Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO : Náklaďák narazil do železničního mostu, posunul ho o více než metr

Letos už potřetí museli hasiči a policisté vyjíždět k železničnímu mostu na kraji Němčic nad Hanou na Prostějovsku. Řidič dalšího nákladního auta zde projížděl s příliš vysokým nákladem a do mostu narazil. Následky jsou zdaleka nejvážnější, náraz posunul most o více než metr a škody jdou do milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B48o11r73i91s 56Š21i88r76o53k71ý 4245456561289

Tak jsem si vzpoměl na jednu příhodu.

Žil jsem v kraji, kde je poměrně hodně nízkých viaduktů.

U pošty jezdil tehdy starý pán se Š1203, a rozvážel balíky po těch trasách, kde byly ony nízké viadukty. S tou Š 1203 se pod ty viadukty vešel.

Ale vedení pošty mu chtělo udělati radost, tehdy jim přišly nové skříňové Avie, a jednu dostal ten pán. Marně protestoval, že to již dojezdí na té dodávce.

Další den naložil balíky do Avie, a vyrazil na trasu. Jen zapoměl, že sedí v poněkud vyšším voze, a měl by tedy zvoliti jinou trasu. Nestalo se. Nu, a jak vjel pod jeden nízký viadukt, kabina řidiče se tam vešla, ale nástavba zůstala ležet na zemi před tím viaduktem.

Další den již pán jezdil se svou Š1203.

+2/0
27.8.2016 12:29

B71o51r16i70s 65Š65i90r42o44k17ý 4345676631269

Inu je to tak, že dnes má noty na velké auto každý.

A výsledky jsou vidět dnes a denně.

+1/0
27.8.2016 11:26

J84o43s71e45f 14D39r11d16a 6130929622406

V počátcích devadesátek jsme vyrazili na zájezd do Paříže. Tehdy ukrutně moderním dvoupatrovým autobusem. Šofér zřejmě odkojený na Karose si to namířil do podzemních garáží pod La Défense. No a nevešel se tam o půl metru. Rána jak z děla, s betonovým překladem ve stropě garáží naštěstí nehnul, ale kus střechy se mu podařilo srolovat. Naštěstí nikoho nezranil. Čekali jsme tehdy na náhradní autobusy dva dny a užívali nočního života v Paříži...

0/0
27.8.2016 10:51

R22u55d35a 58S72l29a84v70í80k 5763318866361

Co je to vůbec za tu debilní zvyklost dávat tu značku o výšce až na most? Tenhle zákaz vjezdu by měl být na začátku silnice, ne někde uprostřed.

0/−1
27.8.2016 10:43

L28u87k15á65š 66N66a88j56m71a90n 9202104776415

Tak tenhle zákaz vjezdu je tam od Prostějova ještě navíc dvakrát ve vzdálenosti 4 KM a 200 metrů před mostem a v Němčicích 1 krát, ale tito ,, letci ́ ́ jedoucí zde ze skládky to prostě občas risknou a ti chytřejší před tímto mostem zastaví shodí kontejner a protáhnou ho pod ním a pak zase naloží.;-)

+1/0
27.8.2016 11:33

R27u26d64a 48S23l18a34v52í45k 5173858436151

Letci ze skládky mají 1x zákaz vjezdu 200m před mostem, kde prakticky není jak se otočit. Proč ta značka není u té křižovatky?

0/0
27.8.2016 12:10

M81i92r45o18s21l84a19v 84Z50i94k49m46u35n73d 6838492637258

I kdyby tam byla, tak si jí "profesionál" nebude všímat ...

+1/0
27.8.2016 15:07

I57v94a86n 67H53o25l38a18s 5777117748527

Taková "debilní zvyklost" zase až takovou zvyklostí není, obvykle je příslušná zákazová značka umístěna už na rozhodné křižovatce.

+1/0
30.8.2016 18:16

I79v33o 61D16o62s36t82á98l 8258682557758

konečně bychom se mohli poučit z Rumunska - tam před každým přejezdem (včetně polňaček) na elektrizované trati nebo podjezdem mají přes celou cestu kus masivní traverzy na pevných sloupech - a mají klid. Není to vzhledné, ale praktické ano!

Kdo teď zaplatí všechny škody, že trať zařazená do TEN-T bude několik dní až týdnů mimo provoz? A tím myslím všechny škody (nejen opravu mostu), včetně vícenákladů dopravců a to se ještě bohužel ve vnitru nevyplácí odškodnění cestujícím za promarněný čas ! Ten blb co tam s kamionem vjel to určitě nebude. Budem to my všichni :-(

+3/−1
27.8.2016 6:08

P31e25t12e86r 44V50a12ň80u91š37a47n27i24k 4497296786122

To je co za epicka hudba k tomu? 8-o;-D

+1/−1
27.8.2016 5:46

P16e17t19r 97V95o68n22d72r66a30c23e80k 7255421363400

Je mi zle z některých příspěvků od chytráků, kteří nezvládnou řídit ani koloběžku ...... vím , že pro mnohé to bude překvapení , ale já chápu že se tohle může stát .... a ruku na srdce - kdo z vás v práci občas neudělá nějakou chybu ?? Chybujeme každý, akorát u náklaďáku je to takhle vidět !!

0/−4
27.8.2016 5:13

P90e32t98r 36V30o43n60d72r70a16c51e84k 7445901233160

Peter Vaňušanik mi dal mínus, protože ON žádné chyby nikdy nedělá ......

0/0
27.8.2016 6:41

I13v95a19n 60S45t77e34c56h 8881237767290

Toto je druh chybičky, kterou většina lidí udělá naštěstí jen jednou v životě. Druhou šanci již většinou nedostanou.

+1/0
28.8.2016 16:34

P10a75v94e21l 85Z32o26u30h52a80r 5718564464379

doufám,že si ten "šofér"pěkně natloukl šňupák vo volant. A příště se alespoň "přikrčí" u volantu;-D,když pojede pod mostem.

0/−2
26.8.2016 23:48

P89e27t37r 38Š74i17m17e77k 2299337746948

32 let jsem tam bydlel. Děje se to tu pořád. Značky všude, ale je to marne. Zrejme vzhledem k IQ jedinců, kteří jsou ve vozidlech mezi sedadlem a volantem. Aspoň, že stihl zastavit trať. Jsem zvědav, jak dlouho nebude jezdit vlak z Brna na Přerov. Jinak souhlas, že jednodušší by bylo go mostu a standardní vyska.

0/0
26.8.2016 22:52

P23e97t52r 47B16á66č40a 8835696395555

Jelikoz tam jezdim pravidelne a zrovna dneska jsem to kvuli tomuhle exotovi musel objizdet, tak vim, ze tam pokazde vzdycky aspon jednou potkam nakladak a divim se tomu, ze tam vubec projede. Tenhle ma o metr vyssi kontejner nez kabinu, ten most uz je videt z dalky, ze je mensi, je tam myslim snad 3,2 psano nebo kolik psano a ne, vpali to tam jak kdyby se nechumelilo myslitel.

Pri tom to znaceni mostu je tam siroko daleko dopredu psane z obou stran. Hroznej problem jet pres Kojetin a najet o 5 km navic mozna ani ne.

+3/0
26.8.2016 18:46

A72l57e68š 95J84a60n24á46č13e98k 3493434386603

Já jezdit s náklaďákem tak těch mostů to odnese víc. Jezdím s osobáky takže výšku neřeším a za volantem náklaďáku bych na to zapomněl hned.

0/−2
26.8.2016 18:37

M84a11r22t80i32n 56K71a46d90l19e28c 5761145743154

no jo, ale zaměstnavatel by je měl pravidelně školit, aby přesně věděli s čim jedou, kde projedou... To je jako kdybych se já v práci snažil něco svářet tejden žehličkou a nic jinýho nedělal. Taky bych nadělal spoustu škody. ;-D

+1/0
26.8.2016 19:01

R26a62d66e59k 70Č63e80r16v20e31n26k14a 5854711944722

v klidu, viděl jsem exota co se pokoušel vecpat do podzemních garáží i s kolama na střeše;-)

+4/0
26.8.2016 20:23

J63i23n85d31ř64i28c12h 47Š82k83o36p66e58k 4775181550495

tak cca 50 m před každým mostem by měla být konstrukce z traverz o kterou by se tito profíci zarazili včas

+10/0
26.8.2016 18:24

J40a86n 46F82r82o66l95í14k 6936110585154

V jiných zemích je běžné, že před mostem je konstrukce nesoucí koule na řetězích což je takové dobré upozornění, že neprojedete. Nikdo se to tam nenamáhá řešit školením, protože to je na dvě věci.

+5/0
26.8.2016 19:49

J51i84n73d94ř45i63c62h 28Š52k50o97p59e28k 4755851370235

to je u nás taky. Ale nic to neřeší, i přes takovou signalizaci jsou někteří schopni nacpat se pod most

+1/0
26.8.2016 23:28

J57o42s23e70f 63Š55e83m58e88l80í55k 7889271690267

Tak co pane řidiči, uvízli jsme, uvízli?

Ale kdepak, pane příslušníku, vezu most a došla mi nafta.

+6/0
26.8.2016 18:11

M52a42r40e98k 61G70a22j23d54a 4363954896882

Na toto by mělo být obecné ohrožení. Kdyby zrovna jel vlak ... Ani nedomýšlet.

+3/−1
26.8.2016 17:09

M86i64r16e80k 68G89a46j68e45r 5431876389880

Nebylo by levnejsi ten prujezd pod mostem zvednout o 25 cm nez ho kazdy rok opravovat? Ano, musel by se vyprojektovat a postavit novy, s nizsim prurezem.

+3/−1
26.8.2016 16:12

R46a56d82e17k 38J35a79n80a16t85a 9445866744522

1) zvednutí mostu je drahé, musí se zvednou u trať v poměrně velké délce, když už, tak snižit vozovku

2) zvednutí mostu by platil kraj či stát. Opravu mostu platí pojišťovna toho řidiče z povinného ručení.

+2/−2
26.8.2016 17:20

M44a28r68c43e67l 64Š94e70v34č73í74k 9305373331560

stačilo by nainštalovať pred most dva stĺpy, medzi ne natiahnuť reťaz vo výške mosta a keby bolo auto vyššie, tak by zničilo maximálne túto "mierku"

+6/0
26.8.2016 18:02

J17a97r52o69s71l33a65v 40L47e97b70e20d17a 3806779717920

Při intelektuální úrovni takovýchto řidičů asi nezbude nic jiného, než před každý podjezd postavit v dostatečné vzdálenosti šibenice s traverzou, aby ho ta rána probudila dřív, než do podjezdu vjede.

+20/−1
26.8.2016 15:38

F92r46a11n50t76i10s30e73k 93M75i31k18e41s 8183977550342

Ono se to tak nekde dela z retizku.

0/0
26.8.2016 15:40

R97o86m91a26n 13P29o77l86á31č45e95k 5546879895

Zkušenost z Prahy... Nepomáhá... Oni to objedou s tím, že tam je rezerva...

+3/0
26.8.2016 15:42

J55a12n 80S36v89o31b16o40d97a 6321952770576

Na videu je stejně většina RZ vidět... 4AY 11xx

+1/0
26.8.2016 15:28

B44o31h15u89m72i63l 82M81i90c79h76a89l 3265334625551

No a? To jen znamená, že sídlo firmy je v Praze.

+1/0
27.8.2016 7:22

M64i33l28a15n 84V74á16c59h80a 2172340280679

Za volantem kamionu dnes sedí kdejaká tykev. :-/

+19/−1
26.8.2016 15:25

M88a68r29t34i71n 43K64ř25í54ž 9333892150187

Tak kdyby nebyl tykev, neřídil by kamion, že...

0/−5
26.8.2016 15:40

M64a32r14t46i72n 97K52ř83í42ž 9983762710717

Já si myslím, že člověk, který neumí číst, by neměl mít řidičské oprávnění na žádné motorové vozidlo.

+17/−1
26.8.2016 15:23

P68e25t55r 19K65a39r64a23f11i20á56t 3650547886970

Možná, že ten pakůň jel podle navigace pro osobáky ;-D. Je to ale kus hovězího.

+7/−1
26.8.2016 15:17

M40i19c98h37a10l 76C19h83a54l43u43p35a 6748820559683

V navigacích je seznam mostů a jejich výšek?

0/−2
26.8.2016 15:43

M51a61r98t73i49n 68K45ř67í60ž 9493932630217

jsou speciální mapy pro kamiony, ano.

+8/0
26.8.2016 15:49

J57i80n28d18ř53i53c33h 98Š48k70o93p59e40k 4115741310135

ano, navi pro kamiony to zohlední

+1/0
26.8.2016 18:51

P88a39v54e51l 14B13r54n25a 1582703731416

http://www.cd.cz/omezeniprovozu/mimoradnost.php?mid=3003

Jaký je rozdíl jestli někdo postaví náklaďák na přejezd a jiný strhne most ?

+4/0
26.8.2016 15:16

B76o60h82u55m72i96l 62M24i27c31h39a32l 3695124905141

V délce opravy a výši škody?

+1/0
27.8.2016 8:07

J24o18s67e69f 45J57ů60z63a 1188698523777

A teď si představte, že by k mostu právě přijížděl rychlík.

+6/0
26.8.2016 15:11

R72a91d94e82k 58P67l71a20ň21a13n67s13k22ý 3166845679100

Panáček asi nejel zrovna pomalu, když se mu podaří posunou most 1,8 metru...to, že nekouká na značky je věc druhá.

+11/−1
26.8.2016 15:10

R31i80c11h21a50r11d 49P13l13o94č29i98c28a 7468120530833

Keby trochu viac pridal plyn, tak ho mohol rovno odviezť do kovošrotu.

+6/0
26.8.2016 15:09

O51l34d35ř55i73c11h 40J79a91n20e49č63e56k 8389716923621

Za tohle by mu měli sebrat na 10 let řidičák! Předpokládám ale, že dostane 2 tisíce pokutu, škodu zaplatí pojišťovna a hotovo.

Jak je možné, že třeba v Rakousku se nic takového neděje?! Že by tvrdými tresty, kvůli nimž si to řidiči vůbec netroufnou? Anebo tak tvrdou regulací pohybu kamionů (zákaz tranzitu mimo dálnice), že k tomu vlastně vůbec nemůže dojít? Jak to, že to jinde v EU jde a v ČR ne?!

+10/−3
26.8.2016 15:08

V86l87a51d65i32m90í54r 79M54o71k52e21r92s65k64ý 7597372648608

Je to vůl!! Předpokládám, že výška byla avizována na dopravní značce.

+18/−1
26.8.2016 15:04

M41i53c57h78a69l 40C57h89a98l48u55p65a 6578150649593

Minimálně je jedna vidět na tom mostu. Ale třeba si toho nevšiml nebo byl vyšší než normálně a myslel, že se tam vejde.

0/0
26.8.2016 15:42

J24i12r28i 29R42u80s75n28o39k 4875682987543

V USA maji krasne cedule, na nichz je text: Trefis-li tuto ceduli, trefis i tamhleten most :-)

http://tinalewisrowe.com/wp-content/uploads/2012/01/If-you-hit-this-sign-you-will-hit-that-bridge.jpg

+5/0
26.8.2016 16:23

J84a14r29o73s20l61a18v 38R18y80c34h74t11e54c40k98ý 5157938155379

To je skvělý.

btw 3,6 metru to moc kaionů nemá a nebo jo?

0/0
26.8.2016 17:58

K16a49r57e19l 45L27a60n77g39r 2492817710578

jen namátkou tohle - jinak si dejte do googlu kamion výška 3,6 a uvidíte co vá zaplaví za obrázky

http://www.pozary.cz/clanek/60440-kamion-s-navesem-uvizl-v-tisnove-pod-zeleznicni-mostem-hasici-museli-nariznout-zdemolovanou-strechu/

0/0
26.8.2016 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.