- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dávám plně za pravdu firmě. Obě strany se dohodly, kolik dní je na rekonstrukci potřeba (tuším se mluvilo o 163 kalendářních). To by znamenalo, pokud mělo být hotovo do konce roku, začít nejpozději 22. července a to už s rizikem, že nějaká třetina může být z hlediska počasí problematická. Betonovat v mrazu či svařovat chladem kratší kolejnice, aby si neschopní ouřadové odškrtli kolonku, a potom ještě za výsledek ručit je dost o ústa...
Takže v lednu zřejmě poznáme, co jsou to vibrace od dopravy (busy v centru). To budou římsy padat...
A nyní je otázkou proč tedy již 23. 7. jasně neřekli, že to dělat nebudou, páč již není čas? Proč čekali až do září? :-P
Ke zmínce o dotacích ze švýcarských fondů - ať si příznivci Czechsitu uvědomí, že jen do ČR na infrasturkture připutovalo ze Švýcarska 2,7 mld Kč, které musí švýcarsko platit aby mělo přístup na jednotný evropský trh.
Opravdu se tu někdo těší, až budeme na druhé straně barikády a budeme platit za to co dnes máme automaticky?