Diskuze
Povodí žádá u přehrady nosnost cyklostezky 25 tun, Plumlov na to nemá
Děkujeme za pochopení.
Z82d44e97ň81k61a 16Z20a32m71a67z44a15l29o10v94á
Je fakt, že pokud Povodí žádá nějaký jinak nadbytečný parametr, mělo by přispět. A že se diví, že Plumlov musel hodit projekt do koše? To je asi jasný, protože je rozdíl dělat klasickou cyklostezku a cyklostezku s výrazně vyšší nosností. To se hnedka musí všechno přepočítávat, vzít v úvahu taky ona přístupová místa a podobně. Nemluvě o tom, že klasická cyklostezka by i přes to, kudy si myslím, že má vést, asi byla o něco užší a náklaďák by se na ni nevešel...
I43v77o 70C70h20u16d49o49b96a
Tak přehrada je čistáa co to tam plave na hladině zelenyho misty i tři metry vprůměru velkyho
V49l66a66d24i97s12l91a54v 23Ž70i70d41e49k
Na těch pozemcích dnes je skoro jistě věcné břemeno umožňující pohyb techniky nutné k údržbě přehrady (to dle zákona veřejný zájem, což cyklostezka jen málokdy).
M56i26l73a55n 91C79h46a68l88u10p93a
Je otázkou co je nosnost 25 tun? Předpokládám, že se jedná o vozidlo, které váží dohromady 25 tun a má tři nápravy a splňuje podmínky pro provoz na PK v ČR, tj. nemá na jednu z náprav více jak 10 tun. Pokud je cyklostezka navržena jako standartní komunikace s možností občasné údržby a pokud je stavěna běžnou technikou, je takováto konstrukce schopna občasně přenést i libovolné nákladní vozidlo splňující podmínku max.10 tun na nápravu. Není tedy potřeba nic zesilovat a standartní konstrukce cyklostezky vyhoví pro příjezd vozidel Povodí.
J62i34n65d55ř50i89c81h 43Š94k10o41p94e48k
cyklostezky opravdu nejsou budované standardtně na zátěž 10 t
M94a33r69e75k 89K91o58s38t62e92l30e54c96k63ý
Proč musí být cyklostezky asfaltové a tak složitě (a samozřejmě i draze) stavěné?
Většina lidí si pořizuje horská kola, tak stačí pro jízdu trochu srovnaný terén, bez velkých kamenů a výmolů. Aspoň se mezi cyklisty nebudou plést bruslaři, matky s kočárky a důchodci. Tam, kde projede tatrovka, projede i cyklista.
Levná cyklostezka ovšem znamená menší příjem pro všechny píživníky tyjící z přerozdělování všelijakých dotací.
J23i69n12d38ř60i65c71h 60Š73k45o45p14e32k
taky to nechápu, stačilo by něco v podobě polní cesty
P37ř46e48m24y30s34l 59Č68e20r69n78í96k
Povodí tam potřebuje kvůli údržbě. A jak tam jezdily ta nákladní auta do teď? To lítali
J50i64n98d41ř45i11c53h 35Š67k73o91p71e80k
jezdili přes pozemky, přes které má vést cyklostezka ?
V38l76a43d59i33s40l85a68v 69Z11a26h53r15a33d71n14í53k
Plvodí jsou kreténi.
J59i42n59d63ř24i16c60h 41Š10k43o59p95e30k
jj, nechají si přes pozemky, které nyní využívají pro přístup postavit cyklostezku s únosností nula nula nic a pak budou poslouchat kritiku, že nedělají údržbu (protože se tam nedostanou, ale to diskutéry a kritiky zpravidla nezajímá)
J63a53n 76V43a91l57o25u19c85h
Jednoduché - Povodí žádá, Povodí si rozdíl ceny (vč. nového projektu) zaplatí. Takhle to totiž vypadá, že nutně tam nepotřebuje , ale když už tam něco (za cizí peníze) bude, tak se "sveze". Jako by nestačilo, kolik škod už místním napáchalo nedodržrním termínů o sezóny... Paraziti.
J39i91n37d80ř63i82c86h 39Š76k80o31p23e23k
povodí cyklostezku nepotřebuje, na údržbu vyhovují stávající pozemky. Jenže když někdo po těchto pozemcích chce vybudovat cyklostezku, tak se logicky ozve povodí, protože i nadále chce mít možnost k nádrží jezdit
J59a22n 27P23o69k81o27r33n96ý
Takže teď není cyklostezka, tak se údržba přehrady zřejmě nekoná. A klidně si ji postavte, ale musí to unést naše náklaďáky. Takže se otevírá prostor pro město k vyjednání delší stezky za finanční spoluúčasti Povodí.
J35i72n49d47ř72i76c71h 41Š24k87o44p72e13k
samozřejmě koná.
Jezdí se třeba po nezpevněných plochách.
Když ale na těchto nezpevněných plochách obec postaví cyklostezku o nosnosti 3,5 t, tak se tam povodí logicky nedostane, aniž by cyklostezku poničilo
Zemřel kardiochirurg Šantavý, špičkový lékař zachránil nespočet životů
Fakultní nemocnice v Olomouci oznámila, že v pátek 19. dubna náhle zemřel lékař a někdejší...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
Developer chce u Přerova stavět haly za tři miliardy, pracovat tu má 2 500 lidí
Obří zóna pro byznys má přibýt v blízké budoucnosti na okraji Přerova. Půjde o více než 110 tisíc...
Vědci nasadili do války s komáry drony a senzory, kalamity budou hlásit předem
Vědci a obce v Litovelském Pomoraví využívají nejmodernější techniku, která má zamezit komářím...
Nebýt alkoholu, většinu času skoro nemáme co dělat, říká lékař z urgentu
Premium Končí zde pacienti po mrtvici, infarktu, se zápalem plic, po otravě krve, závažných úrazech nebo po...
Zemřel kardiochirurg Šantavý, špičkový lékař zachránil nespočet životů
Fakultní nemocnice v Olomouci oznámila, že v pátek 19. dubna náhle zemřel lékař a někdejší...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!