Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy

Boj o závory na dvou nebezpečných přejezdech svádějí v Postřelmově na Šumpersku. Zatím však marně. Ačkoli jde o přejezdy, přes které nejezdí tranzitní doprava, stalo se zde v poslední době pět nehod, včetně havárie, při níž zahynul zaměstnanec obecního úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a43n 93Z97e16m86a73n 1596675524776

Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?

0/0
7.9.2016 8:45

P65e57t40r 56P14i90d32r64m76a17n20n 7931283945533

Ne.

+1/0
11.10.2016 16:33

P73e97t97r 97Ž38á77k 1718112655119

Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...

0/0
7.9.2016 8:28

P21a69v54e91l 91K24r91a83l 4718979369662

Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?

0/0
24.9.2016 18:19

P73a68v54e98l 98R38e95z95n49i74c12e61k 3225754614682

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
3.9.2016 15:21

R23o98m92a55n 73V54í91c30e76n71e84c 2919282198562

Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.

0/0
3.9.2016 18:53

J96a26n 16Z33e38m53a38n 1786435144696

Řidiče, který nerespektuje světelnou a akustickou výstrahu na přejezdu, mi ani není líto. Škoda peněz za závory.

0/0
7.9.2016 8:38

P61e45t66r 91P79i26d62r33m69a72n14n 7801913285753

Jednodušší by bylo zrušit trať,a blbové budou v bezpečí.

0/0
11.10.2016 16:34

J33i31ř37í 52S14t76r39ž28í15n44e15k 4516329242

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
2.9.2016 13:54
Foto

M84i30r59o50s14l92a55v 63D83v91o68ř39á94k 4492826929459

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.

Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.

+1/0
2.9.2016 17:16

M24i15r61o30s16l50a89v 10Š91i31m27á61k 8564736731392

Tak pane, a teď zbývá jen zvednout pr*el a jet se na to místo skutečně podívat. Normy nechte doma a sedněte si do auta a zkuste si ty přejezdy za ten den návštěvy několikrát projet.

0/−1
24.9.2016 22:52

J18i84ř51í 53S39t87r35ž30í68n47e44k 4836739812

Nezlobte se na mně ale každý kdo se přibližuje ke zmiňovanému přejezdu je hned několika způsobama informovaný, že někde poblíž je přejezd. Jednak je to dopravním značením, jednak je vidět protihluková stěna a nad ní trakční vedení. A to nepočítám, že v některých místech jsou vidět návěstidla. Takže informaci o tom že je v blízkosti přejezd mám. Nevím jak vy, ale já tuto informaci ve svém mozku zpracuju a očekávám co se bude dít. Výstražníky jsou vidět ze všech směrů, ze kterých se dá k přejezdu přijet. Pravda je, že třeba hned není vidět světlo - to když jsem v ulici Spojovací bezprostředně vedle protihlukové stěny. Výstražník ale vidím - i když z boku. Teď už jen zjistit, co na výstražnících svítí a podle toho se uvidí. Nevidím žádné světlo - zařízení může být v anulaci (vlak projel přejezdem, skončila výstraha a vlak odjíždí od přejezdu - ale je ještě blízko) nebo může být přejezd v poruše.To znamená, že k přejezdu se může blížit vlak a v tom případě jedu pomalu (podle toho jak daleko po kolejích vidím), klidně před kolejema zastavím a rozhlídnu se, jestli můžu dál. Pokud vidím červená světla tak to se k přejezdu blíží vlak, takže zastavím. A jedině tehdy, když vidím bílé světlo pozitivní signalizace tak jedu téměř bez obav přes přejezd nějakou normální rychlostí (povoleno je 50 km/hod, ale pokud přejezd neznám tak asi pomaleji). Taky argument že je před přejezdem křižovatka a já nemám čas zjistit, co svítí na výstražníku je výmluva. Nezdá se mi pravděpodobné, že ulicí Nová/Zahradní projíždí nepřetržitý proud vozidel, který by mně nutil při vjezdu z ulice spojovací dělat nějaké nebezpečné manévry.

Pokud si někdo myslí, že doplnění závor na tomto přejezdu absolutně odstraní možnost nehody, tak klidně může. Znovu opakuju - pokud někdo nebude respektovat světla a bude se řídit jenom závorama, vůbec nic to neřeší - může se ocitnout zavřený mezi závorama v době, kdy tam nebude sám ale bude tam tam s ním vlak.

0/0
4.10.2016 18:40
Foto

M89a45r22t98i90n 46R69o92t77t78e69r 2505212709387

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
2.9.2016 8:48

D12a36v28i93d 10D85o64b40e48š 3155352787

Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.

https://goo.gl/yFALMW

Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?

+3/0
2.9.2016 10:11
Foto

M41a61r68t15i15n 36R20o41t81t49e57r 2815372699257

V opravdu nepřehledných místech by podle mě ty závory zkrátka být měly. Ale souhlasím, že světlo taky samozřejmě jasně indikuje stav.

0/0
2.9.2016 11:07

O16l72d82ř88i75c63h 90Š66t20ě26p89á73n94e35k 7142726926644

Takže podle vás, když svítí červená a vy nevidíte jestli něco jede , tak tam raději vjedete? Běžte vrátit řidičák.

+1/0
5.9.2016 0:01

O66l37d41ř18i72c63h 23Š10t39ě56p62á78n45e65k 7392696576674

Výhled nevýhled, svítí li červené světlo, vjede tam jen idiot a to už je pak jedno, jestli přežije nebo ne.

+1/0
5.9.2016 0:00

M65i26c58h25a49l 94P58a88l25e61č24e15k 2761768632274

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
2.9.2016 7:59
Foto

M70i41r83o97s98l28a74v 75D33v44o13ř40á79k 4342436359779

Rv Rv Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.

0/−3
2.9.2016 11:58
Foto

P45e16t75r 15P50r86o46c59h83á48z60k84a 3332786852244

Pan Paleček má pravdu. Přejezdy odpovídají normám. Jsou vybaveny výstražnou světelnou signalizací a s výrazněnými reflexními kříži. Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé. Ani jedna nehoda nevznikla chybou železnice, ale vždy chybou místních, kteří světla nerespektují. Pokud člověk vjede na blikající přejezd pak ho nejspíš ani závory nezastaví. Musely by být v provedení, které se nedá objet. Nelze k vůli inteligenci pár jedinců utrácet peníze použitelné jinde. Pokud chce obec nadstandartní zabezpečení bude si muset opravdu sama připlatit se svého. Možná levnější a jednodušší by bylo, kdyby si najala lektora, který proškolí místní obyvatele a hlavně řidiče se znalosti dopravních předpisů a schování na přejezdu.

+4/0
2.9.2016 12:07
Foto

M28i94r97o85s59l68a46v 50D82v91o15ř90á27k 4182906289889

Drahý pane! Pokud jste někdy u tohoto přejezdu byl tak se velmi divím Vašemu umu.Máte pravdu, že v době nehody na tomto přejezdu byla vina motoristy. To souhlasím a velmi dobře ty lidi znám. Jen tvrdím, že takové zabezpečení přejezdu hned za křižovatkou je nešťastný a pro motoristy velmi nebezpečný,Ctím Vaše vzdělání, ale chyba není na straně obce ale na straně železnice. Myslíte si, že pokud by bylo tolik nehod co zažil tento přejezd na nějaké křižovatce tak ji rozhodně předělají.JEN ZDE JSOU ZARAŽENÉ VIDLE V KOPCE HNOJE NA ŽELEZNICI. Přiznat si spoluvinu je velice těžké hlavně u úředníků.

0/−1
2.9.2016 12:22
Foto

P37e41t69r 87P21r29o53c47h47á24z79k23a 3892986652274

Vážený pane, mou pracovní náplní je servis mimo jiné železničních kabelů. Pohybuji se tedy kolem železnice den co den. Mám tedy možnost sledovat jak se chovají řidiči, ale i chodci na přejezdech a na železnici. Pokud bychom vycházeli s toho, že každé místo, kde se dějí nehody se přestaví, obvykle jen k vůli hlouposti několika jedinců stát a provozovatel tratí by se nedoplatil. Výstraha na těchto přejezdech se spouští s dostatečným předstihem a tedy každý, opakuji každý řidič má dost času zastavit a počkat těch pár minut než vlak přejede. Řekněte mi prosím jediný rozumný důvod proč to někteří nedělají? Nelze srovnávat zabezpečený přejezd s křižovatkou kde je přednost upravena pouze dopravním značením a kde v případě špatného rozhledu může nastat nehoda. Tady je však situace jasná. svítí červená, stojím. Elementární požadavek a přeci ho někteří nedodrží. vzhledem k počtu nehod, se mi chce říct, že v Postřelmově je větší koncentrace nezodpovědných řidičů jak jinde v zemi. Tedy za předpokladu, že všichni byli s Postřelmova.

+3/0
2.9.2016 12:55
Foto

M26i60r38o44s48l27a76v 69D34v31o58ř81á55k 4422746579429

Když se pohybujete kolem železnice tak se stavte na tento přejezd podívat. Zjistíte, že někteří řidiči nemají s dostatečným předstihem vidět, že na přejezdu svítí červená.

0/−1
2.9.2016 17:20
Foto

P94e95t47r 26P36r17o74c54h48á21z53k66a 3372916912494

Na tom přejezdu jsem byl nesčíslně krát, naposledy nedávno.Pokud řidič jede rozumnou rychlostí, tedy do 50 km/hod tak nemá vůbec žádný problém v čas zastavit. Dal bych vám za pravdu, pokud by účastníci nehod byli odněkud s druhého konce republiky. Ti co tam havarovali jsou převážně místní a tam není žádná omluva. Zkrátka hazardovali a risk nevyšel. Bohužel.

+1/0
5.9.2016 16:26

J72a10n 56Z61e82m50a19n 1636985624886

Řidič má za povinnost sledovat dopravní situaci a tak by si měl i všimnout, že se blíží k železničnímu přejezdu a zvýšit pozornost i v případě, že červená světla neblikají. Možná by neškodilo dát k přejedu kameru a rovnou posílat pokuty těm, co přejeli na červenou a přežili.

0/0
7.9.2016 8:43
Foto

M69i71r91o15s48l31a80v 93D13v28o11ř89á53k 4632896109169

Pane! Zamyslel jste se někdy proč tyto střety vlaků s vozidly jsou jen z jedné strany přejezdu?

0/−1
2.9.2016 12:34
Foto

P32e13t96r 39P66r42o81c41h27á95z58k54a 3852826262734

Je celkem jedno, s které strany vjede řidič na přejezd ve výstraze. Pro tohle já nemám žádnou omluvu, pokud vy ano, pak se zastáváte hazardérů kteří riskují svůj život a životy dalších nevinných ve vlaku.

+2/0
2.9.2016 12:43

M27i15r82o56s15l14a44v 55Š97i88m31á71k 8204136971922

"Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé." - a to jsem sebral kde?

0/0
24.9.2016 22:53

J49i13ř41í 95E64n59g13l38i19š 1735319345311

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
2.9.2016 7:28
Foto

M48i26r44o83s25l35a57v 17D52v10o27ř67á50k 4402766209199

Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?

Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.

0/−2
2.9.2016 12:02

J30i24ř97í 65E15n82g50l30i18š 1675119535461

Přejezd je opatřen světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením schváleného typu. Už z principu věci nemůže být přejezd nebezpečný, stejně jako světelná křižovatka nemůže být nebezpečná.

Ostatní křižovatky jsou samozřejmě jiná kategorie.

+2/0
2.9.2016 12:06
Foto

M41i82r20o34s58l71a85v 87D93v76o49ř84á95k 4122236379239

Co mi řekneš k ostatním nebezpečným úsekům silnic?

0/−1
2.9.2016 12:32

J28i35ř28í 98E53n17g36l64i43š 1435929625161

Nevidím důvod vyjadřovat se k ostatním úsekům silnic, protože předmětem diskuze je železniční přejezd, u kterého starosta požaduje nadstandardní dovybavení ;-)

+2/0
2.9.2016 12:38

M66i56r63o16s68l43a57v 26Š81i15m34á31k 8354466581802

KAŽDÝ ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZD JE PŘEDEVŠÍM NEBEZPEČNÝ. A právě proto se snižuje riziko střetu různými opatřeními, signalizací, závorami apod. směrem k jakési teoretické nule. Zavřete-li nůž do šuplíku, pořád je to nebezpečný nůž.

0/0
24.9.2016 22:57

T18o79m36á92š 94Š49e75b35e46s87t75a 3827688245374

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
2.9.2016 7:17

P91e34t87r 20K91o31n89í42č79e79k 8964452295925

Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.

+1/0
2.9.2016 7:52

J77a27n 69V76a83l35o62u66c69h 6212277798380

Jenže přes 90% hluku pochází z podvozků, tudíž mít PHS až po úroveň střechy je hloupost a hlavně (při těch kilometrech) mrhání penězi.

+2/−1
2.9.2016 9:11

J68i80n67d73ř57i67c76h 41Š96k47o36p65e58k 4275471560235

přejezd je vybaven závorami, takže na vlak není nutné bezpodmínečně vidět v každém okamžiku

0/−4
2.9.2016 8:36
Foto

M97i13r55o41s68l69a15v 15D83v87o73ř35á63k 4752916219919

O kterém přejezdu píšete?? Nejste tak trochu mimo ???

+1/0
2.9.2016 12:04
Foto

P31e61t21r 15P49r77o51c61h80á78z43k21a 3342186252194

Na přejezdu se řídím světelnou signalizací a ne tím, zda vidím, nebo nevidím vlak. Pokud vám tohle není jasné, pak nemáte za volantem co dělat. Oba dva přejezdy velmi dobře znám.

+1/0
2.9.2016 12:11
Foto

M56i23r24o34s96l10a20v 61D67v72o78ř13á16k 4422706439539

Co prosím děláte pokud na světelnou signalisaci špatně vidíte a nebo máte možnost ji zaregistrovat na poslední chvíli? Vy jste doopravdy, že lidé co měli nehodu byli sebevrazi? Nebo co si myslíte o těch lidech?

0/−2
2.9.2016 12:25
Foto

P66e95t85r 44P17r58o35c13h78á87z89k71a 3932586792584

Výstražníky jsou vidět s dostatečné vzdálenosti, navíc je přejezd vybaven akustickou signalizací. Vyhláška také jasně říká, jakou rychlostí se řidič před a na přejezdu smí pohybovat. Ani jeden s těch přejezdů není o nic víc nebezpečný než tisíce dalších v této zemi. Ti lidé, kteří tam měli nehodu nedělali to, co dělat měli. Tedy nevěnovali se dostatečně řízení motorového vozidla, nesledovali dopravní značení, nerespektovali výstrahu. Bohužel se jim to stalo osudné. Moc mě to nepřekvapuje. Jsou tací, kteří klidně kličkují mezi závorami a za sebevrahy se také nepokládají.

+4/0
2.9.2016 12:59
Foto

M26i17r62o77s86l94a30v 50D59v46o75ř97á48k 4552476179989

Zde je jasno, že neznáte situaci ke které se vyjadřujete a mluvíte jen do větru.Drahý pane v těsné blízkosti je křižovatka a vozidla jedoucí po Spojovací ulici od nádraží která odbočují na přejezd světelnou signalizaci vidí na poslední chvíli. Chápu, že přejezd je postaven dle normy jen strohá norma nedokáže podchytit všechny aspekty. Proto tvrdím, že projektant onoho přejezdu je jen kancelářská figura která nerespektuje přírodní zákonitosti.Pravdou je že nehoda není náhoda a na oněch nehodách má též určitý podíl projektant.

0/−2
2.9.2016 17:09

T67o67m21á39š 73H48e63ř87m31á27n21e29k 7884737235

všechny světelné přejezdy jsou dělány s prodlevou na opuštění nejpomalejšího vozidla z prostoru přejezdu. Bývá to standardně několik desítek sekund, tzn že buď by se dotyční crascheři museli pohybovat vyloženě hlemíždím tempem aby od výstražníku nestihli opustit přejezd, nebo, což je téměř jisté, absolutně nerespektovali výstrahu a jeli na červenou. A pokud někdo bude tvrdit že si chudáci nevšimli světel a ospravedlňují to tím, aha, tak vlastně ono nedat přednost na stopce je taky ok, zastřelit člověka je taky v pořádku. S vámi obhajovateli těch bouralistů bych se vážně nikdy nechtěl na silnici i mimo ji potkat.

+1/0
2.9.2016 19:32
Foto

M54i88r34o18s65l65a70v 74D44v84o70ř81á37k 4632336499819

Máte pravdu. Takového člověka na silnice potkat se rovná pokažení celého dne. Mluvit o něčem čemu nerozumí a nechápe nedokáže člověk.

0/−1
2.9.2016 20:11
Foto

P71e36t90r 67P28r51o68c97h88á65z77k19a 3302696722624

Jak už jsem vám napsal, takřka ve všech případech nehod, šlo o místní, kteří danou situaci znají a o to víc by si měli dávat pozor. Většina spoléhá na to, že tam vlak nejede rychle a že to vyjde. Nevyjde, vítězem je tak jako ve všech případech vlak. Možná by stačilo dát na silnici zvýšený hrbol, který by je donutil snížit rychlost, případně tam dát 30 pokud tam už není. To je jediná věc se kterou si nejsem jistý.

+1/0
5.9.2016 16:29
Foto

M97i93r65o23s98l42a11v 96D46v93o88ř77á80k 4602666939719

Tam by podle mne dát jednak hrbol nebo dát další světla směrem na onu Spojovací ulici.Poněvadž v této křižovatce je prvně hlídat vozidla přijíždějící na křižovatku a pak hned je onen přejezd.Z druhé strany nejsou porušení o přejezdu vozidel jen od oné křižovatky.

prosím prohlédněte si: https://www.google.cz/maps/@49.9054782,16.9184227,3a,75y,186.69h,77.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1swB1CFXPslkijx601wmpnpw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
5.9.2016 18:22

T46o27m47á32š 41H35e46ř65m19á76n10e92k 7654247245

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
2.9.2016 6:59

T96o29m38á69š 66V36y82k38o34u92k30a34l 8621891262378

Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!

0/0
24.9.2016 23:47

J98i82n46d82ř52i34c40h 66Š68k29o56p88e65k 4105131800795

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
2.9.2016 6:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.