Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy

Boj o závory na dvou nebezpečných přejezdech svádějí v Postřelmově na Šumpersku. Zatím však marně. Ačkoli jde o přejezdy, přes které nejezdí tranzitní doprava, stalo se zde v poslední době pět nehod, včetně havárie, při níž zahynul zaměstnanec obecního úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a50n 31Z42e32m45a66n 1636595424966

Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?

0/0
7.9.2016 8:45

P78e16t65r 31P22i24d38r67m95a60n55n 7911783715683

Ne.

+1/0
11.10.2016 16:33

P13e28t33r 65Ž39á33k 1368912495329

Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...

0/0
7.9.2016 8:28

P98a72v98e42l 62K74r24a25l 4788629389692

Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?

0/0
24.9.2016 18:19

P67a94v58e81l 84R61e31z44n93i39c62e60k 3755634444352

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
3.9.2016 15:21

R75o66m54a78n 72V80í88c25e64n67e63c 2969802778632

Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.

0/0
3.9.2016 18:53

J92a16n 73Z58e65m69a80n 1516505404286

Řidiče, který nerespektuje světelnou a akustickou výstrahu na přejezdu, mi ani není líto. Škoda peněz za závory.

0/0
7.9.2016 8:38

P87e14t43r 45P81i85d20r78m89a12n94n 7831893945233

Jednodušší by bylo zrušit trať,a blbové budou v bezpečí.

0/0
11.10.2016 16:34

J68i66ř29í 92S67t46r23ž60í98n66e69k 4896859682

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
2.9.2016 13:54
Foto

M15i85r13o38s41l62a11v 20D31v32o81ř20á69k 4972726899209

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.

Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.

+1/0
2.9.2016 17:16

M89i67r70o56s22l84a30v 47Š59i51m89á81k 8454246261302

Tak pane, a teď zbývá jen zvednout pr*el a jet se na to místo skutečně podívat. Normy nechte doma a sedněte si do auta a zkuste si ty přejezdy za ten den návštěvy několikrát projet.

0/−1
24.9.2016 22:52

J92i30ř95í 19S79t61r62ž60í67n55e97k 4706849362

Nezlobte se na mně ale každý kdo se přibližuje ke zmiňovanému přejezdu je hned několika způsobama informovaný, že někde poblíž je přejezd. Jednak je to dopravním značením, jednak je vidět protihluková stěna a nad ní trakční vedení. A to nepočítám, že v některých místech jsou vidět návěstidla. Takže informaci o tom že je v blízkosti přejezd mám. Nevím jak vy, ale já tuto informaci ve svém mozku zpracuju a očekávám co se bude dít. Výstražníky jsou vidět ze všech směrů, ze kterých se dá k přejezdu přijet. Pravda je, že třeba hned není vidět světlo - to když jsem v ulici Spojovací bezprostředně vedle protihlukové stěny. Výstražník ale vidím - i když z boku. Teď už jen zjistit, co na výstražnících svítí a podle toho se uvidí. Nevidím žádné světlo - zařízení může být v anulaci (vlak projel přejezdem, skončila výstraha a vlak odjíždí od přejezdu - ale je ještě blízko) nebo může být přejezd v poruše.To znamená, že k přejezdu se může blížit vlak a v tom případě jedu pomalu (podle toho jak daleko po kolejích vidím), klidně před kolejema zastavím a rozhlídnu se, jestli můžu dál. Pokud vidím červená světla tak to se k přejezdu blíží vlak, takže zastavím. A jedině tehdy, když vidím bílé světlo pozitivní signalizace tak jedu téměř bez obav přes přejezd nějakou normální rychlostí (povoleno je 50 km/hod, ale pokud přejezd neznám tak asi pomaleji). Taky argument že je před přejezdem křižovatka a já nemám čas zjistit, co svítí na výstražníku je výmluva. Nezdá se mi pravděpodobné, že ulicí Nová/Zahradní projíždí nepřetržitý proud vozidel, který by mně nutil při vjezdu z ulice spojovací dělat nějaké nebezpečné manévry.

Pokud si někdo myslí, že doplnění závor na tomto přejezdu absolutně odstraní možnost nehody, tak klidně může. Znovu opakuju - pokud někdo nebude respektovat světla a bude se řídit jenom závorama, vůbec nic to neřeší - může se ocitnout zavřený mezi závorama v době, kdy tam nebude sám ale bude tam tam s ním vlak.

0/0
4.10.2016 18:40
Foto

M53a62r36t76i58n 98R27o97t58t72e28r 2175932129597

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
2.9.2016 8:48

D48a85v66i93d 48D15o52b93e11š 3195162177

Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.

https://goo.gl/yFALMW

Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?

+3/0
2.9.2016 10:11
Foto

M94a54r38t32i75n 73R24o46t29t19e47r 2675312759317

V opravdu nepřehledných místech by podle mě ty závory zkrátka být měly. Ale souhlasím, že světlo taky samozřejmě jasně indikuje stav.

0/0
2.9.2016 11:07

O46l46d61ř53i68c57h 17Š35t59ě83p28á42n14e57k 7832816566884

Takže podle vás, když svítí červená a vy nevidíte jestli něco jede , tak tam raději vjedete? Běžte vrátit řidičák.

+1/0
5.9.2016 0:01

O20l89d62ř27i88c84h 27Š37t44ě82p28á75n29e35k 7272386306564

Výhled nevýhled, svítí li červené světlo, vjede tam jen idiot a to už je pak jedno, jestli přežije nebo ne.

+1/0
5.9.2016 0:00

M64i57c61h48a47l 46P13a71l90e55č81e42k 2711358642204

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
2.9.2016 7:59
Foto

M41i64r41o82s28l71a68v 50D29v72o51ř40á18k 4972166869289

Rv Rv Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.

0/−3
2.9.2016 11:58
Foto

P62e34t91r 40P58r50o25c79h85á22z35k81a 3612506562504

Pan Paleček má pravdu. Přejezdy odpovídají normám. Jsou vybaveny výstražnou světelnou signalizací a s výrazněnými reflexními kříži. Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé. Ani jedna nehoda nevznikla chybou železnice, ale vždy chybou místních, kteří světla nerespektují. Pokud člověk vjede na blikající přejezd pak ho nejspíš ani závory nezastaví. Musely by být v provedení, které se nedá objet. Nelze k vůli inteligenci pár jedinců utrácet peníze použitelné jinde. Pokud chce obec nadstandartní zabezpečení bude si muset opravdu sama připlatit se svého. Možná levnější a jednodušší by bylo, kdyby si najala lektora, který proškolí místní obyvatele a hlavně řidiče se znalosti dopravních předpisů a schování na přejezdu.

+4/0
2.9.2016 12:07
Foto

M63i25r84o73s87l73a46v 84D92v96o28ř73á60k 4412826569759

Drahý pane! Pokud jste někdy u tohoto přejezdu byl tak se velmi divím Vašemu umu.Máte pravdu, že v době nehody na tomto přejezdu byla vina motoristy. To souhlasím a velmi dobře ty lidi znám. Jen tvrdím, že takové zabezpečení přejezdu hned za křižovatkou je nešťastný a pro motoristy velmi nebezpečný,Ctím Vaše vzdělání, ale chyba není na straně obce ale na straně železnice. Myslíte si, že pokud by bylo tolik nehod co zažil tento přejezd na nějaké křižovatce tak ji rozhodně předělají.JEN ZDE JSOU ZARAŽENÉ VIDLE V KOPCE HNOJE NA ŽELEZNICI. Přiznat si spoluvinu je velice těžké hlavně u úředníků.

0/−1
2.9.2016 12:22
Foto

P55e53t71r 39P27r11o15c89h67á47z85k55a 3252476212114

Vážený pane, mou pracovní náplní je servis mimo jiné železničních kabelů. Pohybuji se tedy kolem železnice den co den. Mám tedy možnost sledovat jak se chovají řidiči, ale i chodci na přejezdech a na železnici. Pokud bychom vycházeli s toho, že každé místo, kde se dějí nehody se přestaví, obvykle jen k vůli hlouposti několika jedinců stát a provozovatel tratí by se nedoplatil. Výstraha na těchto přejezdech se spouští s dostatečným předstihem a tedy každý, opakuji každý řidič má dost času zastavit a počkat těch pár minut než vlak přejede. Řekněte mi prosím jediný rozumný důvod proč to někteří nedělají? Nelze srovnávat zabezpečený přejezd s křižovatkou kde je přednost upravena pouze dopravním značením a kde v případě špatného rozhledu může nastat nehoda. Tady je však situace jasná. svítí červená, stojím. Elementární požadavek a přeci ho někteří nedodrží. vzhledem k počtu nehod, se mi chce říct, že v Postřelmově je větší koncentrace nezodpovědných řidičů jak jinde v zemi. Tedy za předpokladu, že všichni byli s Postřelmova.

+3/0
2.9.2016 12:55
Foto

M83i66r43o89s11l53a74v 60D55v54o64ř52á95k 4162346809519

Když se pohybujete kolem železnice tak se stavte na tento přejezd podívat. Zjistíte, že někteří řidiči nemají s dostatečným předstihem vidět, že na přejezdu svítí červená.

0/−1
2.9.2016 17:20
Foto

P34e84t94r 12P78r34o96c83h67á97z15k97a 3982466812804

Na tom přejezdu jsem byl nesčíslně krát, naposledy nedávno.Pokud řidič jede rozumnou rychlostí, tedy do 50 km/hod tak nemá vůbec žádný problém v čas zastavit. Dal bych vám za pravdu, pokud by účastníci nehod byli odněkud s druhého konce republiky. Ti co tam havarovali jsou převážně místní a tam není žádná omluva. Zkrátka hazardovali a risk nevyšel. Bohužel.

+1/0
5.9.2016 16:26

J61a58n 56Z26e23m85a53n 1106965774716

Řidič má za povinnost sledovat dopravní situaci a tak by si měl i všimnout, že se blíží k železničnímu přejezdu a zvýšit pozornost i v případě, že červená světla neblikají. Možná by neškodilo dát k přejedu kameru a rovnou posílat pokuty těm, co přejeli na červenou a přežili.

0/0
7.9.2016 8:43
Foto

M55i49r46o71s41l61a73v 72D22v36o16ř80á87k 4192916269849

Pane! Zamyslel jste se někdy proč tyto střety vlaků s vozidly jsou jen z jedné strany přejezdu?

0/−1
2.9.2016 12:34
Foto

P75e55t57r 55P28r70o24c53h74á33z34k21a 3972506122804

Je celkem jedno, s které strany vjede řidič na přejezd ve výstraze. Pro tohle já nemám žádnou omluvu, pokud vy ano, pak se zastáváte hazardérů kteří riskují svůj život a životy dalších nevinných ve vlaku.

+2/0
2.9.2016 12:43

M55i35r38o28s60l43a66v 47Š72i18m67á35k 8524756381132

"Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé." - a to jsem sebral kde?

0/0
24.9.2016 22:53

J92i37ř24í 30E32n24g98l31i75š 1565869855501

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
2.9.2016 7:28
Foto

M47i11r37o64s78l16a63v 66D87v66o24ř22á89k 4182546619569

Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?

Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.

0/−2
2.9.2016 12:02

J28i32ř57í 95E17n14g23l86i60š 1335209385951

Přejezd je opatřen světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením schváleného typu. Už z principu věci nemůže být přejezd nebezpečný, stejně jako světelná křižovatka nemůže být nebezpečná.

Ostatní křižovatky jsou samozřejmě jiná kategorie.

+2/0
2.9.2016 12:06
Foto

M84i86r78o60s32l69a66v 97D86v95o31ř48á36k 4482576159199

Co mi řekneš k ostatním nebezpečným úsekům silnic?

0/−1
2.9.2016 12:32

J33i90ř75í 23E10n67g63l91i51š 1925329515911

Nevidím důvod vyjadřovat se k ostatním úsekům silnic, protože předmětem diskuze je železniční přejezd, u kterého starosta požaduje nadstandardní dovybavení ;-)

+2/0
2.9.2016 12:38

M55i39r55o58s69l39a35v 21Š56i32m90á89k 8304446601732

KAŽDÝ ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZD JE PŘEDEVŠÍM NEBEZPEČNÝ. A právě proto se snižuje riziko střetu různými opatřeními, signalizací, závorami apod. směrem k jakési teoretické nule. Zavřete-li nůž do šuplíku, pořád je to nebezpečný nůž.

0/0
24.9.2016 22:57

T68o77m73á38š 54Š23e86b47e29s71t85a 3217968395284

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
2.9.2016 7:17

P72e75t45r 14K75o18n79í89č87e75k 8834222435525

Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.

+1/0
2.9.2016 7:52

J31a20n 47V28a40l76o34u53c76h 6622117268680

Jenže přes 90% hluku pochází z podvozků, tudíž mít PHS až po úroveň střechy je hloupost a hlavně (při těch kilometrech) mrhání penězi.

+2/−1
2.9.2016 9:11

J20i50n66d48ř10i58c92h 72Š26k53o98p56e97k 4595961820505

přejezd je vybaven závorami, takže na vlak není nutné bezpodmínečně vidět v každém okamžiku

0/−4
2.9.2016 8:36
Foto

M77i39r73o14s75l49a75v 72D78v98o51ř47á31k 4672516749919

O kterém přejezdu píšete?? Nejste tak trochu mimo ???

+1/0
2.9.2016 12:04
Foto

P21e79t46r 18P45r22o83c59h58á92z92k29a 3832776742564

Na přejezdu se řídím světelnou signalizací a ne tím, zda vidím, nebo nevidím vlak. Pokud vám tohle není jasné, pak nemáte za volantem co dělat. Oba dva přejezdy velmi dobře znám.

+1/0
2.9.2016 12:11
Foto

M93i21r32o86s93l16a73v 27D71v36o79ř93á30k 4772326409159

Co prosím děláte pokud na světelnou signalisaci špatně vidíte a nebo máte možnost ji zaregistrovat na poslední chvíli? Vy jste doopravdy, že lidé co měli nehodu byli sebevrazi? Nebo co si myslíte o těch lidech?

0/−2
2.9.2016 12:25
Foto

P33e66t85r 13P13r68o93c61h29á25z89k82a 3782586242724

Výstražníky jsou vidět s dostatečné vzdálenosti, navíc je přejezd vybaven akustickou signalizací. Vyhláška také jasně říká, jakou rychlostí se řidič před a na přejezdu smí pohybovat. Ani jeden s těch přejezdů není o nic víc nebezpečný než tisíce dalších v této zemi. Ti lidé, kteří tam měli nehodu nedělali to, co dělat měli. Tedy nevěnovali se dostatečně řízení motorového vozidla, nesledovali dopravní značení, nerespektovali výstrahu. Bohužel se jim to stalo osudné. Moc mě to nepřekvapuje. Jsou tací, kteří klidně kličkují mezi závorami a za sebevrahy se také nepokládají.

+4/0
2.9.2016 12:59
Foto

M72i74r73o39s51l15a26v 73D71v90o72ř84á13k 4652386249709

Zde je jasno, že neznáte situaci ke které se vyjadřujete a mluvíte jen do větru.Drahý pane v těsné blízkosti je křižovatka a vozidla jedoucí po Spojovací ulici od nádraží která odbočují na přejezd světelnou signalizaci vidí na poslední chvíli. Chápu, že přejezd je postaven dle normy jen strohá norma nedokáže podchytit všechny aspekty. Proto tvrdím, že projektant onoho přejezdu je jen kancelářská figura která nerespektuje přírodní zákonitosti.Pravdou je že nehoda není náhoda a na oněch nehodách má též určitý podíl projektant.

0/−2
2.9.2016 17:09

T87o78m54á17š 69H89e18ř63m91á42n85e57k 7374887575

všechny světelné přejezdy jsou dělány s prodlevou na opuštění nejpomalejšího vozidla z prostoru přejezdu. Bývá to standardně několik desítek sekund, tzn že buď by se dotyční crascheři museli pohybovat vyloženě hlemíždím tempem aby od výstražníku nestihli opustit přejezd, nebo, což je téměř jisté, absolutně nerespektovali výstrahu a jeli na červenou. A pokud někdo bude tvrdit že si chudáci nevšimli světel a ospravedlňují to tím, aha, tak vlastně ono nedat přednost na stopce je taky ok, zastřelit člověka je taky v pořádku. S vámi obhajovateli těch bouralistů bych se vážně nikdy nechtěl na silnici i mimo ji potkat.

+1/0
2.9.2016 19:32
Foto

M30i78r57o15s57l66a74v 81D61v68o39ř40á77k 4302766259599

Máte pravdu. Takového člověka na silnice potkat se rovná pokažení celého dne. Mluvit o něčem čemu nerozumí a nechápe nedokáže člověk.

0/−1
2.9.2016 20:11
Foto

P61e67t18r 70P45r28o65c14h82á31z87k22a 3832866242624

Jak už jsem vám napsal, takřka ve všech případech nehod, šlo o místní, kteří danou situaci znají a o to víc by si měli dávat pozor. Většina spoléhá na to, že tam vlak nejede rychle a že to vyjde. Nevyjde, vítězem je tak jako ve všech případech vlak. Možná by stačilo dát na silnici zvýšený hrbol, který by je donutil snížit rychlost, případně tam dát 30 pokud tam už není. To je jediná věc se kterou si nejsem jistý.

+1/0
5.9.2016 16:29
Foto

M83i37r81o85s79l19a22v 31D13v72o55ř11á60k 4762846719659

Tam by podle mne dát jednak hrbol nebo dát další světla směrem na onu Spojovací ulici.Poněvadž v této křižovatce je prvně hlídat vozidla přijíždějící na křižovatku a pak hned je onen přejezd.Z druhé strany nejsou porušení o přejezdu vozidel jen od oné křižovatky.

prosím prohlédněte si: https://www.google.cz/maps/@49.9054782,16.9184227,3a,75y,186.69h,77.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1swB1CFXPslkijx601wmpnpw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
5.9.2016 18:22

T69o97m75á30š 48H59e42ř39m48á53n82e53k 7934487835

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
2.9.2016 6:59

T51o26m24á46š 48V42y72k80o58u94k49a42l 8551191122318

Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!

0/0
24.9.2016 23:47

J53i12n50d28ř26i26c86h 63Š87k32o52p50e69k 4685471580785

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
2.9.2016 6:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.