražší řešení pro zkapacitnění silnic a zajištění parkovacích míst pro ty, co nemohou přijet vlakem......;-€. Ing. Tužínovi se nedivím, že se nechce podílet na takové prasárně starosty, který mění názory.....

+1/−1
23.8.2016 17:35

J69i53ř98í 17P84r53ů52š23a 7125682255479

K čemu bude zastávka kdesi za městem kde právě z toho důvodu ani dopravci nemají zájem stavět?

+1/−1
23.8.2016 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.