Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO : Náklaďák narazil do železničního mostu, posunul ho o více než metr

Letos už potřetí museli hasiči a policisté vyjíždět k železničnímu mostu na kraji Němčic nad Hanou na Prostějovsku. Řidič dalšího nákladního auta zde projížděl s příliš vysokým nákladem a do mostu narazil. Následky jsou zdaleka nejvážnější, náraz posunul most o více než metr a škody jdou do milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B25o15r39i87s 13Š53i86r16o44k97ý 4385436941399

Tak jsem si vzpoměl na jednu příhodu.

Žil jsem v kraji, kde je poměrně hodně nízkých viaduktů.

U pošty jezdil tehdy starý pán se Š1203, a rozvážel balíky po těch trasách, kde byly ony nízké viadukty. S tou Š 1203 se pod ty viadukty vešel.

Ale vedení pošty mu chtělo udělati radost, tehdy jim přišly nové skříňové Avie, a jednu dostal ten pán. Marně protestoval, že to již dojezdí na té dodávce.

Další den naložil balíky do Avie, a vyrazil na trasu. Jen zapoměl, že sedí v poněkud vyšším voze, a měl by tedy zvoliti jinou trasu. Nestalo se. Nu, a jak vjel pod jeden nízký viadukt, kabina řidiče se tam vešla, ale nástavba zůstala ležet na zemi před tím viaduktem.

Další den již pán jezdil se svou Š1203.

+2/0
27.8.2016 12:29

B96o69r20i88s 91Š42i95r82o84k63ý 4755696171289

Inu je to tak, že dnes má noty na velké auto každý.

A výsledky jsou vidět dnes a denně.

+1/0
27.8.2016 11:26

J24o66s70e21f 61D78r73d94a 6130419562746

V počátcích devadesátek jsme vyrazili na zájezd do Paříže. Tehdy ukrutně moderním dvoupatrovým autobusem. Šofér zřejmě odkojený na Karose si to namířil do podzemních garáží pod La Défense. No a nevešel se tam o půl metru. Rána jak z děla, s betonovým překladem ve stropě garáží naštěstí nehnul, ale kus střechy se mu podařilo srolovat. Naštěstí nikoho nezranil. Čekali jsme tehdy na náhradní autobusy dva dny a užívali nočního života v Paříži...

0/0
27.8.2016 10:51

R13u84d34a 35S45l92a72v13í26k 5523478166401

Co je to vůbec za tu debilní zvyklost dávat tu značku o výšce až na most? Tenhle zákaz vjezdu by měl být na začátku silnice, ne někde uprostřed.

0/−1
27.8.2016 10:43

L39u74k42á29š 74N21a42j46m68a90n 9772364276805

Tak tenhle zákaz vjezdu je tam od Prostějova ještě navíc dvakrát ve vzdálenosti 4 KM a 200 metrů před mostem a v Němčicích 1 krát, ale tito ,, letci ́ ́ jedoucí zde ze skládky to prostě občas risknou a ti chytřejší před tímto mostem zastaví shodí kontejner a protáhnou ho pod ním a pak zase naloží.;-)

+1/0
27.8.2016 11:33

R25u64d12a 65S78l41a26v38í20k 5573598286821

Letci ze skládky mají 1x zákaz vjezdu 200m před mostem, kde prakticky není jak se otočit. Proč ta značka není u té křižovatky?

0/0
27.8.2016 12:10

M96i13r11o71s28l63a79v 32Z13i41k74m38u30n24d 6378442927558

I kdyby tam byla, tak si jí "profesionál" nebude všímat ...

+1/0
27.8.2016 15:07

I97v28a21n 56H47o23l85a68s 5747247118637

Taková "debilní zvyklost" zase až takovou zvyklostí není, obvykle je příslušná zákazová značka umístěna už na rozhodné křižovatce.

+1/0
30.8.2016 18:16

I83v69o 56D37o45s43t66á29l 8598722467588

konečně bychom se mohli poučit z Rumunska - tam před každým přejezdem (včetně polňaček) na elektrizované trati nebo podjezdem mají přes celou cestu kus masivní traverzy na pevných sloupech - a mají klid. Není to vzhledné, ale praktické ano!

Kdo teď zaplatí všechny škody, že trať zařazená do TEN-T bude několik dní až týdnů mimo provoz? A tím myslím všechny škody (nejen opravu mostu), včetně vícenákladů dopravců a to se ještě bohužel ve vnitru nevyplácí odškodnění cestujícím za promarněný čas ! Ten blb co tam s kamionem vjel to určitě nebude. Budem to my všichni :-(

+3/−1
27.8.2016 6:08

P22e33t36e37r 57V27a88ň93u26š12a60n10i70k 4497656876842

To je co za epicka hudba k tomu? 8-o;-D

+1/−1
27.8.2016 5:46

P58e88t65r 30V48o57n15d80r91a77c93e77k 7735951353800

Je mi zle z některých příspěvků od chytráků, kteří nezvládnou řídit ani koloběžku ...... vím , že pro mnohé to bude překvapení , ale já chápu že se tohle může stát .... a ruku na srdce - kdo z vás v práci občas neudělá nějakou chybu ?? Chybujeme každý, akorát u náklaďáku je to takhle vidět !!

0/−4
27.8.2016 5:13

P62e44t23r 86V58o20n56d35r17a47c80e19k 7555651953760

Peter Vaňušanik mi dal mínus, protože ON žádné chyby nikdy nedělá ......

0/0
27.8.2016 6:41

I78v43a10n 82S80t37e72c75h 8311557657490

Toto je druh chybičky, kterou většina lidí udělá naštěstí jen jednou v životě. Druhou šanci již většinou nedostanou.

+1/0
28.8.2016 16:34

P93a25v52e15l 34Z29o18u14h51a10r 5368474424409

doufám,že si ten "šofér"pěkně natloukl šňupák vo volant. A příště se alespoň "přikrčí" u volantu;-D,když pojede pod mostem.

0/−2
26.8.2016 23:48

P23e11t75r 94Š35i35m81e26k 2979407956528

32 let jsem tam bydlel. Děje se to tu pořád. Značky všude, ale je to marne. Zrejme vzhledem k IQ jedinců, kteří jsou ve vozidlech mezi sedadlem a volantem. Aspoň, že stihl zastavit trať. Jsem zvědav, jak dlouho nebude jezdit vlak z Brna na Přerov. Jinak souhlas, že jednodušší by bylo go mostu a standardní vyska.

0/0
26.8.2016 22:52

P10e34t71r 47B64á13č54a 8175406905945

Jelikoz tam jezdim pravidelne a zrovna dneska jsem to kvuli tomuhle exotovi musel objizdet, tak vim, ze tam pokazde vzdycky aspon jednou potkam nakladak a divim se tomu, ze tam vubec projede. Tenhle ma o metr vyssi kontejner nez kabinu, ten most uz je videt z dalky, ze je mensi, je tam myslim snad 3,2 psano nebo kolik psano a ne, vpali to tam jak kdyby se nechumelilo myslitel.

Pri tom to znaceni mostu je tam siroko daleko dopredu psane z obou stran. Hroznej problem jet pres Kojetin a najet o 5 km navic mozna ani ne.

+3/0
26.8.2016 18:46

A75l83e36š 56J90a35n77á17č62e49k 3503244706983

Já jezdit s náklaďákem tak těch mostů to odnese víc. Jezdím s osobáky takže výšku neřeším a za volantem náklaďáku bych na to zapomněl hned.

0/−2
26.8.2016 18:37

M35a30r39t66i76n 26K21a19d80l29e83c 5421135453334

no jo, ale zaměstnavatel by je měl pravidelně školit, aby přesně věděli s čim jedou, kde projedou... To je jako kdybych se já v práci snažil něco svářet tejden žehličkou a nic jinýho nedělal. Taky bych nadělal spoustu škody. ;-D

+1/0
26.8.2016 19:01

R35a98d32e16k 10Č20e97r77v90e90n30k32a 5424121584202

v klidu, viděl jsem exota co se pokoušel vecpat do podzemních garáží i s kolama na střeše;-)

+4/0
26.8.2016 20:23

J11i47n38d82ř24i49c62h 73Š82k65o13p17e72k 4575311420835

tak cca 50 m před každým mostem by měla být konstrukce z traverz o kterou by se tito profíci zarazili včas

+10/0
26.8.2016 18:24

J69a24n 50F90r63o98l25í31k 6606750855954

V jiných zemích je běžné, že před mostem je konstrukce nesoucí koule na řetězích což je takové dobré upozornění, že neprojedete. Nikdo se to tam nenamáhá řešit školením, protože to je na dvě věci.

+5/0
26.8.2016 19:49

J78i69n73d41ř64i16c50h 76Š84k45o57p33e43k 4175901150425

to je u nás taky. Ale nic to neřeší, i přes takovou signalizaci jsou někteří schopni nacpat se pod most

+1/0
26.8.2016 23:28

J68o87s48e72f 87Š17e28m46e48l23í60k 7639721760777

Tak co pane řidiči, uvízli jsme, uvízli?

Ale kdepak, pane příslušníku, vezu most a došla mi nafta.

+6/0
26.8.2016 18:11

M18a48r12e90k 61G54a93j26d91a 4883234216682

Na toto by mělo být obecné ohrožení. Kdyby zrovna jel vlak ... Ani nedomýšlet.

+3/−1
26.8.2016 17:09

M39i54r82e53k 16G25a12j60e15r 5801586129840

Nebylo by levnejsi ten prujezd pod mostem zvednout o 25 cm nez ho kazdy rok opravovat? Ano, musel by se vyprojektovat a postavit novy, s nizsim prurezem.

+3/−1
26.8.2016 16:12

R16a82d16e30k 17J39a59n69a54t85a 9425846534322

1) zvednutí mostu je drahé, musí se zvednou u trať v poměrně velké délce, když už, tak snižit vozovku

2) zvednutí mostu by platil kraj či stát. Opravu mostu platí pojišťovna toho řidiče z povinného ručení.

+2/−2
26.8.2016 17:20

M49a43r53c77e27l 45Š62e10v20č33í85k 9485283231560

stačilo by nainštalovať pred most dva stĺpy, medzi ne natiahnuť reťaz vo výške mosta a keby bolo auto vyššie, tak by zničilo maximálne túto "mierku"

+6/0
26.8.2016 18:02

J43a31r41o58s69l86a42v 85L67e15b81e19d20a 3836679507670

Při intelektuální úrovni takovýchto řidičů asi nezbude nic jiného, než před každý podjezd postavit v dostatečné vzdálenosti šibenice s traverzou, aby ho ta rána probudila dřív, než do podjezdu vjede.

+20/−1
26.8.2016 15:38

F62r91a62n27t60i13s41e66k 32M15i72k81e44s 8673217450232

Ono se to tak nekde dela z retizku.

0/0
26.8.2016 15:40

R21o64m10a35n 82P44o16l57á85č71e45k 5366519265

Zkušenost z Prahy... Nepomáhá... Oni to objedou s tím, že tam je rezerva...

+3/0
26.8.2016 15:42

J51a82n 27S85v35o60b38o81d28a 6101912460816

Na videu je stejně většina RZ vidět... 4AY 11xx

+1/0
26.8.2016 15:28

B68o13h32u46m69i72l 96M72i12c49h42a78l 3565554685741

No a? To jen znamená, že sídlo firmy je v Praze.

+1/0
27.8.2016 7:22

M40i95l39a79n 88V30á97c26h81a 2852840830389

Za volantem kamionu dnes sedí kdejaká tykev. :-/

+19/−1
26.8.2016 15:25

M46a98r43t45i62n 47K53ř62í34ž 9743622540527

Tak kdyby nebyl tykev, neřídil by kamion, že...

0/−5
26.8.2016 15:40

M49a42r84t16i77n 14K69ř17í86ž 9143622660917

Já si myslím, že člověk, který neumí číst, by neměl mít řidičské oprávnění na žádné motorové vozidlo.

+17/−1
26.8.2016 15:23

P47e14t15r 64K83a87r22a43f65i49á98t 3420937186250

Možná, že ten pakůň jel podle navigace pro osobáky ;-D. Je to ale kus hovězího.

+7/−1
26.8.2016 15:17

M21i15c30h75a34l 45C80h65a41l75u17p79a 6248310589933

V navigacích je seznam mostů a jejich výšek?

0/−2
26.8.2016 15:43

M79a78r69t98i48n 57K69ř89í74ž 9413192820917

jsou speciální mapy pro kamiony, ano.

+8/0
26.8.2016 15:49

J85i72n83d95ř54i94c80h 83Š85k41o56p66e48k 4735881760175

ano, navi pro kamiony to zohlední

+1/0
26.8.2016 18:51

P97a22v17e55l 28B63r33n18a 1752633451406

http://www.cd.cz/omezeniprovozu/mimoradnost.php?mid=3003

Jaký je rozdíl jestli někdo postaví náklaďák na přejezd a jiný strhne most ?

+4/0
26.8.2016 15:16

B10o92h36u97m72i55l 12M33i83c68h35a76l 3205934465231

V délce opravy a výši škody?

+1/0
27.8.2016 8:07

J42o98s82e80f 23J66ů42z96a 1758468673197

A teď si představte, že by k mostu právě přijížděl rychlík.

+6/0
26.8.2016 15:11

R59a86d77e41k 45P53l84a48ň30a67n75s28k85ý 3526335389850

Panáček asi nejel zrovna pomalu, když se mu podaří posunou most 1,8 metru...to, že nekouká na značky je věc druhá.

+11/−1
26.8.2016 15:10

R39i44c34h26a19r75d 75P79l64o26č43i59c39a 7328350860913

Keby trochu viac pridal plyn, tak ho mohol rovno odviezť do kovošrotu.

+6/0
26.8.2016 15:09

O72l96d90ř92i41c66h 18J97a92n73e33č64e93k 8699436133201

Za tohle by mu měli sebrat na 10 let řidičák! Předpokládám ale, že dostane 2 tisíce pokutu, škodu zaplatí pojišťovna a hotovo.

Jak je možné, že třeba v Rakousku se nic takového neděje?! Že by tvrdými tresty, kvůli nimž si to řidiči vůbec netroufnou? Anebo tak tvrdou regulací pohybu kamionů (zákaz tranzitu mimo dálnice), že k tomu vlastně vůbec nemůže dojít? Jak to, že to jinde v EU jde a v ČR ne?!

+10/−3
26.8.2016 15:08

V45l12a42d92i49m20í12r 61M79o36k51e88r90s45k50ý 7407922798368

Je to vůl!! Předpokládám, že výška byla avizována na dopravní značce.

+18/−1
26.8.2016 15:04

M47i91c97h76a26l 28C26h11a52l25u70p55a 6108550289853

Minimálně je jedna vidět na tom mostu. Ale třeba si toho nevšiml nebo byl vyšší než normálně a myslel, že se tam vejde.

0/0
26.8.2016 15:42

J32i54r98i 32R85u88s41n60o40k 4655192127383

V USA maji krasne cedule, na nichz je text: Trefis-li tuto ceduli, trefis i tamhleten most :-)

http://tinalewisrowe.com/wp-content/uploads/2012/01/If-you-hit-this-sign-you-will-hit-that-bridge.jpg

+5/0
26.8.2016 16:23

J82a34r10o89s16l65a27v 46R34y26c73h33t18e59c46k19ý 5797518425719

To je skvělý.

btw 3,6 metru to moc kaionů nemá a nebo jo?

0/0
26.8.2016 17:58

K58a27r85e92l 56L49a58n60g46r 2462597180248

jen namátkou tohle - jinak si dejte do googlu kamion výška 3,6 a uvidíte co vá zaplaví za obrázky

http://www.pozary.cz/clanek/60440-kamion-s-navesem-uvizl-v-tisnove-pod-zeleznicni-mostem-hasici-museli-nariznout-zdemolovanou-strechu/

0/0
26.8.2016 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.